מצבר 72 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר 72 אמפר מחיראם במהלך חייכם רציתם לקנות מצבר חדש לרכב שלכם ודאי הבנתם כי מדובר בפעולה די מורכבת בשל מגוון המצברים שהשוק מציע המתחלקים לסוגים שונים, חברות שונות ורמות כוח שונות. החלפת מצבר היא פעולה הפוגשת כל אחד מבעלי הרכב ועשויה להיות מבלבלת. לכן, אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את הפרטים החשובים ביותר שתצטרכו לדעת על מנת שתדעו כיצד לבחור נכון. אורך חיי מצבר נע שנתיים לארבע שנים ובעזרת טיפול במצבר, עירנות מוגברת לסימנים שהוא נחלש ובדיקתו אחד לכמה חודשים, תוכלו אף להאריך את תקופת תפקודו. לעומת זאת, אם תזניחו את המצבר שלכם ותקלו ראש לגבי הסימנים שהוא שולח לכם, תמצאו את עצמכם מהר מאוד תקועים אי שם באמצע הדרך בצד הכביש, אובדי עצות, וכמובן שהדבר יגרום לכם להפסד ממון רב.

 

מצבר 72 אמפר מחיר: על קצה המזלג, מה תפקיד המצבר ברכב שלכם

המצבר הוא בסיס האם של מערכות החשמל ברכב שלכם. כל פעולה שתרצו לבצע ברכב, הכרוכה בשימוש אנרגיית חשמל, תבוצע על ידי שימוש בסוללה החשמלית של הרכב, המצבר. תפקידי המצבר חיוניים להפעלת הרכב בפרט, ולשיפור חווית נסיעתכם בו בכלל. המערכות הזקוקות לאנרגייה חשמלית כדי לתפקד הן: רדיו, מגבים, תאורה פנימית וחיצונית, חלונות חשמליים והחשובה מכל, התנעת הרכב על ידי סיבוב המפתח. לפיכך, בעת הופעת תקלה של ממש במצבר, או שמא המצבר מתריע בפניכם כי תפקודו לוקה בחסר, עליכם לטפל בכך בהקדם האפשרי בהתאם לחומרת הבעיה. במידה שתחליטו להתעלם מסימני ההתרעה תמצאו את עצמכם מהר מאוד ללא היכולת לנסוע ברכב עקב השבתה מוחלטת של המצבר שלכם.

מצבר 72 אמפר מחיר: כיצד להבדיל בין סוגי המצברים על פי רמות הכוח שלהם ומה פירוש המילה אמפר?

כידוע, ישנם המון סוגי מצברים המתאימים לכלי רכב שונים בשל עוצמתם, גודלם והדרישות השונות הכרוכות בהפעלת כלים אלו. לשם כך לכל מצבר מותאמת רמת כוח חשמלי שונה.

רמת הכוח החשמלי של המצבר נקראת "אמפר" והיא מתורגמת למספר אשר יעזור לבעלי הרכב לדעת כיצד הם צריכים להתאים את המצבר לרכב שלהם. כיצד תדעו כמה אמפר מכיל המצבר שלכם? עליכם לנקוט בפעולה אחת פשוטה. פתחו את מכסה מנוע הרכב שלכם והסתכלו על המצבר. כמות האמפר מוטמעת על המצבר ומספרה יהיה בהתאם לגודל הרכב. לצורך המחשה על מנת שתבינו את היחסים, כלי רכב פרטיים ברובם מסתפקים במצבר סטנדרטי בעל 40-95 אמפר. לעומת זאת, אם תרצו להתאים מצבר לכלי רכב מסיביים וגדולים יותר, תצטרכו להתאים להם מצברים חזקים יותר שעוצמתם עשויה להגיע ל-200 אמפר ומעלה.

 

כיצד תדעו שהמצבר שלכם לא מתפקד כראוי? ריכזנו לכם מספר סימנים אשר יעזרו לכם להבחין בכך

  • הופעת נורת המצבר בלוח המחוונים- זוהי ההתרעה הקריטית ביותר היות והיא ההתרעה האחרונה אותה תקבלו מהרכב שלכם לפני שהמצבר פשוט יחדול מלעבוד. לכן, באופן קבוע וללא קשר למצבר, עליכם לגלות עירנות מוגברת כלפי לוח המחוונים של הרכב שלכם מכיוון שתפקידו להתריע לכם על כל בעיה הנגרמת בכל אחת ממערכות הרכב ובפרט במצבר. תוכלו לזהות את נורת המצבר על ידי סימונה האדום המגולם בצורת מלבן ובתוכו פלוס ומינוס (בדומה לצורת המצבר). מרגע הופעת הנורה אסור לכם להמשיך את הנסיעה ברכב שלכם לזמן אשר יעלה על חמש דקות. אם אינכם יכולים להגיע בזמן זה למוסך קרוב, לא קרה שום דבר. עצרו את הרכב במקום בטוח וחפשו אודות טכנאי מצברים שיוכל להגיע עד אליכם.
  • תקלה באחת ממערכות הרכב הפועלות על ידי חשמל- כפי שבודאי הבנתם, כל מערכות החשמל תלויות בתפקוד מלא של המצבר כדי להתקיים. אם תזכרו עובדה זו תוכלו מהר מאוד לזהות תקלות הנובעות מתפקוד לקוי של המצבר ולתקנן בטרם המצבר יושבת. תקלות מסוג תאורה עמומה, תפקוד לקוי של חלונות הרכב או תקלות במערכת האוורור אמורות להדליק לכם נורה אדומה במוח לגבי תפקודו התקין של המצבר שלכם. נכון, לפעמים מקורן במערכות החשמליות עצמן. מכל מקום, יש לחפש אחר מקור הבעיה.
  • קשה לרכב להתניע- סימן זה זוכה להתעלמות אצל הרבה אנשים אך הוא חשוב מאוד. כאשר קשה לכם להתניע את הרכב ופעולה זו דורשת יותר זמן מהרגיל, ישנם סיכויים כי מדובר בתופעת לוואי של מצבר חלש ועליכם לבדוק מה מקור הבעיה ולתקן אותה מהר ככל האפשר.

מצבר 72 אמפר מחיר: כמה הוא עולה ולמי הוא מתאים?

ראשית, עליכם לוודא כי אתם קונים מצבר שחברת הייצור שלו היא חברה מוכרת ואיכותית.

מתוך כל החברות המייצרות ומשווקות מצברי רכב ניתן למצוא את שנפ, וולטה, ורטה ובוש כחברות האמינות והאיכותיות ביותר הקיימות היום בשוק. נכון, כשתחליטו לרכוש מצבר המשתייך לאחת מחברות אלו סביר להניח שתצטרכו לשלם עבורו יותר כסף, אך על פי רוב, כשמדובר במוצר כה חשוב ויקר ערך כמו מצבר רכב, עליכם ללכת על הטוב ביותר ולא להתפשר. מצבר 72 אמפר הוא מצבר שכוחו מתאים לרכבים הדורשים במקצת יותר כוח מהרגיל להפעלתם כמו ג'יפים, טנדרים ורכבים גדולים אחרים לדוגמה: לנדרובר, ניסאן ווינר, מאזדה mpv, איסוזו רודאו.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!