מצבר שנפ 72 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 72 אמפר מחיראם אתם מחפשים מידע לגבי מצבר שנפ 72 אמפר מחיר, מחיר מצבר שנפ 72 אמפר נע בין 755 ₪ ל-1,000 ₪ ומעלה, תלוי במספר גורמים שונים. הנה כל מה שצריך לדעת על מחירי מצברים, ההבדלים בין מצברים, תקלות נפוצות בהם ועוד. 

לא פעם, רכישת מצבר לרכב היא לא קלה כמו שזה נשמע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה, כגון היכן אתם גרים, מה האקלים באזור המגורים שלכם, האם אתם קרובים ללחות ומליחות מחוף הים שמובילות לקורוזיה על מצברים, באיזו תדירות אתם נוהגים ומה גיל המצבר הנוכחי שלכם. ובין אם אתם צריכים מצבר שנפ 72 אמפר מחיר או מצבר מסוג אחר, ריכזנו עבורכם את כל הטיפם והדגשים בנושא. 

איזה מצבר רכב מתאים לי בדיוק?

אם אתם מחפשים מצבר חדש לרכב, יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני שקונים אחד. ראשית, עליכם להחליט אם אתם רוצים לקנות מצבר שנפ 72 אמפר מחיר או מצבר של חברה אחרת. הדבר השני שאתם צריכים לחשוב עליו הוא גודל וקיבולת הסוללה. 

אתם צריכים לוודא שהמצבר יתאים לרכב שלכם ושיש לו מספיק קיבולת לצרכי החשמל של הרכב לפי המלצת היצרן. אם יש לכם שאלות כלשהן לגבי גודל הסוללה שתתאים לצרכי החשמל של הרכב שלכם, דברו עם מכונאי רכב או בדקו ביקורות מקוונות על מותגים ודגמים שונים של סוללות, בדקו את המלצות היצרן של הרכב וכו'. 

מה ההבדלים בין מצבר רכב סטנדרטי לבין מצבר ג'ל?

מצבר רגיל לרכב הוא מצבר עופרת הניתנת לטעינה באמצעות מקור מתח חיצוני. הוא מפעיל את מנוע המתנע של הרכב ומספק כוח למערכות החשמל. בתוך כך, סוללת ג'ל משתמשת באלקטרוליט ג'ל במקום נוזלים או מים מזוקקים, מה שהופך אותה ליותר ידידותית לסביבה ובעלת אורך חיים ארוך יותר. 

סוללות ג'ל גם בטוחות יותר, מכיוון שהן לא יכולות להתלקח כמו סוללות רגילות, או לפחות בעלות סיכוי התלקחות נמוך יותר מאשר המצברים הקלאסיים. אלו הם ההבדלים העיקריים בין מצבר שנפ 72 אמפר מחיר לבין מצבר ג'ל

מצבר שנפ 72 אמפר מחיר התקנה

אם אתם מחפשים לברר לגבי מצבר שנפ 72 אמפר מחיר התקנה, ישנם כמה סוגי שירותים שצריך להכיר. אתם יכולים להתקין את המצבר בעצמכם, אתם יכולים להגיע למוסך שלכם, ניתן להגיע לחנות חלפים לרכב כדי לבצע התקנת מצבר, והכי חשוב, ניתן לקבל את השירות עד הבית. 

שירות התקנת מצבר לרכב הוא דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף. זה לוקח פחות משעה כדי להתקין את הסוללה, ואתם יכולים לעשות את זה עבור מתחת ל-150 ₪ על עלות ההתקנה. עם זאת, ישנן גם חברות שמספקות את השירות הזה בחינם בעת רכישת מצבר רכב. הרעיון המרכזי מאחורי זה הוא שלקוחות לא צריכים לבקר יותר במרכז השירות, מה שאומר שהם מסוגלים לחסוך זמן יקר. 

מה עשוי להשפיע על תוחלת החיים של מצבר 72 אמפר?

בין אם מדברים על מצבר שנפ 72 אמפר מחיר או מצבר מסוג אחר, מצבר לרכב מחזיק בממוצע שלוש שנים, אך חלק מהסוללות מחזיקות עד חמש שנים. ניתן לייחס זאת לעובדה שסוללות מסוימות מקבלות תחזוקה יותר טובה, נוצרות על ידי חברות יותר איכותיות, נמצאות בקרבת אקלים נוח יותר ועוד. לפיכך, תוחלת החיים של מצבר לרכב נקבעת על ידי גורמים רבים, כולל תדירות השימוש בו, אופן האחסון ותקופת השימוש שלו.

הרבה גורמים יכולים להשפיע לרעה על תוחלת החיים של מצבר לרכב, כמו קור קיצוני, חום מוגזם ואפילו כמה סוגים של כימיקלים. הגורמים השכיחים ביותר שעלולים לגרום לסוללה של רכב למות בטרם עת הם קורוזיה, טעינת יתר וטמפרטורות קפואות. דרך טובה להימנע מבעיות אלו היא באמצעות מטען שנקרא בוסטר (BOOSTER), אשר ישמור על המצבר במצב טוב לפרקי זמן ארוכים יותר.

טיפים לתחזוקת מצבר רכב 

מצברים לרכב יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן אם הם מתחזקים כראוי, והמצבר לרכב הוא החלק החשוב ביותר ברכב שלכם. ולכן חשוב לשמור על המצבר ברכב באופן קבוע. קודם כל, בדקו את רמות הנוזלים בכל שישה חודשים בערך. אם יש רמות נמוכות של נוזל, הוסיפו עוד מים מזוקקים וערבבו אותם היטב לפני הסגירה של הפקקים. שימו לב, ישנם מצברים מסוימים (כמו מצברי ג'ל) אשר אינם כוללים מים מזוקקים בתוכם. 

כמו כן, הימנעו מלהשאיר פריטים מחוברים למצית של הרכב כאשר הוא אינו בשימוש. אילו פריטים? למשל, מטען טלפון סלולרי או מתח למחשב הנייד שלכם, וכן השתדלו מאוד לא להשאיר פנסים דלוקים או מולטימדיה ללא מנוע פועל. עוד חשוב לדעת, לעולם אל תיתנו לסוללה להתרוקן לחלוטין. זה יכול לגרום לנזק קבוע. ולבסוף, שמרו את המסופים נקיים ויבשים על ידי ניגובם עם מטלית או שימוש במברשת תיל בכל חצי שנה בערך. מה עוד חשוב לדעת על מצבר שנפ 72 אמפר מחיר? המשיכו לקרוא. 

כמה זמן לוקחת התקנה של מצבר שנפ 72 אמפר?

מצבר לרכב הוא משימה קלה ומהירה יחסית להתקנה, אך היא עלולה לקחת זמן אם אינכם מכירים את התהליך. בתוך כך, התקנת מצבר לרכב לוקח בערך 20 דקות, כאשר התהליך משתנה בהתאם לגיל הסוללה וכמה אתם יודעים על החלפת מצברים לרכב וכן באילו כלי עבודה אתם משתמשים.

אם אינכם בטוחים כיצד להתקין מצבר שנפ 72 אמפר מחיר, אתם יכולים לבדוק בחנויות הקמעונאיות ובחנויות המקוונות, כי חלק מהחנויות מציעות התקנה חינם בעת רכישת מצבר רכב. לכן חשוב מאוד לערוך מחקר שוק וכן השוואת מחירים בין מצברי רכבים 72 אמפר. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!