מחיר מצבר FVP

צרו איתנו קשר

מחיר מצבר FVPאם הגעתם לכאן כנראה הגעתם למסקנה כי עליכם להחליף את מצבר הרכב שלכם. אנו מקווים שזיהיתם זאת בזמן כתוצאה מסימנים מקדימים אשר קיבלתם מהמצבר שלכם. במידה שלא שמתם לב לתפקוד לקוי של המצבר שלכם, אנחנו כאן כדי לדאוג שבפעם הבאה תהיו מוכנים לכל תרחיש. שלב החלפת המצבר לא פוסח על כל בעל רכב בשל העובדה שאורך חיי המצבר נע בין שנתיים לארבע שנים. על מנת להאריך את תקופת חיי מצבר הרכב שלכם תצטרכו לתחזק אותו ולבצע מספר בדיקות עליהן נפרט בהמשך. מעבר לכך, חברת הייצור של המצבר תשפיע גם כן על תפקודו ואורך חייו. לכן, מומלץ לרכוש מצבר מחברה איכותית ומקצועית המתמחה בעולם המצברים בפרט ובעולם הרכב בכלל.

 

מחיר מצבר FVP: לפני שנכניס אתכם לעניינים, עליכם להבין מהו מצבר ומה ייעודו המרכזי ברכב שלכם

המצבר הוא ספק החשמל המרכזי למערכות החשמל השונות ברכב שלכם. פשט הדברים הם שכמו רוב מכשירי החשמל הזקוקים לסוללה כדי לפעול כך גם הרכב שלכם, המופעל בחלקו על ידי מכשירים חשמליים, זקוק לסוללה כדי לפעול, הלוא היא המצבר. בין מערכות אלו ניתן למנות את מערכת החלונות, תאורת הרכב הפנימית והחיצונית, מערכת שמע ורדיו, מגבים ואוורור. יתר על כן, המצבר אחראי גם על התנעת הרכב ובלעדיו לא תוכלו אפילו להפעיל את הרכב שלכם. חשוב לדעת כי גם המצבר שלכם זקוק לטעינה והוא מקבל את אנרגיית החשמל שלו מהאלטרנטור. האלטרנטור פועל כל זמן שמנוע הרכב שלכם עובד ולכן, הפעלת אחת ממערכות החשמל ברכב כאשר המנוע כבוי תגרום לכך שמצבר הרכב שלכם יאבד מאנרגיית החשמל שלו מבלי שיהיה מה שיטעין אותו וכתוצאה מכך תיווצר פגיעה שלבסוף תביא את המצבר למצב של השבתה מוחלטת.

מחיר מצבר FVP: ריכזנו עבורכם את הסימנים המקדימים לסיום חייו של המצבר

  • תקלות במערכת האוורור- אי תפקוד של מזגן הרכב שלכם יכול להצביע על פגיעה בתקינותו של המצבר שלכם. נכון, במקרים רבים מדובר בתקלה שגרתית ברכיבי המזגן עצמו אך בכל אופן יש לקחת את הרכב לבדיקה.
  • פעילות לא תקינה של חלונות הרכב ושאר מערכות החשמל- סימן נפוץ מאוד בעת היחלשות המצבר הוא תפקוד לקוי של חלונות הרכב כאשר הם נפתחים ונסגרים באיטיות או לעיתים, לא פועלים בכלל. נוסף על כך, כאשר כוחו של המצבר נחלש הוא יחליש עמו את כל מערכות החשמל ברכב ותוכלו לזהות זאת בקלות.
  • התרעה של נורת המצבר- זהו הסימן הקל ביותר לזיהוי כי ישנה תקלה בתפקודו של המצבר שלכם. בעת פגיעה במצבר, בלוח המחוונים של הרכב תופיע נורה בצבע אדום (בצורת מצבר) עם הסימנים פלוס ומינוס בתוכה. שימו לב! מרגע הופעת הנורה עליכם לבדוק את הבעיה בהקדם האפשרי ולא להמשיך את הנסיעה ברכב.
  • רעשים לא מוכרים וקושי בהתנעת הרכב- כאשר התנעת הרכב שלכם הופכת להיות ארוכה מהרגיל ומלווה ברעשים מוזרים שאתם לא מכירים, סימן שהמצבר שלכם חלש, לא מספק חשמל כראוי ולכן מתקשה להתניע את הרכב שלכם.

קראו עוד: מצבר לרכב עד הבית

לאחר שהבנתם כיצד תזהו כי המצבר שלכם בדרך לסיים את תפקידו, חשוב שתדעו לפעמים הבאות אלו בדיקות תצטרכו לבצע כדי לשמור על תקינות המצבר שלכם

  • בדקו את המים במצבר- במצבר שלכם קיימים מים המסייעים לשמירה על מערכת הקירור של המצבר. כאשר מנוע הרכב מתחמם והמצבר מגיע לטמפרטורה גבוהה מדי מי המצבר מקררים אותו ומונעים ממנו להגיעה לרתיחה. ברגע שחסרים מים במנגנון זה המצבר פשוט יפסיק לעבוד ואיתו כל מערכות החשמל ברכב. עקב כך, ערכו בדיקה כללית אחת לכמה חודשים ובמידה שאכן חסרים מים, הוסיפו מים מזוקקים בלבד.
  • קחו את המצבר לבדיקה כללית- אנשים רבים חושבים שכאשר הם קנו מצבר,גם אם מדובר באחד חדש, אין כל צורך לקחת אותו לבדיקות אלא אם כן התעוררה תקלה כלשהי אשר מצריכה ביקור אצל חשמלאי רכב מוסמך . זוהי טעות נפוצה מכיוון שכל מצבר, ללא הבדל גודל, חברה ושנת ייצור, צריך לעבור בדיקה שגרתית בין שלוש לארבע פעמים בשנה. לכן, אל תתעצלו וקחו את המצבר שלכם על מנת שחשמלאי רכב יבדוק אותו לפחות כל שלושה/ארבעה חודשים.

אז קיבלתם קצת מידע בסיסי על עולם המצברים והבנתם כיצד תוכלו לשמור על המצבר הקיים שלכם. ודאי תהיתם מאיזה חברה כדאי לקנות מצבר וכמה הוא אמור לעלות לכם?

חברת FVP היא חברה אמריקאית המוכרת לשוק כבר משנת-2005 והיא מספקת מצברים איכותיים המתאימים עבור מכוניות, משאיות, קרוואנים, כלי שיט וכלי רכב מיוחדים. יתר על כן, חברת FVP מספקת מגוון ציוד נוסף לשימוש כלי רכב כמו שמן מנוע,מסנני דלק, מסנני אוויר וחלקי חילוף ברמה האיכותית ביותר בשוק. החברה מספקת תמיכה טכנית רחבה במקרה של תקלות ואף על פי שמדובר בחברה אמריקאית, תוכלו לפנות לנציגים הישראלים הזמינים לכם לאורך חמישה ימים בשבוע. מחיר מצבר FVP נע בין 470-650 ש"ח עבור מצברים סטנדרטיים המגיעים עד עוצמה של 70 אמפר. מצברים גדולים אף יותר יכולים להגיע עד מחיר של עד 2000 ש"ח.  

קראו עוד: התאמת מצבר לרכב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!