מצבר בוש 52 אמפר

צרו איתנו קשר

מצבר בוש 52 אמפרמצבר בוש 52 אמפר הוא אחד המצברים הנמכרים של חברת בוש. המצבר מתאים לרכבים משפחתיים מסוגים שונים שנפח המנוע שלהם מתאים לקיבולת של 52 אמפר. על מצבר בוש 52 אמפר נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו מצבר בוש 52 אמפר?

מצבר בוש 52 אמפר, הוא למעשה מצבר של חברת בוש והוא מגיע בקיבולת של 52 אמפר. חברת בוש היא אחת החברות המוכרות ביותר בעולם. מדובר בחברה טכנולוגית גרמנית שמייצרת מוצרים אלקטרונים שונים כמו מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד. בין המוצרים השונים, חברת בוש מייצרת גם מצברים לרכב. המצברים של חברת בוש נחשבים הם מצברים איכותיים ואמינים. אם אתם מחפשים מצברים שישמשו אתכם לטווח ארוך תוכלו למצוא מענה מצוין במצברים של בוש. כמו כן המצברים של בוש מגיעים עם ארבע שנות אחריות לעומת חברות אחרות אחרות שמעניקות בדרך כלל 12 חודשי אחריות. האחריות הארוכה מעידה על האמונה של חברת בוש במצברים שלה ובאיכות שלהם. 

למי מתאים מצבר בוש 52 אמפר?

המצבר 52 אמפר הוא מצבר שמתאים למגוון רחב של רכבים. באופן כללי יש מצבר בוש 52 אמפר יתאים לרכבים משפחתיים בגודל סטנדרטי. בין הרכבים להם מתאים המצבר יהיו רכבים מסוגים כמו פיאט פונטו, פיג'ו 307, יונדאי i25, רינו קליאו, טויוטה יאריס, יונדאי גטס ועוד.

לחברת בוש יש מבחר עשיר ומגוון של מצברים. כך שניתן למצוא מצברים שמתאימים לסוגי רכבים שונים בהתאם לנתונים כמו גודל הרכב, סוג הרכב, נפח המנוע ועוד. אם אתם לא בטוחים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם תוכלו להתייעץ עם יבואן הרכב או עם ספר הרכב. 

 

מה היתרונות של מצבר בוש 52 אמפר?

למצברים של חברת בוש בכלל ולמצבר בוש 52 אמפר בפרט יש מספר יתרונות בולטים.

  • איכות- מצבר בוש 52 אמפר הוא מצבר מהיר, אמין ואיכותי שעומד בדרישות של הרכבים השונים בכל ימות השנה. גם בימים קרים או בימים חמים עם טמפרטורות גבוהות במיוחד בהם מופעל עומס רב על המצבר, המצבר יעשה עבודה טובה. 
  • החלפת מים- במצברים של בוש, לעומת מצברים אחרים, אין צורך להחליף מים לאורך כל חייו של המצבר. 
  • אטימות- המצברים של בוש מגיעים אטומים ומוגנים מפני חדירה של מים ולחות למצבר. כך המצבר נשמר במצב טוב לטווח ארוך. 
  • חברה גדולה ומתקדמת- חברת בוש נחשבת לחברה גדולה ומתקדמת. על ידי כך הלקוחות של בוש יכולים להיות בטוחים שהמצברים של החברה הם איכותיים ועומדים בחידושים הטכנולוגיים השונים. כמו כן, מאחר שמדובר בחברה מובילה וגדולה, בעת הצורך יש למי לפנות. כאשר קונים מחברות לא מוכרות מסתכנים בכך שלא יהיה למי לפנות וממי לקבל מענה בעת הצורך. אך עם חברה גדולה ומוכרת כמו חברת בוש יש למי לפנות.

קראו עוד: מצבר עד הבית 24 שעות

דרכים לשמירה על מצבר בוש 52 אמפר

אורך חייו הממוצע של מצבר הוא בין 3 ל-5 שנים. אם אתם רוצים לדעת בן כמה המצבר שלכם תוכלו לבדוק את שנת הייצור שלו שכתובה על מדבקה שמודבקת בחלקו העליון של המצבר. אם תתחזקו את המצבר נכון תוכלו להבטיח תפקוד מצוין לאורך שנותיו. יש מספר דרכים לכך-  

  • מילוי מים- חשוב מאוד למלא מים מזוקקים בלבד עד הסימון שמופיע במצבר בעת הצורך. שימו לב למלא בזהירות ולא לגרום נזק למצבר. 
  • ניקוי של המצבר- מידי פעם יש לנקות את המצבר מאבק, חול, אבנית ולמנוע התפתחות של קורוזיה שפוגעת במצבר. לשם כך יש להשתמש בתערובת של סודה לשתייה ומים. לאחר הניקוי חשוב לייבש את המצבר כהלכה ואך למרוח חומרים מונעי קורוזיה.  
  • שמירה על הכבלים- הכבלים של המצבר נוטים לזוז ולהשתחרר במהלך נסיעה ברכב ולכן מומלץ לאבטח אותם ולשמור עליהם מסודרים. 
  • נסיעה ברכב- בעת נסיעה ברכב, המצבר מקבל חשמל מהאלטרנטור ומטעין את עצמו. מהסיבה הזו חשוב לנסוע ברכב כל כמה ימים. אם אתם נוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה או לא יכולים לנהוג תקופה חשוב לדאוג שמישהו יניע את הרכב כל כמה ימים. אם תשאירו את הרכב ללא שימוש המצבר עלול להתרוקן. 

קראו עוד: החלפת מצבר עד הבית

כמה עולה מצבר בוש 52 אמפר?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה מצבר בוש 52 אמפר מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו המקום בו אתם רוכשים ועוד. באופן ממוצע המחיר של מצבר בוש 52 אמפר ינוע בין 400 שקלים לבין 600 שקלים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!