מצבר 60 אמפר start stop

צרו איתנו קשר

הכירו את הטכנולוגיה החדשה שתחסוך לכם לא מעט כסף!

מצבר 60 אמפר start stopצריכים להחליף מצבר? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים ביותר שיבטיחו שתבחרו נכון את המצבר האיכותי ביותר. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצברים. ההבדלים המשמעותיים ביותר באים לידי ביטוי בחברה המייצרת של המצברים וכמובן בעוצמת החשמל שהם יודעים לספק. אם גם אתם עומדים לפני החלפת מצבר לרכב, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון, נכיר את שירותי מצברים עד לבית הלקוח ונכיר את הטכנולוגיה החדשה ששולבה במצבר 60 אמפר start stop.

 

הכירו את הסימנים לכך שהמצבר שלכם צפוי לשבוק חיים בעתיד הקרוב

תחילה חשוב להדגיש כי מצבר הרכב אמון על כל צורכי החשמל של הרכב. לא מעט אנשים מקלים ראש בבחירת המצבר מהסיבה הפשוטה שהם לא מכירים בחשיבותו. לכן, חשוב להדגיש כי המצבר אחראי על מערכות רבות ושמישות ברכב, לרבות מערכת ההנעה. עם מצבר תקול לא ניתן יהיה להניע את הרכב כלל. מסיבה זו אנשים רבים בוחרים להקדים תרופה למכה ומחליפים מצבר מיד כשהם מזהים סימנים כי הוא צפוי להיגמר בקרוב. איך תדעו לזהות שהמצבר שלכם לקראת סיום תפקידו ברכב שלכם? ישנם לא מעט סימנים, בחרנו עבורכם את הסימנים המשמעותיים והבולטים ביותר.

  • אורות מהבהבים

הסימן הראשון שמנבא את סיום תפקידו של מצבר הרכב שלכם הוא אורות מהבהבים. ברוב המקרים האורות יהבהבו רק בעת התחלת הנסיעה ולאחר מספר דקות בודדות יתייצבו. חשוב להבהיר כי התייצבות האורות אינה מעידה על כך שהמצבר תקין. מזהים אורות מהבהבים בתחילת הנסיעה? ייתכן שכדאי לכם להקדים תרופה למכה ולהחליף את מצבר הרכב שלכם.

 

  • מזגן שאינו מקרר

סימן נוסף לאי תקינות של מצבר הוא מזגן שאינו מקרר. חשוב להדגיש כי יכולות להיות סיבות נוספות לכך שמזגן הרכב שלכם אינו מקרר, אך אחת הסיבות השכיחות לכך היא תקלה במצבר. מרגישים שהמזגן ברכב נמצא במצב איוורור באופן תמידי? ייתכן שזהו סימן לכך שהגיע השעה להחליף את מצבר הרכב.

 

  • הנעה איטית

עוד סימן שיכול לעזור לכם להקדים תרופה למכה ולהחליף את המצבר בזמן הוא הנעה איטית. מרגישים שהרכב מניע לאחר זמן ממושך ולא באופן מיידי כפי שהניע בעבר? הדבר מעיד על בעיה במצבר הרכב שלכם. חשוב להבהיר כי במידה ולא תטפלו בבעיה, כשהמצבר ישבוק חיים לא תוכלו להניע את הרכב כלל. רוצים להחליף את מצבר הרכב שלכם? בשורות הבאות נכיר את אחד המצברים המתקדמים ביותר – מצבר 60 אמפר start stop.

קראו עוד: כמה זמן מחזיק מצבר?

הכירו את הטכנולוגיה של מצבר 60 אמפר start stop – כיבוי המנוע בעת עמידה בפקקים או ברמזורים

מצבר 60 אמפר start stop הוא מצבר מתקדם הכולל טכנולוגיה מתקדמת. מצבר זה הוא מצבר שמאפשר לכבות את מנוע הרכב בעת עמידה בפקקים או ברמזורים. בעזרת המצבר ניתן לחסוך לא מעט כסף על הוצאות דלק מידי שנה. המצבר נחשב למצבר חזק יותר ממצבר רגיל במטרה לאפשר לו מספר גדול של הנעות (כל עמידה ברמזור או בפקק תמריך הנעה מחודשת). נשמע לכם מעניין? חשוב שתכירו דגשים חשובים לבחירה נכונה של מצבר 60 אמפר start stop.

הדגשים שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שתבחרו את המצבר שלכם

ישנם שני דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו מצבר start stop. הדגש הראשון הוא חברת הייצור של המצבר. בניגוד למקובל לחשוב, קיימים הבדלים משמעותיים בין המצברים המיוצרים על ידי החברות השונות. מצברים איכותיים המיוצרים על ידי חברות מקצועיות יכולים להחזיק כ 4 שנים ללא תקלות כלל בעוד מצברים של חברות שאינן מקצועיות מחזיקים כשנתיים בלבד. נקודה נוספת שחשוב להכיר טרם הבחירה היא כמובן ההבדלים בין עוצמות החשמל שכל מצבר מייצר. כיום יש לא מעט מצברים המותאמים לרכבים גדולים ומייצרים כמות גדולה של חשמל, ומגד יש לא מעט מצברים קטנים המותאמים לרכבים קטנים יותר. בחוברת הרכב שלכם תוכלו לקבל את כל המידע אודות המצבר המדוייק למילוי כל צורכי החשמל של הרכב שלכם. מצבר 60 אמפר start stop יבטיח לכם חיסכון משמעותי בדלק ומילוי כל צורכי החשמל של הרכב שלכם למשך שנים ארוכות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!