כמה אמפר מצבר לטויוטה קורולה

צרו איתנו קשר

כמה אמפר מצבר לטויוטה קורולהאם אתם שואלים כמה אמפר מצבר לטויוטה קורולה, אתם שואלים על אחד הרכבים הכי מיתולוגיים של החברה היפנית הזאת, מה שאומר שצריך לבדוק קודם באיזה דגם ושנתון מדובר בדיוק. כדי להקל עליכם, ריכזנו במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על רכישת מצברים לטויוטה קורולה. 

רכישת מצבר לרכב יכולה להיות תהליך מסובך, במיוחד כאשר מדובר ברכב שמיוצר כבר עשרות שנים כמו טויוטה קורולה. ככזה, הרכב הזה יצריך סוגי מצברים שונים בהתאם לדגם והשנתון. פורטל טופ מצברים מקל על התהליך לא רק על ידי השוואת מחירים בין מצברים לרכב, אלא גם על ידי הפירוט הבא לפניכם, המשיכו לקרוא.

מצברים מומלצים לטויוטה קורולה ומחירים 

אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר לטויוטה 46 אמפר, ההמלצה היא לרכוש מצבר מסוג סטארט אפ, מה שאמור לנוע בין טווחי המחירים הממוצעים של כ-400 – 450 ₪. כמו כן, חלק מהשנתונים עשויים להצריך מצבר 60 אמפר, מה שאמור לנוע בין 400 – 550 ₪ בממוצע. 

ישנם דגמי טויוטה קורולה אשר עשויים להצריך מצברי שנפ 46 אמפר, ומצברים אלו נמכרים בעלויות דומות של כ-450 – 550 ₪ ומעלה. כמו כן, מצבר שנפ 55 אמפר לטויוטה קורולה נע בין 450 – 650 ₪, ומצבר 60 אמפר של שנפ יימכר במחירים דומים.

מצבר טויוטה קורולה מסוג שנפ אשר מפיק 45 אמפר, נמכר בשוק בעלויות ממוצעות של כ-400 – 540 ₪, בעוד כי מצבר בוש 60 אמפר עשוי להגיע גם למחיר של כ-650 ₪ ומעלה. אם תרצו לרכוש מצבר ורטה 45 אמפר לטויוטה קורולה, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים כ-600-700 ₪ ומעלה.

איך יודעים איזה מצבר הקורולה שלי מצריכה? 

הכי פשוט שיש, אתם צריכים רק להרים את מכסה המנוע ולבדוק איזה מצבר מותקן שם כרגע. כל המידע אמור להיות מוטבע על המצבר, כולל האמפר והתפוקה שלו, התוקף שלו וכולי. עם זאת, לעיתים המידע הזה נמחק כתוצאה מיושן ובלאי, ככה שגם אפשר לברר את המידע הזה בספר הרכב של הטויוטה שלכם. 

אם ספר הרכב לא בנמצא, אתם תמיד יכולים להתקשר ליבואן, למוסך, לסוכנות טויוטה ולבדוק את זה. וכמובן, תוכלו לברר את המידע הזה גם דרך ספקים מצברים לטויוטה קורולה ובכלל. את הספקים האלו תוכלו למצוא בפורטל טופ מצברים, כמו גם לערוך השוואת מחירים בין מצברים לטויוטה קורולה. וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד אפשר לחפש מידע במדיות החברתיות ובפורומים השונים של הרכבים. למשל, בפייסבוק בד"כ תוכלו למצוא דפי אוהדים ומידע של כל מיני סוגי רכבים, כולל קורולה. 

מהו טופ מצברים ולמה להסתייע בו?

פורטל טופ מצברים הוא אתר אינטרנט המספק מידע על מצברים וכן על שירות התקנת מצברים בבית הלקוח. פורטל זה נוצר על מנת להנגיש את כלל המידע על מצברים בצורה הפשוטה ביותר ללקוחות, תוך מתן האפשרות לחסוך כסף על רכישת המצבר הבא שלכם. זאת, על ידי השוואת מחירים בין מצברים לטויוטה קורולה ובכלל. 

כאשר אתם רוצים לרכוש מצבר לטויוטה שלכם, אתם יכולים להשתמש בפורטל טופ מצברים כדי להשוות מחירים, מותגים, חוות דעת על מצברים ועוד. ככה לא רק חוסכים כסף, אלא גם מדייקים את הרכישה שלכם עד כמה שניתן. פורטל טופ מצברים מזמין אתכם להתנהל הכי חסכוני שאפשר, בצעו כעת השוואת מחירים מצבר טויוטה קורולה. 

צריכים סיוע נוסף? פנו לצוות המומחים של טופ מצברים וקבלו את כל המידע שאתם צריכים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!