מצבר שנפ start stop מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ start stop מחירמה שנכון לכל מוצר חשמלי שאתם רוכשים הביתה, נכון גם לרכיב החשמלי העיקרי ברכב – מצבר. אתם תחפשו את הדבר הטוב ביותר, האמין ביותר והמשתלם ביותר. לצורך כך תבחרו בחברה מוכרת וידועה המשלב טכנולוגיה מתקדמת ולא פחות חשוב, תערכו סקירת והשוואת מחירים. ההבדל היחיד בין מוצר חשמלי כמו טלוויזיה למצבר, או שלרוב, לצערנו, תהליך בחירת המצבר אינו סטרילי. הוא  מתרחש בעת תקלת מצבר או כאשר צריך לחליף אותו, כמעט תמיד ברגע הלא נכון ובזמן הלא נכון.

וכשזה המצב, אנחנו יכולים להיכנס ללחץ. להתפתות לדילים מסוכנים או לרכישת מצברים לא מותאמים. אין לנו זמן לשאול כמה עולה למשל מצבר שנפ start stop מחיר ולהשוות אותו למצברים אחרים. אנחנו רק רוצים להיחלץ מהר מהתקלה שתוקעת אותנו ולצאת לדרך במהרה.  האמת, שבשביל להחליף מצבר לא צריך תמיד השוואת מחירים. כדאי לפנות לחברה העוסקת בשירותי דרך של החלפת מצבר מידית, במקום בו נתקעתם. גם תחסכו כסף רב מכך שלא תצטרכו לגרור את הרכב למוסך ולבזבז זמן עבודה או פנאי יקרים וגם תזכו למחירים נוחים.

בואו נבדוק את הצורך בהחלפה

עוד קודם, מהו מצבר שנפ start stop מחיר, חשוב להכיר בעובדה שלא תמיד נדרש להחלפת מצבר. כאמור, איש השירות שתזמינו אליכם צריך להיות אמין, כדי שלא "ידחוף" לכם הוצאות שלא צריך והוא צריך להיות מקצוען כדי לדעת בדיוק את מקור התקלה ולטפל בה.  אמת, שרוב התקלות הקשורות למצבר תקול, דורשות את החלפת המצבר, ולרוב הן תוצאה של בלאי או סיום חייו הטבעי של המצבר אבל במקרים מסוימים מדובר על תקלות במצבר עצמו או במערכות החשמל הקשורות אליו. זה אומר שיתכן ואיש השירות יאתר בעיה קטנה ויפתור אותה בלי הצורך להחליף מצבר ומנגד תתכן בעיה מורכבת יותר (למשל באלטרנטור), שידרשו טיפול מקיף יותר במוסך.

בכל מקרה, כאשר הרכב לא אינו מניע,  לא תמיד תהיו מסוגלים או תצליחו עם ממד הלחץ, לזהות את הבעיה או האם קיים צורך להחליף מצבר או לא. כפי שציינו, גם לא יהיה לכם הפנאי לעשות השוואת מחירים ולברר מצבר start stop מחיר. ועדיין, אל תהיו פראיירים. תוכלו לשאול אותו כמה עולה המצבר לרכב שלכם ולבחור בין חלופות אחרות שהוא יציע עבורכם

מצבר שנפ start stop מחיר

העלות של המצבר מורכבת מפרמטרים רבים. אחד המרכזיים שבהם הוא מותג המצברים. ישנם מצברים רבים, שיוצרו במזרח הרחוק ואיכותם סבירה. ניתן להשתמש בהם כמובן. אבל יש להיזהר מאוד ממצברים בלתי מוכרים בעליל וביחוד כאלו שלא מגיעה איתם תעודת אחריות ולא ברור מקורם. פעמים רבות מצברים אלו פגומים או ישנים  ומשומשים, כאשר רק ייפו אותם באופן חיצוני. לעומתם קיימים מותגי מצברים איכותיים ומקוריים. כאלו הם מצברי שנפ , מצברי חברת ורטה או מצברי חברות בוש וולטה. הם אומנם יעלו יותר ממצברים של חברות אנונימיות ולא מוכרות אך הם מכילים טכנולוגיות מתקדמות יותר, אמינים יותר ויש מאחוריהם מערך שירות ואחריות טובים.

בנקודה זו חשוב לציין גם את סוג המצבר. ישנם כעקרון שני סוגים שונים של מצברים. מצבר חומצה – עופרת רגילה ומצבר סטארט סטופ. מצבר סטארט סטופ הוא מצבר מיוחד שנועד עבור רכבים אשר מערכות החשמל שלהם גורמות להדממת המנוע בכל עצירה רגעית. המטרה היא לחסוך בהוצאות הדלק ובזיהום הסביבתי על ידי הפחתת הפעולה של הרכב. כאשר לוחצים שוב על הגז המצבר מעביר חשמל למערכת ההתנעה והיא שבה לפעול. 

יש צורך במצבר חזק ועמיד שיכול לעמוד בעומסים של התנעה חוזרת ונשנית כל כמה דקות (ביחוד בנסיעות עירוניות מרובות פקקים). מצבר סטארט סטופ הוא כזה. במידה ואתם בוחרים במותג המצוין שנפ, עליכם לדעת: על מצבר שנפ start stop מחיר גבוה יותר אבל בטווח הרחוק יותר הוא יחסוך לכם כסף. העניין החשוב מבחינתכם, הוא לברר עם איש השירות מראש שיש ברשותו מצברי סטארט סטופ, אותם הוא יוכל להתקין עבורכם בהצלחה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!