שירות מצבר עד הבית

צרו איתנו קשר

שירות מצבר עד הבית – נתקעתם עם רכב שאינו מניע? שירות מצבר עד הבית הוא התשובה עבורכם!

שירות מצבר עד הביתמנסים להניע את הרכב ללא הצלחה? לפני שאתם ממהרים לאבד את הכלים, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית לכך וכן את הפיתרון שיבטיח שתצליחו להניע את הרכב תוך זמן קצר. הסיבה המרכזית בגינה הרכב לא מניע היא בעיה במצבר, והפיתרון המהיר ביותר שיבטיח שתצליחו להניע את הרכב תוך זמן קצר הוא שירות מצבר עד הבית. אז אם גם אתם מאחרים לעבודה ברכב שמסרב להניע, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בפיתרון המקצועי והמהיר ביותר להתמודדות עם הבעיה, נכיר את תפקידו של מצבר הרכב וכן נמנה מספר הבדלים משמעותיים בין דגמי המצברים השונים.

 

מה תפקידו של מצבר הרכב שלכם?

תחילה חשוב לדעת כי תפקידו של מצבר הרכב הוא לספק את כל צורכי החשמל של הרכב. מתמודדים עם בעיות חשמל ברכב? כנראה שמקורה של הבעיה הוא במצבר שלכם. מצבר הרכב אחראי על כל מערכות חשמל רבות ברכב, לרבות אפשרות ההנעה. במילים אחרות, עם מצבר תקול לא תוכלו להניע את הרכב. רגע לפני שנגע בפיתרון המהיר והטוב ביותר להתמודדות עם הבעיה, חשוב שתכירו עוד מספר נתונים חשובים אודות מצברי רכב. אז רגע לפני שאתם ממהרים להחליף את מצבר הרכב שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את המצבר הייעודי עבור הרכב שלכם.

הבדלים מהותיים בין חברות הייצור של המצברים – בחרו את החברה המקצועית ביותר

כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצברים. ההבדלים המשמעותיים ביותר באים לידי ביטוי בעיקר בחברת הייצור של המצבר וכן בעוצמת החשמל שהוא יודע לספק. חברות רבות מכל רחבי העולם מייצרות מגוון רחב של סוגי מצברים. לא כל החברות מצליחות לייצר מוצר איכותי שיחזיק מעמד בתפקוד מלא למשך שנים ארוכות. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את חברת המצבר שלכם באופן שרירותי, קיימת חשיבות רבה להכיר את החברות המובילות שמייצרות את המצברים האיכותיים ביותר בשוק. ההבדלים בין המצברים האיכותיים לאלה שפחות, באים לידי ביטוי בעיקר במחיר ובאורך החיים. המצברים הפחות איכותיים יאפשרו לכם לחסוך כמה עשרות עד כמה מאות שקלים במחיר, אך אורך החיים שלהם יהיה קצר בצורה משמעותית – כך שלדעת רבים החיסכון אינו משתלם. מצברים איכותיים יכולים להחזיק מעמד כ 4 שנים ללא תקלות כלל בעוד מצברים שאינם איכותיים מחזיקים מעמד כשנתיים בלבד. מעבר להבדלים באורך חיי המצברים, המצברים האיכותיים אינם מרבים לייצר תקלות בעוד המצברים שאינם איכותיים יכולים לייצר תקלות תדירות.

 

לא כל מצבר מתאים לכל רכב – הבדלים בהספק החשמל

נקודה נוספת וחשובה לא פחות שאתם חייבים להכיר על מצברים לפני שתבחרו את המצבר שלכם, היא ההבדל בין הספקי החשמל במצברים השונים. לא כל מצבר מתאים לכל רכב, מהסיבה הפשוטה שלא כל רכב צורך כמות חשמל זהה. לכן, חשוב לבחור נכון את מצבר הרכב שידע לספק את כמות החשמל המדוייקת עבור הרכב שלכם. בחירה לא נכונה של מצבר חלש מידי עלולה לייצר תקלות תדירות בגין אי הספקת חשמל בעוד בחירה של מצבר גדול מידי עלולה לגרור נזקים של ממש בכל מערך החשמל של הרכב. בחוברת הרכב תוכלו למצוא את עוצמתו המדוייקת של המצבר הייעודי עבור כל צורכי הרכב שלכם.

שירות מצבר עד הבית יבטיח לכם בחירה נכונה של מצבר איכותי ומותאם לצורכי הרכב שלכם

אז מה עושים כשהרכב לא מניע? הפיתרון הטוב ביותר הוא להסתייע עם שירות מצבר עד הבית. שירות מצבר עד הבית הוא שירות שיאפשר לכם ליהנות מהחלפת מצבר ללא כל צורך בשירותי גרר וללא המתנה ארוכה ומייגעת. נותני השירות בתחום זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ויגיעו לכל מקום שאתם נמצאים תוך זמן קצר. חשוב להבהיר כי השירות נעשה על ידי אנשי מקצוע בתחום שידעו להתאים עבורכם את המצבר המדוייק ביותר עבור כל צורכי החשמל של הרכב שלכם. מעבר לכך, אנשי המקצוע יגיעו מצויידים עם כמה מצברים שונים כך שתוכלו לבחור את המצבר המתאים ביותר עבורכם מבחינה תקציבית. שירות מצבר עד הבית נעשה על ידי אנשי מקצוע בתחום שידעו להחליף את המצבר שלכם תוך דקות בודדות. רוצים להניע את הרכב במהירות המרבית ללא כל התפשרות על איכות ומקצועיות השירות? שירות מצבר עד הבית הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!