למה מצבר מתרוקן

צרו איתנו קשר

למה מצבר מתרוקן – שוכחים אורות דלוקים לאחר כיבוי המנוע? הדבר מרוקן את המצבר שלכם!

למה מצבר מתרוקןמצבר הרכב שלכם התרוקן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על מצברים איכותיים, הבדלים בין מצברים שונים ודרך פשוטה לבחור נכון את המצבר האיכותי והמדוייק עבור הרכב שלכם. לא מעט אנשים כיום בוחרים את מצבר הרכב שלהם ללא כל בדיקה אודות רמת מקצועיותו. בחירה לא נכונה עלולה לגרום לכם להתמודד עם תקלות רבות בתדירות גבוהה. אז לפני שגם אתם ממהרים להחליף את המצבר שלכם במצבר הראשון שמוצע לכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

לפני שנענה על השאלה למה מצבר מתרוקן – חשוב שתכירו את תפקידו של המצבר ברכב שלכם

ראשית, חשוב לענות על השאלה למה מצבר מתרוקן? בשביל לענות על כך חשוב להקדים ולומר כי תפקידו של המצבר הוא להיות אמון על כל מערך החשמל של הרכב שלכם. המצבר אחראי על מערכות חשמל רבות, מעבר לתאורה או מיזוג אוויר, גם עם מערך ההנעה. במילים אחרות, ללא מצבר איכותי, ייתכן שתתמודדות עם קשיים רבים בעת הנעת הרכב. מהן הסיבות לקשיים הללו? אחת הסיבות השכיחות ביותר היא התמודות עם מצבר שהתרוקן. המצבר הוא מעין סוללה נטענת עם מספר מעגלי חיים. בעת הנסיעה המצבר נטען ומספק חשמל בו זמנית. אך מה קורה כאשר אורות הרכב או שלל מערכות החשמל ברכב צורכות חשמל בזמן שהרכב לא מונע? זוהי הסיבה המרכזית להתרוקנות המצבר. אם גם אתם מרבים לשכוח את האורות דולקים או עושים שימוש במערכות שונות לאחר כיבוי הרכב, חשוב לדעת כי הדבר תורם להתרוקנות המצבר שלכם.

הכירו את הסיבה השכיחה ביותר בגינה מצברי רכב מתרוקנים

שכחתם את האורות דלוקים והמצבר התרוקן? חשוב לדעת כי אתם לא חייבים להחליף את המצבר באופן מיידי. ניתן להניע את הרכב באמצעות כבלים ולנסוע דקות ארוכות בכבישים מהירים. הטענת המצבר על ידי כבלים תאפשר לו לשוב לפעולה ונסיעה מהירה במשך דקות ארוכות תטעין אותו ותאפשר לכם להמשיך לעשות בו שימוש לעוד שנים ארוכות. חשוב להדגיש, אם שכחתם את האורות דלוקים והנעתם את הרכב בעזרת כבלים, אסור לעצור את הנסיעה תוך זמן קצר מרגע ההנעה. לא מעט אנשים לא מודעים לכך ועוצרים את הנסיעה ומכבים את המנוע לאחר דקות בודדות של נסיעה, מה שלא הספיק למצבר בשביל להיטען מחדש. במצבים אלה לא יהיה ניתן להניע בחזרה את הרכב ללא סיוע נוסף של הנעה בעזרת כבלים.

 

הרכב לא מניע? בעזרת הנעה על ידי כבלים ונסיעה בכבישים מהירים תוכלו למלא את המצבר מחדש

על כן חשוב להקפיד לכבות את האורות ואת כל מערכות החשמל ברכב מיד עם סיום הנסיעה. הקפדה על כך תחסוך לכם לא מעט תקלות ובעיות מיותרות ותבטיח להאריך את תקופת חייו של מצבר הרכב שלכם. המצבר חלש והגיע הזמן להחליפו? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב. הדגש הראשון הוא על חברת הייצור של המצברים. כיום יש לא מעט חברות המייצרות מצברים. לא כולן מצליחות לייצר מצברים ברמת איכות גבוהה. ההבדלים בין המצברים שמיוצרים על ידי חברות שונות משמעותיים. ישנם מצברים איכותיים שיכוים להחזיק מעמד כ 4 שנים ללא תקלות כלל, ולעומתם ישנם מצברים פחות איכותיים שמחזיקים מעמד כשנתיים בלבד עם לא מעט תקלות.

הספק חשמל מדוייק – בחרו נכון את המצבר הייעודי עבור הרכב שלכם

דגש נוסף שחשוב שתכיר הוא עוצמת החשמל שכל מצבר יודע להפיק. לא כל רכב צורך כמות חשמל זהה ולכן חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר שמתאים לצורכי החשמל של הרכב שלכם. איך תדעו כמה חשמל הרכב שלכם צורך? בחוברת הרכב תוכלו לקבל את כל נתוני המצבר הייעודי עבור הרכב שלכם. בחירה לא נכונה של מצבר גדול מידי עלולה להביא לפגיעה של ממש בכל מערך החשמל, ומנגד בחירה לא נכונה של מצבר קטן מידי עלולה להביא לפגיעה באספקת החשמל. כך או כך, חשוב לבחור נכון את המצבר האיכותי והמדוייק עבור כל צורכי הרכב שלכם.

קראו עוד: הדברים המשפיעים על מחיר מצבר

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!