רוצים לרכוש רכב חשמלי משפחתי? כך תעשו את זה נכון

צרו איתנו קשר

לא מעט ישראלים מעוניינים לרכוש כיום רכב חשמלי וזאת בשל היתרונות הרבים שיש ברכב זה. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי שוק הרכבים החשמליים מציע כיום מגוון רחב של רכבים שכאלה ועל כן, אין ספק שיש לבחור את הרכב המדויק ביותר, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק ובהתאם לפרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון. אם אתם מחפשים רכב חשמלי משפחתי, במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לבחור את הרכב הטוב ביותר עבור המשפחה שלכם.

כיצד תבחרו רכב חשמלי משפחתי?

בכדי שהבחירה שלכם תהיה הכי טובה שאפשר, בבואכם לרכוש רכב חשמלי, הנה כמה פרמטרים שכדאי שתיקחו בחשבון:

ראשית כל, טווח הנסיעה של הרכב, אשר יהיה תלוי בביצועים של הסוללה, באופי הנהיגה, בתוואי הדרך, משקל ההעמסה ואף טמפרטורה. לרוב ממשפחה ממוצעת תוכל להסתפק בטווח נסיעה של החל מ300 ק"מ לטעינה אחת, אך כמובן שחשוב מאוד שתקראו ביקורות שונות על הדגם וזאת בכדי להבין האם יש פער בין הטווח שמוצג לבין הטווח אשר בפועל המכונית מאפשרת.

עמדת טעינה

עוד פרמטר שעליכם לקחת בחשבון הוא עמדת טעינה. ישנן כמה וכמה עמדות טעינה ציבוריות אשר מפוזרות ברחבי הארץ ולכן, בהחלט ניתן להסתמך על עמדות הטעינה הללו כאשר מתכננים נסיעה. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון רכישת עמדת טעינה ביתית כשרוכשים מכונית חשמלית. המחיר לעמדה זאת יהיה תלוי במיקום של העמדה ובמהירות הטעינה. אם מדובר על עמדה חשופה, יש לדאוג לכיסוי אשר יגן עליה מפגעי מזג אוויר שונים. יש לבחור רכב בהתאם לעמדת הטעינה שאתם זקוקים לה ובהתאם לתקציב העומד על הפרק.

מקום המגורים שלכם והרגלי המשפחה

כדאי לדעת כי המנוע החשמלי פחות אפקטיבי בסביבה קרה ולכן, אם אתם מתגוררים במקום שבו הטמפרטורות נמוכות, כדאי מאוד שתבחרו דגם רכב ארוך יותר או שפשוט תמקמו את הרגב בתוך חנייה מוגנת וסגורה. כמובן שגם הרגלי המשפחה שלכם הם דבר שיש לקחת בחשבון טרם רוכשים רכב חשמלי משפחתי. אם המשפחה שלכם נוהגת לנסוע לטיולים מאוד רחוקים, כדאי מאוד להקפיד על דגם רכב שמאפשר נסיעה ארוכה יותר. אם אתם זקוקים לרכב לנסיעות קצרות ובד בבד תכופות, כדאי שתבחרו במטען ביתי מהיר לרכב על מנת שלא תדרשו להמתין יותר מדי זמן בכדי להשתמש ברכב.

תקציב

רכישת רכב חשמלי מהווה השקעה כלכלית. לא מדובר על רכבים זולים, אך כמובן שהם מציעים מגוון רחב של יתרונות לרבות חיסכון משמעותי בדלק. לכן, לפני שאתם מתחילים לחפש רכב חשמלי, הגדירו מראש תקציב שאתם יכולים לעמוד בו. בהתאם לתקציב אשר תגדירו, בדקו איזה רכבים עונים על הקריטריונים הנדרשים ובד בד, הם במסגרת התקציב ולא עולים יותר יקר.

המלצות

בכדי לרכוש רכב חשמלי משפחתי בצורה נכונה, אין ספק שכדאי לקבל המלצות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של המלצות ברחבי האינטרנט, באתרים ייעודיים או ברשתות החברתיות. אתם כמובן יכולים להתייעץ עם חברים, בני משפחה או מכרים שרכשו לפניכם רכב כזה, אך אם אין אנשים קרובים אליכם שיכולים לספק לכם את ההמלצות הללו, האינטרנט הוא בהחלט מקום שבו ניתן לקבל המלצות על רכבים חשמליים מסוגים שונים.

מאפיינים של הרכב

חשוב מאוד שתבדקו את המאפיינים השונים של סוגי רכבים משפחתים. בדקו כמה הם נוחים ומרווחים על מנת שיתאימו לנסיעות משפחתיות, בדקו האם הוא מכיל מערכות טכנולוגיות מתקדמות שהופכות אותו לבטוח יותר לנסיעה וכן מציעות חווית נסיעה, האם יש מערכות מולטימדיה שיכולות להעביר לילדים את הזמן בנסיעות ועוד.

רכב חשמלי

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!