מצבר 100 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר 100 אמפר מחירכל עוד מחפשים מידע אחר מצבר 100 אמפר מחיר, חשוב לעבור בפורטל טופ מצברים כדי לוודא לא רק שאתם רוכשים מצבר במחיר הנכון, אלא רוכשים מצבר שמתאים לרכבכם. הנה כל המידע שצריך על רכישת מצבר 100 אמפר מחירים, מידע טכני ומה שבין לבין.

מצבר 100 אמפר מחיר נע בין 550 ₪ ל-1,000 ₪ ומעלה, כאשר נתון האמפר למעשה מציג את יכולות הביצועים וטעינת המתח החשמלי של המצבר. ורגע לפני שאתם רוכשים מצבר 100 אמפר, ריכזנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת בנושא. נתחיל עם רכישת מצברים באופן כללי, לאחר מכן נעבור לדסקס בנושאי מחירי מצבר 100 אמפר ודרכים לחסוך בכיס. 

מה חשוב לדעת על רכישת מצבר רכב?

ראשית, חשוב לדעת שהקיבולת של מצבר למעשה מהווה את כמות הטעינה הכוללת שהסוללה יכולה לאגור לאורך זמן. סוללה בקיבולת גבוהה יותר תעניק יותר כוח מאשר סוללה בקיבולת נמוכה יותר, אבל שימו לב, לכל רכב יש את הקיבולת המיועדת לו. 

במילים אחרות, בעוד שישנם רכבים המותאמים עבור מצברי 100 אמפר, יש רכבים שהתקנת מצבר מסוג זה היא אינה אפשרית ואינה מומלצת. באופן כללי, מצבר איכותי לרכב שלכם צריך להיות בעל קיבולת גבוהה (במקרה זה 100 אמפר), אורך חיים של לפחות שנתיים-שלוש וכן אחריות על ידי היצרן (של לפחות 12 חודשים). 

כמה עולה מצבר 100 אמפר מחיר 

אם אתם שואלים לגבי מצבר 100 אמפר מחיר, חשוב קודם לבחון את סוג המצבר הנדרש לכם ורק לאחר מכן, יהיה אפשרי לקבוע את מחירו. למשל, אם יש לכם מנוע אשר עובד בטכנולוגיית סטארט סטופ, אתם כנראה תצטרכו מצבר סטארט סטופ 100 אמפר בעלויות ממוצעות של כ- 750 ₪ ומעלה. 

אם תצטרכו מצבר שנפ 100 אמפר, עלויות הרכישה הממוצעות עשויות לנוע בין 700 ₪ ל-850 ₪, בעוד כי מחיר מצבר בוש 100 אמפר ינוע בין 800 – 950 ₪ בממוצע. מחיר מצבר ורטה 100 אמפר הוא בדרך כלל הגבוה בשוק, מה שיכול לנוע בין הטווחים הממוצעים של כ-900 – 1,000 ₪. 

כמה זמן מחזיק מצבר 100 אמפר?

סוללה טובה אמורה להחזיק מעמד כשלוש שנים או יותר אם משתמשים בה על בסיס קבוע, אבל זה יהיה תלוי בתדירות ובמידה שאתם נוהגים במכונית שלכם. כמו כן, אופי הנהיגה גם הוא גורם שמשפיע על אורך החיים של מצבר 100 אמפר לרכב (למשל, אם אתם נוטים להשאיר אורות דולקים כשהמנוע כבוי). 

אם תקפידו לתחזק את המצבר שלכם כבדרך קבע, אתם תוכלו להאריך את התוקף שלו עד כמה שניתן. התחזוקה הכללית של מצברי רכב כוללת הסרת קורוזיה, בדיקת מפלס הנוזלים (ג'ל או מים מזוקקים), וידוא שהמצבר לא נוזל ועוד. 

כיצד להוזיל עלויות רכישת מצבר רכב?

רכישת מצבר לרכב היא החלטה שבהחלט יכולה להשפיע על הביצועים הכוללים של הרכב שלכם, מלבד הביצועים של מערכות החשמל. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו סוג המצבר, גודלו, אחריות ועוד, ככה שאתם מוזמנים לעשות סדר בעזרת טופ מצברים.

פורטל טופ מצברים הוא אתר השוואת מחירים בין סוגי מצברים לרכבים מכל הסוגים, בו תוכלו גם למצוא את האפשרות של מציאת משווקים לפי אזורי מגורים. באתר תוכלו לקבל המלצות, לבחון חוות דעת, ביקורות ודירוגים של קמעונאים וסוגי מצברים שונים, כל זאת תוך דיוק הבחירה שלכם עד כמה שניתן. ע"י השוואת מחירים עבור מצבר 100 אמפר, ניתן לחסוך עד 30% על רכישת המצבר הבא שלכם. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!