החלפת מצבר בשבת

צרו איתנו קשר

נתקעתם באמצע הכביש? עכשיו זה כבר לא נורא! כמה פעמים עלה לכם לראש הפחד הזה שתתקעו באמצע שום מקום? כמה יצא לכםהחלפת מצבר בשבת -המצבר משמש כסוללה הצוברת אנרגייה חשמלית שנוצרת ברכב בזמן נסיעתכם בו. לחשוב על מה יהיה אם על הבוקר, תצאו לאוטו מוכנים להתחיל את היום העמוס שלכם עם הקפה הראשון של היום, וככה פתאום הרכב שלכם מתחיל לעשות רעשים מוזרים ופשוט לא מניע?

ואז זה קורה, הרגע ממנו כל כך חששתם כל הזמן הגיע, האוטו שלכם שבק חיים. והאמת? זה לא משנה אם זה קורה בתחילת היום, באמצע הדרך לבית בסופו של עוד יום עבודה מתיש או ביום שבת כאשר בסך הכל רציתם לנצל קצת את סוף השבוע בטיול קטן. ודאי כעסתם לא מעט, הייתם מתוסכלים ושאלתם את עצמכם בלי סוף למה זה קורה ולמה דווקא אתם הקורבן. אנחנו צודקים? כנראה שהתשובה חיובית. תראו, למה דווקא לכם אנחנו לא יודעים, אבל למה זה קורה ואיך אפשר להימנע מלהגיע למצב הזה שוב? לזה דווקא יש לנו תשובות.

ראשית, נבין מה הוא המצבר ומה תפקידו ברכב שלנו

המצבר הוא החלק העיקרי ברכב. הוא הסוללה המספקת חשמל לכל המערכות החשמליות ברכב שלכם. כגון, פנסים, מזגן, חלונות, רדיו, מגבים וכדומה. במידה שתהיה כל תקלה, ולו הכי קטנה, יווצר ליקוי בתפקודו הכולל של המצבר ולעיתים גם באלטרנטור. האלטרנטור הוא המטען של המצבר והוא מטעין אותו בכל פעם שהרכב מונע. מה הדבר הזה בעצם אומר לנו? זה די פשוט, כאשר אנו יושבים באוטו בזמן שהמנוע כבוי, אך משאירים רדיו, מזגן או כל אחת מהמערכות ברכב המופעלות על ידי חשמל, אנו גורמים לכך שהמצבר עובד מבלי שיהיה מה שמטעין אותו. דבר זה גורם לו להתרוקן והוא ימשיך לעבוד עד שהוא פשוט יתרוקן לגמרי. במצב הזה, אם המזל איתכם, הנעה באמצעות כבלים בהחלט תעזור ותציל את המצבר שלכם. אך אם לא, יתכן כי תצטרכו להחליף את המצבר שלכם באחד חדש.

לאחר שהבנו מהם הדברים שפוגעים במצבר שלנו, נבין מה אפשר לעשות על מנת לשמור על אורך חייו

קודם כל, נתחיל בזה שעלינו לזכור לבצע כיבוי מלא של הרכב הכולל כיבוי האורות והפנסים בכל יציאה מהרכב. השארת האורות והפנסים דולקים ואף לכמה שעות, יכולה לגמור את חיי המצבר שלכם.

שימו לב שהרכב שלכם לא עומד בחניה יותר מדי זמן ללא כל תזוזה. רכב צריך להיות מונע פעם בכמה ימים למשך מספר דקות. במידה שהמצבר שלכם בן שנתיים ומעלה, התנעת הרכב תצטרך להיעשות פעם ביומיים – שלושה. ואם המצבר שלכם בן שנתיים ופחות, תצטרכו להתניע את הרכב שלכם פעם בשבוע.

אם שכחתם לבצע פעולות אלו, או שכבר מאוחר מדי, תצטרכו להכיר את הסימנים המצביעים על כך שהמצבר שלכם קרוב לסוף חייו ולשם כך אנחנו כאן.

הסימן הראשון והקלאסי בעת היחלשות המצבר שלכם הוא הידלקות נורת האזהרה. ברוב הרכבים, מותקנת נורה בלוח המחוונים, בצורת מלבן עם הסימנים פלוס ומינוס (צורת המצבר). נורת אזהרה זו נועדה על מנת להתריע בפניכם שקיימת בעיה אפשרית במצבר או באלטרנטור. בזמן בו הבחנתם בנורה זו, קחו את הרכב באופן מיידי לבדיקה אצל חשמלאי רכב מוסמך על מנת להימנע מרכב לא מניע באמצע הדרך.

החלפת מצבר בשבת -האלטרנטור הוא המטען של המצבר והוא מטעין אותו בכל פעם שהרכב מונע. מה הדבר הזה בעצם אומר לנו?במידה שהתנעת הרכב כרוכה ברעשים מטרידים ובזמן ממושך מבדרך כלל, עליכם לקחת את האוטו לבדיקה מחשש להיחלשות המצבר ואף התקרבותו לסוף חייו. מזגן לא מקרר אמנם יכול להיות בעיה במזגן עצמו או חוסר בגז, אך לעיתים תפקוד לקוי של המצבר משפיע ישירות על יכולת הקירור של המזגן ולכן חשוב לבדוק גם זאת. ישנם פרמטרים נוספים המצביעים על תפקוד לקוי של המצבר המצריכים בדיקה, כגון פנסים קדמיים עמומים ואף תאורה מוחלשת בלוח השעונים. קחו את הרכב שלכם פעם בשלושה – ארבעה חודשים לחשמלאי רכב מוסמך על מנת לערוך בדיקה שגרתית. בנוסף לכך, בצעו מדי פעם בדיקות מים ושמן ומלאו במידת הצורך. המים נועדו על מנת לשמור על מנגנון הקירור של המצבר. באמצעות המים המצבר מתקרר ובכך לא מגיע למצב של רתיחה. במידה שחסרים מים למצבר הרכב שלכם, המנגנון פועל באופן אוטומטי ומשבית את המצבר שלכם לגמרי. דבר זה יכול לגרום להרס מוחלט של המצבר.

אורך חיי מצבר ממוצע נע בין שנתיים לארבע שנים כאשר מצבר המותקן לרכב המטופל כמו שצריך, יכול להגיע גם לחמש שנות חיים. ברמת העיקרון, רכבים המטופלים כראוי, לרוב לא יכבו ישר וישלחו אליכם באופן מטרים את מגוון הסימנים שעכשיו אתם כבר מכירים ויודעים לזהות. אם למרות הכל, המצבר שלכם בחר להפתיע אתכם ובאמת לשבוק חיים דווקא בזמן הכי לא מתאים, אנו מחכים שתצרו איתנו קשר! וכן אתם קוראים נכון, אנו זמינים עבורכם גם בשבת. האתר שלנו מספק החלפת מצברים בשירות עד הבית, או עד למקום בו נתקעתם במינימום זמן ובמקסימום שירות.

מצבר עד הבית בשבת

אמנם בשבתות כל החנויות סגורות, אבל זה לא אומר שהמצבר של הרכב לא יכול להתרוקן ולהצריך החלפה. מה עושים? הכירו את שירות מצבר עד הבית בשבת לכל סוגי הרכבים ובכל שעות היממה. אם חיפשתם החלפת מצבר בבית הלקוח 7\24, הנה מצאתם, קבלו מאיתנו כמה דגשים בנושא.

שירות החלפת מצברים בשבת בבית הלקוח הוא דרך חדשה עבור נהגים להחליף מצברים בבית מבלי להתאמץ או לחפש אחרי מוסכים או חנויות מצברים. השירות מספק נוחות, יעילות ותוך זמן קצר אתם מקבלים רכב מתניע עם מצבר חדש. שירות זה זמין במרכז הארץ, בדרום ובצפון, ואתם תמצאו את המתקין המומלץ שלכם דרך טופ מצברים – השוואת מחירים להתקנת מצבר עד הבית בשבת.

מה עשוי לגרום למצבר רכב להתרוקן מחשמל?

מצברים לרכב נטענים באופן קבוע על ידי האלטרנטור, אבל כשהם מתרוקנים מחשמל, זה יכול להיגרם עקב כמה וכמה סיבות שונות. בתוך כך, הגורם השכיח ביותר למצבר רכב שנגמר הוא התוקף של המצבר שפג. עם זאת, ייתכנו מקרים בהם האלטרנטור התקלקל ואינו מספק טעינה למצבר. 

סיבה נוספת להזמנת שירות מצבר עד הבית בשבת היא, קצר חשמלי פנימי במצבר או במערכת החשמל, וישנן גם סיבות אחרות שעלולות להיות חמורות יותר, כגון מתח נמוך או טעינת יתר של מצברים. אבל בסופו של דבר, המקרים הכי נפוצים הם מקרים בהם אנשים שוכחים את האורות דולקים. אם זהו המקרה גם אצלכם, דעו כי לא חובה בהכרח להחליף את המצבר, כי ייתכן שיהיה מספיק רק לטעון אותו בצורה מלאה.

התקנת מצבר עד הבית בשבת – מה היתרונות?

היתרון העיקרי בהזמנת שירות מצבר עד הבית בשבת הוא, העובדה שאתם לא צריכים בכלל לצאת מביתכם כדי להחליף את המצבר הישן שלכם. מעבר לכך, אתם לא צריכים להתלכלך ולא צריכים לפרק שום דבר ברכב, תנו לאנשי המקצוע לעשות זאת במקומכם. 

יתרון נוסף בהזמנת שירות זה טמון בכך שהמתקינים יכולים להמליץ לכם על אי-אלו מצברים מסוגים שונים. אם אינכם בטוחים איזה סוג של מצבר אתם אמורים להתקין ברכב, מתקין מקצועי יוכל לסייע לכם ולבחור את המצבר המותאם לדרישות יצרן רכבכם. 

השוואת מחירים בין מצברי רכב – למה זה חשוב?

החלפת מצבר בשבת -הסימן הראשון והקלאסי בעת היחלשות המצבר שלכם הוא הידלקות נורת האזהרה.כאשר אתם צריכים לקנות מצבר לרכב, חשוב להשוות מחירים בין חנויות ומותגים שונים מכיוון שיכולים להיות הבדלים משמעותיים במחיר בין מקום אחד לאחר. בתוך כך, המחיר של מצבר לרכב יכול להיות מבלבל, כי כל אחד מהמצברים מפיקים עוצמות אמפר שונות. ולכן השוואת המחירים קריטית, כדי לדעת לברור בין המצברים השונים.

במהלך השוואת המחירים בפורטל טופ מצברים, אתם תיחשפו בפני ביקורות שונות, דירוגים של סוגי מצברים, חוות דעת של צרכנים על מותגים וחנויות שונות ועוד. את מחקר השוק שלכם תוכלו לעשות אונליין, מה שיצריך ממכם מעט מאמץ ויחסוך לכם כסף על הזמנת שירות מצבר עד הבית בשבת.

מהו פורטל טופ מצברים?

ישנם פורטלים רבים המציעים את המבצעים הטובים ביותר עבור מצברים לרכב ברחבי הארץ. פורטלים אלה מהווים משאב נהדר עבור צרכנים המחפשים לקנות מצבר לרכב, ובתוכם פורטל טופ מצברים בולט בזכות יכולותיו לאתר את המתקינים המומלצים ביותר לפי אזורי מגורים.

בעזרת כמה קליקים פשוטים ומידע בסיסי שתספקו לפורטל טופ מצברים, הפורטל יאתר עבורכם את כל אנשי השירות הכי מומלצים עבור התקנת מצבר עד הבית בשבת. תוכלו לבדוק חוות דעת על מתקינים, לערוך השוואת מחירים מצבר עד הבית ועוד. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!