מצבר וולטה 60 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר וולטה 60 אמפר מחיראם הרכב שלכם נתקע או שאתם מזהים כי המצבר גוסס, הרי שתרוצו לחפש מצבר וולטה 60 אמפר מחיר טוב, במידה וזה סוג המצבר שאתם צריכים (חובה להתאים מצבר לרכב ולדרישות שלו). מצברי וולטה נחשבים כחלק מרשימת המצברים המצומצמת של מצברים איכותיים במיוחד המומלצים על ידי אנשי המקצוע. ניתן למצוא ברשימה זו גם את מצברי שנפ, בוש ומצברי ורטה. מצברי וולטה הם מצברים מתוצרת ישראל והם נחשבים לאיכותיים גם בעולם. העובדה שהם מיוצרים בישראל גם מקנה להם התאמה לאקלים הישראלי (לאקלים יש השפעה על תפקוד המצבר) וכן פריסת נקודות שירות רחבה. ניתן לקנות מצבר וולטה 60 אמפר מחיר טוב עבור רכב פרטי וכן מצברים לאופנועים, ג'יפים, רכבים מסחריים ועוד מגוון רחב של סוגי מצברים שונים עם טכנולוגיות מתקדמות.

למה לקנות מצבר וולטה

מצבר וולטה 60 אמפר מחיר זה דבר שכדאי לקחת בחשבון אבל כאשר רוכשים מצבר וולטה, בטח ביחס למצבר שאינו בעל שם, המחיר הוא לא הסיפור. המצבר הוא אחד החלקים הכי חשובים ברכב. תפקידו הוא לספק חשמל לכל המערכות בעלות פעילות חשמלית רכב. למשל, מערכת ההתנעה שבלעדיה הרכב פשוט לא יונע או מערכת התאורה, הנעילה, המיזוג וכד'. לכן אם המצבר יחווה תקלות- מי שיסבול בצורה קשה יהיה הרכב שלנו ואנחנו בתוכו. 

לכן, בעלי המקצוע ממליצים דווקא על רכישה של מצברים ממותגים מוכרים, איכותיים ואמינים, שמצברי וולטה נמנים עליהם. אלו מספקים עבודה חלקה ואמינה, אינם דורשים התעסקות בתחזוקה מצד בעל הרכב והם משדרים אמינות. ניתן לנסוע בראש שקט. מצבר וולטה 60 אמפר מחיר כולל בתוכו גם אחריות מקיפה.  האחריות היא חשובה מאין כמותה, שכן היא מבטיחה כי בעת תקלה, יש מי שיטפל בה או יחליף מצבר מחדש. מצברים רבים, שאינם מוכרים וזהות היצרנים שלהם עמומה (מצברים מסין או מטורקיה) לא תמיד מאפשרים אחריות מקיפה – ודבר זה אומר דרשני.

מה משפיע על מצבר וולטה 60 אמפר מחיר?

טווח המחירים של מצברים בישראל הוא מאוד רחב. כן, לא רק כאשר מדובר במצברים שונים אלא אפילו של במקרה של מצברי וולטה מאותו דגם וסוג ועם אותו נפח. יש כמה דברים שמשפיעים על מחירי המצברים. כמובן שמצברים ממותגים מוכרים, כמו וולטה יעלו יותר ממצברים עלומי שם. מצברים אלו יהיו גם יותר איכותיים ואמינים והם יצוידו בטכנולוגיות מתקדמות שוודאי מעלות את מחיר המצבר. גם לתעודת האחריות שציינו את חשיבותה מקודם-  יש השפעה על המחיר. ככל שהאחריות ארוכה יותר ומקיפה יותר, הרי שגם המחיר יהיה גבוה יותר. 

האם זה אומר שתמיד כדאי לרכוש את המוצר היקר ביותר. התשובה היא שבאופן גורף – יקר הוא לא בהכרח הכי טוב אבל כאמור, גם במוצרים הטובים והממותגים ישנם טווחי מחירים. תמיד ניתן למצוא מצבר וולטה 60 אמפר מחיר טוב או במבצע סביר. חשוב לזכור, כי מצבר איכותי מקנה לכם שנים של שקט (מקובל שאורך חיי מצבר הוא בין 3 עד 4 שנים) ולכן בטווח הרחוק יותר, המחיר העכשווי הגבוה יותר יהיה משתלם. בוודאי לעומת מצבר שנרכש במחיר זול מאוד אבל גורם לתקלות שעולות לנו בכסף ובבזבוז זמן רב במוסכים.

מצבר וולטה 60 אמפר מחיר של מצבר משומשמצבר וולטה 60 אמפר מחיר של מצבר משומש

יש כאלו הבוחרים להתקין ברכבם מצבר משומש. רוב אנשי המקצוע אינם ממליצים על מהלך כזה משום שהוא בדיוק הפך מהראש השקט, שניתן לקנות במצבר חדש. מצבר משומש הוא מצבר שכבר נעשה בו שימוש והוצא מסיבות כאלו ואחרות מרכב ישן. לרוב, מצבר שכבר הותקן במשך שנתיים, נחשב מאוד מסוכן וגם לא משתלם. שכן, אורך החיים שלו נותר מעט. ניתן לראות את תאריך ההתקנה והיצור מוטבע על המצבר עצמו. 

מתוך דיון זה גם אז ראוי לבחור מה המחיר נכון לרכוש מצבר. כפי שציינו יש טווחי מחירים רבים. מצבר וולטה 60 אמפר מחיר יכול להתחיל מ-450 ₪ ולהאמיר מסיבות שונות. העניין הוא שמצבר קונים לתקופה של 3 שנים לפחות במידה והוא איכותי. כשמסתכלים על כך מנקודת מבט זו, הסכום שיש לשלם עליו נראה כבר משתלם יותר, גם אם צריך להוסיף קצת יותר כסף על איכות שמקנה ראש שקט.

מצבר וולטה 60 אמפר מחיר והאפשרות שכן לחסוך

אז איפה אתם יכולים לחסוך כסף? בעיקר על ידי מציאת מחירים הוגנים (לא להתפתות למחירים חריגים, הם בדרך כלל משמשים לפיתוי על ידי שרלטנים שמתקינים מצברים נחותים). אבל לא פחות חשוב בתחום ההתקנה. כיום הולך וצומח שירות החלפת מצבר עד הבית. זהו שירות מנצח בו איש מקצוע מגיע עם ניידת שירות עד מקום שנוח לך או עד המקום שנתקעת בו בתוך כשעה ומטפל בבעיה או מחליף את המצבר.

מה זה חוסך. ובכן, מלבד כסף ממש, הרי שבימינו זמן שווה כסף. עם השירות החדש אין צורך להזמין גרר, להמתין לו, להיגרר בעצמך בתחבורה ציבורית או חלופית למוסך ולהמתין שם שעות לטיפול. ניידת השירות המקצועית מגיעה עד אליך ופותרת כל בעיה בקלות ובפשטות.

מצבר volta 60 מחיר

החיפוש אחרי מצבר יכול להיות מאתגר. גם בשל העובדה כי קיימים מצברים רבים מסוגים שונים וחברות שונות וגם כי לעיתים נצטרך לקבל את ההחלטה בשעת לחץ כאשר נתקענו באופן לא מתוכנן עם מצבר שהפסיק לפעול. דבר זה ידרוש לבצע החלפה מידית של המצבר, לעיתים גם במקומות לא נוחים ולא בשעות הנוחות לנו. לעיתים דווקא ההחלפה תעשה באופן יזום ומתוכנן. בדרך כלל אם נבחין כי חיי המצבר עומדים להסתיים, או שנבחין כי חלה פגיעה כלשהי בתפקודו או ירידה בתפוקתו, שמשפיעה על מערכות חשמל שונות ברכב. 

בין אם ההחלפה תעשה באופן יזום או באופן בהול, כדאי לנו להכיר את סוג המצבר שלנו. כמובן גם במותג המצבר, למשל של חברות כמו בוש, שנפ, ורטה ווולטה וגם באמפר של המצבר. ישנם כמה סוגים של אמפר במצברים. יש 40, 50, 60 וכך הלאה כאשר לרכב שדורש מצבר 60, חייבים לשים אך ורק מצבר 60 אמפר. אם תדעו מראש את סוג המצבר ואת האמפר, תוכלו לברר למשל מראש מהו  מצבר volta 60 מחיר וכך לקבל החלטה, בראש צלול, גם במקרים מלחיצים כמו השבתת הרכב באופן לא צפוי עקב תקלת מצבר המחייבת החלפתו.

מצבר volta 60 מחיר זול או מחיר מחשיד?

כשם שעולם המצברים רחב וגדול כך גם עולם המחירים סביבו. ניתן לומר שבישראל של 2022 יש מיני ג'ונגל בסוגיה זו. לעיתים תמצאו עבור  מצבר volta 60 מחיר מאוד מאוד זול. זה כמובן לא אומר לא אומר שצריך תמיד לקפוץ על הזדמנות שכזו. מחיר זול יכול להיות פתח למשהו לא תקין, שבגינו יש מחיר זול שכזה.  קודם כל יהיה עלינו לוודא כי המצבר הזה אכן מתאים במדויק לרכב שלנו ולדרישות הרכב ולא שסתם המוסכניק מנסה להשחיל לנו מצבר שיש לו במלאי או שהוא רוצה להיפטר ממנו. 

ישנם כאמור כמה גדלים של מצברים, הספקים שונים והתאמה לנפח המנוע, גם אם מדובר באותו חברת רכב ואפילו אותו סוג רכב ואותו דגם (עקב מצבר שונה לשנתונים שונים). אתם לא רק צריכים לברר מהו מצבר volta 60 מחיר אלא גם האם הוא מתאים לרכב שלכם. תוכלו ללמוד על סוג המצבר שלכם ועל האמפר שלו בספר הרכב שלכם בו יופיעו המלצות היצרן. אפשרות אחרת היא להזמין איש שירות מקצועי שיחליף לכם את המצבר במקום הנוח לכם

בנוחות מקסימלית

לשירותשל החלפת מצבר בביתכם או במקום הנוח לכם יתרונות עצומים. ראשית: המהירות. בתוך כשעה איש שירות יכול להגיע אליכם ולפתור את הבעיה או להחליף את המצבר. הוא עושה זאת במקומות הנוחים לכם. לכן אם אתם מתכננים החלפת מצבר תוכלו למשל להזמינו לביתכם, כאשר אתם בינתיים שוהים במקום הנעים שלכם או לחלופין במקום העבודה, כך שלא תצטרכו להפסיד זמן עבודה יקר וחשוב. אם התקלה פרצה בפתאומיות, תוכלו להתקשר לחברת החלפת מצברים עם םריסה רחבה והיא תוכל לשלוח אליכם מומחה בתוך כשעה.

גם אם אינכם יודעים את סוג המצבר שלכם ואת האמפר, לאיש שירות מחברה מיומנת ומקצועית יש מגוון רחב של מצברים להחלפה בניידת השירות שלו. תכולו לבחור מההיצע שיש לו ובנוסף תוכלו להתרשם מהצעתו עבור מצבר volta 60 מחיר, לבחור בה או באחרת משתלמת יותר אם ישנה.

מצבר volta 60 מחיר מבצע ואחריות

כפי שציינו, לעיתים מבצעים מסוימים מציעים מלכודות. זה לא אומר לקנות דווקא את המצבר הכי יקר. ההצעה שלנו היא לחפש מצבר איכותי ומוכר, למשל כמו מצברי וולטה הישראלים, שגם ניתן לקבלו במחיר נוח. את הרכישה יש לבצע רק מאיש שירות מיומן או ממשווק מורשה. רצוי מאוד לוודא שאתם מקבלים לא רק  מצבר volta 60 מחיר טוב אלא גם אחריות על המצבר ועל ההתקנה. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!