מצבר לרכב 60 אמפר מחיר וחיסכון

צרו איתנו קשר

מצבר לרכב 60 אמפר מחיראף אחד לא אוהב להיתקע ככה סתם עם הרכב באמצע היום. בטח ובטח לא כשאתם ממהרים לאיזשהו אירוע או באמצע טיול, בדרך לפזר את הילדים בבוקר או רגע לפני פגישה עסקית חשובה. אבל זה קורה. בדרך כלל בגלל מצבר שמחליט לסיים את חייו ברגע הלא נכון. כאשר המצבר האחראי על אספקת מערכות החשמל לרכב מת, הוא משבית את כל הרכב. ממערכת המולטימדיה והאורות ועד מערכת ההתנעה הקריטית. לכן אגב, אם אתם מזהים שהמצבר שלכם מתחיל לזייף, אל תתמהמהו והחליפו אותו במהירות. זה עדיף על פני כך שתתקעו כשאתם לא רוצים.

אבל בין אם החלפתם את המצבר שלכם באופן יזום ובין אם כתוצאה מסיום חלקו בעולם באופן מפתיע, יש עלות להחלפת מצבר. אף אחד לא אוהב להוציא כסף. למשל מצבר לרכב 60 אמפר שיכול להיות החל מ-450 ₪. זה שאין ברירה וצריך להוציא כסף על מצבר 60 אמפר או 7- או 80 אמפר, לא אומר שצריך לבחור שלא בחוכמה ולא להיות זהירים עם הכסף. מצבר לרכב 60 אמפר יכול להשתנות וכל אחד צריך לעשות את החשבון שלו.

מצבר לרכב 60 אמפר מחיר על מותג טוב

באופן כללי צריך להגיד שאנו ממליצים לכם להיות מחושבים אבל בהחלט לא לחסוך על החלפת המצבר. כמו בכל עולמות הצריכה על מותרת אפשר לחסוך על דברים קריטיים כדאי לעיתים לשלם עוד קצת בשביל לרכוש מוצר איכותי ואמין. זה כמובן לא אומר שהמצבר הכי יקר הוא כמובן המצבר הכי טוב. נהוג אצל בעלי מקצוע איכותיים לחלק את עולם המצברים ל-2. החלק הראשון הוא של מצברים מבית יצרנים מוכרים וידועים. ורטה, וולט, בוש או שנפ הישראלית הם דוגמה לכך. אלו מותגים המציגים חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ואמינות רבה. העובדה כי הם באים ממותגי על, גם מאפשרת לקבל עבורם אחריות טובה.

החלק השני הוא מצברים ממותגים שפחות מזוהים. חלקם טובים ואחרים פחות. כמובן, שחשוב להבין מי נושא באחריות עליהם במידה ויש תקלה ולא תצטרכו לרדוף אחרי הרוח, במידה והם מתחילים לעשות בעיות. רוב בעלי המקצוע ממליצים על התקנת מצברים של מותגים. מצבר לרכב 60 אמפר מחיר גבוה יותר כאשר הוא שייך לאחד מיצרני המצברים הגדולים, אבל לרוב, הוא ייתן גם את התמורה הטובה ביותר.

קראו עוד: אורך חיי מצבר

מצבר לרכב 60 אמפר מחיר והתאמה

זה אולי ישמע מוזר ולא יתכן אבל לא תאמינו כמה נופלים בזה. חובה להתקין מצבר המתאים במדויק לרכב המדויק. לא רק ברמת הגודל הפיזי או בנפח המצבר, המתח החשמלי וכד'. יצרני הרכב יודעים להצביע במדויק על איזה סוג מצבר יש להתקין ברכב הספציפי, בדגם הספציפי וכן, גם בשנתון הספציפי (ברכב בשנתונים מתקדמים יותר יש מערכות חשמליות אחרות ומתקדמות יותר עם דרישות מתקדמות יותר). תוכלו למצוא פרטים אלו בספר הרכב או באתר היבואן. עכשיו, בניגוד לכך שלא יקרה משהו בעייתי באמת אם תתקינו במטבח שלכם מקרר בנפח ענק, גם אם יש לכם מטבח פצפון, הרי שהתקנת מצבר של 80 אמפר ברכב שדורש מצבר של 60 אמפר, תגרום לתפקוד לא טוב של הרכב ולהרס המצבר. כנ"ל במקרה הפוך של התקנת מצבר 60 אמפר ברכב הדורש 80 אמפר. הרכב לא יוכל לקבל את כל החשמל לו הוא זקוק.

במידה ואתם משתמשים בשירות המומלץ של החלפת מצבר עד הבית, איש המקצוע שיגיע אליכם, ידע להתאים עבורכם את המצבר הנכון והמדויק לרכב שלכם. זאת כמובן במידה והוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה ולא שרלטן. הוא יציג לכם שלל מצברים של יצרנים שונים ואתם תוכלו לבחור את המצבר המתאים לתקציב שלכם (מבין המצברים המתאימים לרכב שלכם).

מצבר לרכב 60 אמפר מחיר ומי מחליף אותו

מצבר לרכב 60 אמפר מחיר שמשתנה בין בעלי המקצוע השונים וכמובן לפי סוג המצבר והיצרן. אבל גם בסוג זהה לחלוטין של מצברים, יכולים להיות פערי מחיר. אתם יכולים לבדוק ולהשוות כמובן. אבל חשוב לשים לב לא פחות לשירות ולאמינות של המתקינים. חברת שירותי החלפת מצברים עד הבית המציגה שירות טוב וזמין, פריסה רחבה והחלפת מצבר בתוך פרק זמן קצר, שווה את מחירה.  

ככלל, שירות החלפת מצבר עד הבית נחשב לשירות חסכוני. לא בהכרח בגלל שמצבר בשירות כזה יעלה פחות מהחלפת מצבר במוסך. הסיבה היא המכלול. אין צורך להזמין גרר במיוחד. אין צורך להמתין שעות לגרר ואז להיגרר בעצמך בתחבורה ציבורית למוסך ולהמתין שם למישהו שיתייחס אליך והנה הלך יום עבודה. בשירות החלפת מצבר עד הבית, אתה קובע את התזמון ואת מקום ההחלפה (במידה ואתה מחליף מצבר באופן פרואקטיבי ומתוזמן) או ישירות למקום בו נתקעת. בתוך פחות משעה, איש מקצוע מגיע עד אליך, מתקן או מחליף את המצבר ואתה ממשיך בחייך.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!