מטען מצבר לרכב מומלץ – הרכב לא מניע? מטען מקצועי למצבר הרכב יוכל לסייע לכם!

צרו איתנו קשר

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להצטייד עם מטען מצבר לרכב מומלץ במטרה לוודא שהם יוכלו להניע את הרכב על ידי הטענת המצבר, גם במקרים חריגים. אם גם המצבר שלכם מתחיל לייצר תקלות תדירות, מטען מצבר לרכב מומלץ יוכל לסייע לכם. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות מצברים איכותיים, האפשרות להטעין מצברים, אורך חיי המצברים האיכותיים לעומת אורך חיי המצברים הפחות איכותיים, ההבדלים בין הדגמים השונים וכמובן, טיפ חשוב שיעזור לכם לשמור על המצבר שלכם תקין לאורך שנים ארוכות. אז רגע לפני שאתם בוחרים מטען מצבר לרכב מומלץ או מחליפים מצברים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

כל ההבדלים בין המצברים האיכותיים לבין המצברים הפחות איכותייםבשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להצטייד עם מטען מצבר לרכב מומלץ במטרה לוודא שהם יוכלו להניע את הרכב על ידי הטענת המצבר, גם במקרים חריגים.

תחילה חשוב להדגיש כי מצבר הרכב אמון על כל מערך החשמל של הרכב. מערך החשמל כולל תאורה, מיזוג ואף יכולת הנעה. במילים אחרות, מצבר תקול ימנע מכם את היכולת להניע את הרכב. לכן, חשוב שתדעו לבחור נכון מצבר איכותי שיחזיק מעמד שנים ארוכות ללא תקלות כלל. אנשים רבים כיום בוחרים מצבר לרכב באופן שרירותי וללא כל בדיקה אודות כלל החלופות. אחרים בוחרים את מצבר הרכב שלהם על בסיס השוואת מחירים בלבד. כך או כך, הבחירה תתברר כשגויה לאחר שנים בודדות של שימוש. מצברים שאינם איכותיים מייצרים תקלות תדירות כבר לאחר שנה וחצי של שימוש. לעומתם, מצברים איכותיים יכולים להחזיק מעמד עד 4 שנים ללא תקלות כלל.

הקפידו לכבות את כל מערך החשמל מיד עם כיבוי המנוע!מטען מצבר לרכב מומלץ יוכל לסייע לכם. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות מצברים איכותיים, האפשרות להטעין מצברים

שנית, חשוב לדעת שאחת הסיבות השכיחות ביותר לתקלות מצברים היא שכחת מערך חשמל דולק לאחר דימום מנוע. מטען מצבר לרכב מומלץ מסייע לרבים להטעין את המצבר שהספיק להתרוקן, לאחר שעות ארוכות של מערך חשמל דלוק ללא נסיעה. פעילות המנוע מטעינה את המצבר, כך שתוך כדי נסיעה מערך החשמל ברכב יכול לעבוד שעות ארוכות ללא כל בעיה. אך כאשר הרכב כבוי, ומערך החשמל דלוק, אין מה שיטעין את המצבר, מה שמוביל להתרוקנותו. בעזרת מטען מצבר לרכב מומלץ ניתן להטעין את המצבר ולאפשר לבעליו להניע את הרכב. חשוב להשאיר את הרכב מונע לפחות חצי שעה (אפשר תוך כדי נסיעה) במטרה לאפשר למצבר להתמלא. בשורות הבאות נגע בכל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים של המצברים, כך שתדעו לבחור נכון את המצבר הבא שלכם.

כך תצליחו לבחור נכון את המצבר הבא שלכם

כיום יש מגוון עשיר של סוגי מצברים השונים זה מזה בלא מעט נתונים. בחירה נכונה תבטיח לכם מצבר איכותי שיחזיק מעמד שנים ארוכות ללא תקלות כלל. לעומת זאת, בחירה שאינה נכונה תאלץ אתכם להתמודד עם שלל תקלות התדירות גבוהה ואורך חיים קצר במיוחד. אז לפני שאתם בוחרים באופן שרירותי את המצבר הבא שלכם, ריכזנו עבורכם את כל ההבדלים החשובים שאתם חייבים להביא בחשבון טרם הבחירה.

ההבדלים המשמעותיים ביותר בין כל דגמי המצברים הם:

חברת הייצור

כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים. ישנן חברות מקצועיות המצליחות לייצר מצברים ללא דופי. מצברים איכותיים הם מצבריםמטען מצבר לרכב מומלץ מסייע לרבים להטעין את המצבר שהספיק להתרוקן, לאחר שעות ארוכות של מערך חשמל דלוק שאורך החיים שלהם עומד על כ 4 שנים בממוצע ללא תקלות כלל. לעומתן, ישנן חברות רבות המייצרות מצברים שאינן איכותיים. מצברים אלה יחזיקו מעמד כשנתיים בממוצע וייתכן שבמהלך כל שנות פעילותן ברכב הם יספיקו לייצר לא מעט תקלות ובעיות. רוצים לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר? חשוב שתכירו את כלל החברות הנמכרות ביותר בישראל. בדיקה מהירה ברשת תאפשר לכם להכיר את כלל החברות האיכותיות ביותר. קראו כמה שיותר חוות דעת מלקוחות מרוצים, כך שתדעו לסמן את החברה האיכותית והמומלצת ביותר לייצור מצברים.

הספק החשמל

נקודה נוספת שאתם חייבים להביא בחשבון טרם מעמד הבחירה היא הספק החשמל של המצבר. לא כל מצבר מתאים לכל סוג רכב. ישנם רכבים הדורשים כמות חשמל גדולה למילוי כל צורכי מערך החשמל, ולכן רכבים אלה צריכים לכלול מצבר גדול בעל הספק גבוה של חשמל. לעומתם, ישנם גם לא מעט רכבים קטנים הצורכים כמות קטנה של חשמל. רכבים אלה יספקו במצבר בעל הספק חשמל נמוך. בחירה לא נכונה עלולה לגרור שלל תקלות במערך החשמל. בחירת מצבר גדול לרכב קטן עלולה לגרום לתקלות של ממש במערך החשמל. לחילופין, בחירת מצבר קטן לרכב גדול תגרום לאי הספקת כל החשמל הנדרש למילוי צורכי מערכות הרכב, מה שיוביל לתקלות תדירות. כך או כך, אתם חייבים לבחור נכון את המצבר המתאים ביותר עבור כל צורכי מערך החשמל של הרכב שלכם. איך עושים את זה? יצרן הרכב מפרט אודות כל צורכי החשמל של הרכב כך שתדעו לבחור את המצבר המתאים ביותר.

בחרו נכון מצבר איכותי ומותאם לצורכי הרכב שלכם ותוכלו ליהנות משנים ארוכות של פעילות תקינה ללא תקלות כלל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!