מצבר בוש 72 אמפר

צרו איתנו קשר

מצבר בוש 72 אמפרמצבר פגום או תקול הוא בעיה קשה, משום שמצבר הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר ברכב שלנו והוא אחראי על המערכת אולי החשובה ביותר- מערכת ההתנעה. המצבר הוא הרכיב האחראי על העברת החשמל לרכב ולמערכות השונות שלו, כדי שהם יוכלו לעבוד באופן תקין. הזכרנו את המערכת ההתנעה אבל אותו דין קיים גם למערכות הבטיחות, המיגון והנעילה, מערכות התאורה והחיווי, מערכות האורות, מערכות  המולטימדיה ועוד. בחלק מן המקרים המצבר ישבות באופן מפתיע ולחלוטין. במקרים אחרים הוא יתחיל לגלות סימני עייפות ולגמגם וזה הסימן לצורך להחליפו בחדש. למען המת, כל מצבר מגיע לקיצו. גם מצברי איכות חזקים כמו מצבר בוש 72 אמפר, יגיע לסוף חייו הטבעי, גם אם השתמשנו בו וברכב כיאות ולא ביצענו פעולות המקצרות לו את החיים.

למה מצבר נחלש?

יש כמה וכמה סיבות מדוע מצבר נחלש או שחייו מתקצרים וזה יכול לקרות גם למצברים הטובים ביותר, למשל מצבר בוש 72 אמפר שהוא גם מצבר חזק וגם בעל טכנולוגיה מתקדמת. והסיבה לכך היא שברוב המקרים, פעולות שלנו גורמות לזה. שימוש לא נכון ומאומץ ברכב, שכחת מערכות חשמל פועלות גם כאשר הרכב עצמו אינו פועל, אי התנעה ממושכת של הרכב, כך שהאלטרנטור לא יכול להטעין מחדש את המצבר ועוד.

סיבה אחרת לא תלויה בנו. לכל מצבר יש אורך חיים. נהוג כי מצברים חזקים ומתקדמים כמו מצבר בוש 72 אמפר מחזיקים כ-3 עד 4 שנים תלוי אופי השימוש. אבל כתקופת הזמן פגה, המצבר הולך ונחלש. יש לו בלאי והוא מתיישן. הוא לא לא ייתן אותה רמת תפוקה כמו מצבר בוש 72 אמפר חדש, עד שישבות לגמרי בסוף. זה בדיוק הזמן להחליפו.

מצבר בוש 72 אמפר

מי שמבקש להתקין ברכב שלו מצבר בוש 72 אמפר מחפש כח ועוצמה. מצבר כזה מפיק אנרגיה רבה במינימום זמן והוא מאפשר לכלל מערכות החשמל ברכב עוצמה מרבית. עוזרת לכך העובדה כי חברת בוש נחשבת לחברה בעלת שם עולמי בתחום המצברים ומטמיעה במצברים שלה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אבל וזה אבל חשוב, העובדה שמדובר במצבר מעולה, לא אומרת שהוא מתאים לכולם. מצבר בוש 72 אמפר מתאים רק לרכבים בהם יש אפשרות של חיבור של מצבר שכזה. לא תוכלו להתקין מצבר כזה, במכונית שהמצבר המיועד לה הוא 50 אמפר. זה יוביל לשלל תקלות ובעיות ולתפקוד לא תקין של המערכות. המצבר חייב להיות מסונכרן עם הוראות היצרן ועם הדרישות והמסוגלות של הרכב.

לבדוק עם מקצוענים

איך תדעו מהם המאפיינים הייחודיים של כל רכב? ואיזה מצבר מתאים לו? כאן נכנס לטובתכם שירות החלפת מצבר עד הבית. יש יתרונות רבים לשירות זה, כמו החלפת מצבר מהירה, נוחות מרבית שכן איש השירות מגיע ישירות אליכם ולא אתם נגררים חסרי נשימה ולחוצים למוסכים. אבל סיבה מרכזית באיכות השירות היא שבניידת השירות מגיע אליכם איש מקצוע מנוסה ומיומן שמבין מצברים.

 אדם זה יוכל לנסות לאתר את הבעיה ואולי לתקן אותה באם אפשר אבל במידה ונדרשת החלפה, הוא יחליף לכם מצבר המותאם לרכב שלכם. אם מדובר על מצבר בוש 72 אמפר, זה מה שהוא יתקין לכם. אם לא, הוא יציע לכם את המצבר המתאים לרכב שלכם וגם אז יציע לכם שלל מותגים וסוגים וטכנולוגיות ברמות משתנות של מחיר. לבסוף הוא יבצע עבורכם את ההחלפה במהירות ובמקצועיות. לא פחות חשובה היא האחריות בוש. ככלל, למצברים כמו מצבר בוש 72 אמפר או כלל מצברי בוש, כמו גם חברות איכותיות אחרות כמו שנפ, וורטה וולטה ועוד- יש לא רק שם עולמי וטכנולוגיה מתקדמת אלא גם אחריות והבטחת איכות ברמה הגבוהה ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!