מחיר מצבר שנפ 60 אמפר

צרו איתנו קשר

מחיר מצבר שנפ 60 אמפרחברת שנפ הישראלית היא מומחית בייצור מצברים איכותיים, אמינים שמתאימים למזג האוויר הישראלי. לחברת שנפ יש מגוון מצברים שמתאימים לרכבים שונים בקיבולת שונה. על מחיר מצבר שנפ 60 אמפר נרחיב במאמר הבא. 

 

מחיר מצבר שנפ 60 אמפר- מהו מצבר?

מצבר הוא סוללה בעלת אנרגיה חשמלית. המצבר הראשון הומצא לפני כ-150 שנים על ידי רופא צרפתי. הרופא גילה שבעת השרייה של עופרת עם חומצה מיוצר זרם חשמלי שניתן להטעינו מחדש. כך פועל המצבר. תפקידו של המצבר הוא להפעיל את המנוע ואת המערכות החשמליות השונות של הרכב ביניהן מזגן, תאורה, מערכת השמע, ג'י פי אס, חלונות ועוד. אם המצבר לא תקין המנוע והמערכות החשמליות לא יפעלו. 

המצבר מכיל 3 רכיבים עיקריים- קוטב חיובי, קוטב שלילי ואלקטרוליט. בעת נסיעה, המצבר מקבל חשמל מהאלטרנטור ומטעין את עצמו. אם הרכב לא יהיה בשימוש במשך מספר שבועות המצבר עלול להתרוקן. לכן, אם נוסעים לחו"ל לתקופה יש לדאוג שמישהו יתניע את הרכב כל מספר ימים. 

מחיר מצבר שנפ 60 אמפר- מה היתרונות של שנפ?

חברת שנפ, חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1951 ומייצרת מצברים לישראל ולמדינות שונות בעולם. החברה נחשבת לחברה מוכרת שמייצרת מצברים איכותיים ואמינים. מצברים של חברת שנפ נחשבים למצברים איכותיים שמספקים תמורה מלאה על המחיר שלהם.

למצברים של שנפ יש מגוון רחב של יתרונות. 

  • חברה ישראלית- החברות הישראליות ידועות באיכות ובקדמה שלהן. המצברים של חברת שנפ הם מצברים איכותיים שמיוצרים בהתאם לחידושים הטכנולוגיים השונים ונחשבים למובילים בשוק. 
  • כחול לבן- מצברים של שנפ הם מוצרים כחול לבן שתורמים לשוק הישראלי. 
  • מכסה כפול- המצברים של שנפ מכוסים במכסה כפול. המכסה הכפול שומר על המצבר מפני אובדן מים ואובדן חומצה. 
  • התאמה למזג האוויר הישראלי- מזג האוויר הישראלי הוא מזג אוויר חם. לא כל מצבר ניתן לשימוש במזג אוויר חם. המצברים של חברת שנפ, הם מצברים שמיוצרים בישראל ומותאמים במיוחד למזג האוויר הישראלי. על ידי כך ניתן  להיות בטוחים שהמצברים ישמשו אותנו בימים החמים של הקיץ בצורה טובה ואיכותית. 
  • שמירה על איכות הסביבה- חברת שנפ היא חברה שתורמת לשמירה על איכות הסביבה. החברה אוספת את המצברים הישנים שאינם בשימוש ומפנה אותם לאתרי מחזור מתאימים. כך, במקום שהמצברים יגיעו למזבלות וישרפו במשרפות, ניתן  למחזר אותם ולהשתמש בחומרים שנית. כך החברה מפחיתה את זיהום האוויר ושומרת על הסביבה. 
  • חברה גדולה- היתרון של רכישה מחברה גדולה, מוכרת וממותגת הוא בביטחון של הצרכן. כאשר צריכים לקבל שירות, נתקלים בתקלה או צריכים לפנות לחברה יכולים להיות בטוחים שיהיה מענה יעיל וטוב. מדובר ביתרון משמעותי.

קראו עוד: התאמת מצבר לרכב

מחיר מצבר שנפ 60 אמפר- למי זה מתאים?

מצבר שנפ 60 אמפר הוא מצבר שמתאים למגוון רכב של רכבים. בין הרכבים הללו המצבר יכול להתאים למיצובישי אאוטלנדר, לטויוטה קורולה, למזדה 5 ולעוד רבים. לחברת שנפ יש מצברים רבים שמתאימים לרכבים שונים בהתאם לנתונים שונים. על מנת להתאים את המצבר לרכב יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • התאמה לרכב- יש לבדוק שהמצבר מתאים לרכב הן מבחינת מידות חיצוניות והן מבחינת כושר ההנעה או הפריקה שנדרש לרכב. 
  • המנוע- בדקו שהמצבר מתאים למנוע של הרכב, לנפח שלו ולעוצמה שלו. נפח המנוע ישפיע על קיבולת המצבר הדרושה מבחינת אמפר. 
  • החברה היצרנית- ההמלצה שלנו היא לבחור במצבר של אחת החברות הבולטות בשוק, כאשר חברת שנפ היא  אחת מהן. 
  • המלצה- במידה שאתם לא בטוחים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע, עם יבואן הרכב או עם ספר הרכב. 
  • אחריות-בעת רכישת מצבר יש לוודא שהמצבר מגיע עם אחריות. האחריות המינימלית למצבר חדש היא 12 חודשים ויש חברות שמעניקות אחריות ארוכה יותר.
  • המחיר- המחיר של המצבר תלוי בגורמים שונים כמו סוג המצבר, הגודל שלו, החברה היצרנית ועוד. 

מחיר מצבר שנפ 60 אמפר- כמה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה מחיר מצבר שנפ 60 אמפר מאחר שתלוי בגורמים שונים. המחיר הממוצע של מצבר שנפ 60 אמפר נע בין 400 לבין 600 שקלים. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מצברים זולים יותר ולבחור במצבר איכותי של אחת מהחברות המובילות, כאשר שנפ ביניהן. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!