כך תבחרו נכון מצבר 46 אמפר

צרו איתנו קשר

מצבר 46 אמפרבין אם נתקעתם באופן לא מתוכן עם רכב שאינו מניע בשל תקלה חמורה במצבר הרכב שלכם ובין אם יש צורך בהחלפתו היות וגילתם כי מצבר 46 אמפר המותקן אצלכם, מגמגם וגורם לשלל בעיות בהנעה של הרכב או במערכות החשמל שלו,  הרי שיש דרכים נכונות וכאלו שממש לא רצויות לעשות זאת. 

מצבר 46 אמפר מותקן לרוב במכוניות קטנות מאוד, כאלו שקיבולת האגירה של המצבר מתאימה להם ולביצועים שלהם. ברור לכל, שלכלי רכב שונים יש מצברים שונים והתקנה של מצבר שאינו נכון ברכב שלא מתאים עבורו, יכולה לגרום לבעיות קשות. במישה ונתקעתם או שאתם רוצים להחליף מצבר בנוחות מרבית ובלי להיגרר למוסך, תוכלו להזמין את השירות שלנו של החלפת מצבר עד הבית. בתוך פרק זמן של כשעה, איש שירות שלנו כבר יהיה במקום אליו הוזמן והוא זה שגם יוכל לוודא וכמובן להתאים ולהתקין לכם את המצבר הנכון.

איך בוחרים מצבר 46 אמפר

מתוך הנחה שאתם יודעים שברכב שלכם מותקן מצבר 46 אמפר (אם אתם לא יודעים, התייעצו עם מומחים, בקרו באתר יבואנית הרכב וחפשו לפי הדגם שלכם או חפשו בספר הרכב, במידה וקיים), זה לא לגמרי פוטר את ההתלבטות שלכם. שכן, גם בתוך העולם השלם סביב מצבר 46 אמפר, ישנם המון משתנים שעליכם לבחור. האם לבחור בדגם החדיש ביותר או שאפשר להסתפק בממוצע? מה לגבי המחיר? האם לבחור מצבר של מותג ידוע ומוכר או שגם מצבר סיני עלום שם יספיק? כל כמה שנים צריך להחליף וכמה אחריות יש לקבל על המצבר? ובכלל, השיטה של החלפת מצבר אצלי בבית באמת עובדת? בכן, הנה קצת סדר בדברים.

הפעם מותגים

ברבים מן המקרים אנחנו האחרונים לשכנע אתכם שחייבים לקנות מוצרים של מותגים מוכרים. אבל מה שנכון לעולמות הפסטה, הבגדים והאופנה או טלוויזיות, לא נכון עבור עולם המצברים. מצבר 46 אמפר שאינו ממותג מוכר – יזמין צרות. זה לא שבהכרח הצרות יגיעו ומצברים מעט פחות מוכרים לא טובים אבל מנגד, לא לחינם מצברים מחברות כמו בוש, וורטה, וולטה, ושנפ, נחשבים למצברים הטובים בעולם ואנשי מקצוע מיומנים – משתמשים רק בהם. מצברים אלו הם סמל לאמינות וטכנולוגיה, שני דברים שאתם זקוקים להם מאוד בכל הקשור לכך שלא תתקעו באמצע שום מקום, בשל תקלת מצבר.

בנוסף, היבואנים של מצברים אלו וכמובן אנשי המקצוע המתקנים אותם, מכירים באיכותם ולכן מאפשרים לשים עליהם אחריות מקיפה וארוכה. כך שבמידה וישנה תקלה- יש אבא ואמא מסודרים לנושא שאליהם אפשר לפנות ולא לתור אחר יבואן לא מוכר שאין לו באמת כתובות. גם אופן האחזקה של מצברים אלו יהיה פשוט יותר וכן אורך החיים של מצברים מוכרים יהיה ארוך יותר למרות שבפועל, אורך החיים של מצבר יקבע לא מעט על ידי סוג השימוש שלכם ועלי ידי שמירה בסיסית עליו, כמו לדוגמא הקפדה על כיבוי מערכות חשמל לא נחוצות, אי השארת הרכב ימים רבים ללא הנעה, מילוי  רקמים מזוקקים במצבר וכד'.

התאמה לרכב לפי המצברהתאמה לרכב

כבר עמדנו על כך שרכבים גדולים יותר דורשים מצברים בעלי אמפר גבוה יותר ועל כך שאי אפשר לשים מצבר 46 אמפר בתוך משאית ולצפות שהיא תתפקד כיאות. אבל גם בתוך קטגוריות המכוניות הקטנות יש לשים לב שיש דגמים הדורשים מצבר מסוים (לפי הוראות היצרן) וכן יש מצברים מיוחדים לרכבים מיוחדים. כך למשל נדרש מצבר סטארט סטופ לרכבים שהמנוע שלהם מופסק אוטומטי בעת עצירה ומתחדש עם התחלת הנסיעה. מצבר שכזה, חייב להיות מותאם לשימוש רב יותר, ולהניע מספר משמעותי יותר של פעמים במהלך נסיעה ספציפית, לעומת מצבר רגיל.

שירות התקנה נכונה

העובדה כי נתקעת בלי להתכונן עם רכב לא מניע ואתה לחוץ וחסר אונים, לא אומר שאתה חייב לעשות בחירות לא נכונות. כמו בהרבה תחומים בחיים, ישנם אנשים שמנצלים את המצוקה של אנשים אחרים, כדי להציע להם מוצר לא מספיק טוב או שירות לא איכותי. ורכב לא מניע זה בהחלט מצוקה וקיימים חברות רבות בתחום שירותי החלפת מצבר, שאינם איכותיים. לכן הדבר אומר שעליך להתקשר רק עם חברת החלפת מצברים עד הבית, מוכרת, אמינה ומקצועיות. 

אנחנו למשל שמים כמובן דגש על שירותיות, זמינות ופריסה רחבה של אנשי שירות, כדי שנוכל לתקן לך את הרכב בתוך זמן קצר אבל לא פחות חשוב עבורנו האמינות והאיכות. לא נמכור לך מצבר שאינו מתאים רק בשביל למכור, נעניק אחריות מקיפה, העבודה תתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומעל הכל, קודם כל ננסה לבדוק כי אכן מדובר בתקלת מצבר שיש להחליפו. אם הצלחנו לתקן או שמנגד, יש צרך בהתערבות עמוקה יותר, לא תחויבו מעבר לקריאת השירות. אם כן נחליף מצבר 46 אמפר, יהיה זה מצבר איכותי, מבית טוב ומוכר, עם אחריות מקיפה והתאמה מושלמת עבור הרכב שלך.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!