מצבר בוש אחריות

צרו איתנו קשר

מצבר בוש אחריותאז החלטתם כי הגיע הזמן לרכוש מצבר חדש ואתם מבולבלים. אתם לא היחידים, נושא המצברים הוא נושא שמעט מאוד אנשים בקיאים בו ומבינים לעומק כמה חשוב המצבר לרכב שלכם ומדוע אסור לכם לנהוג בקלות ראש כאשר מדובר בקניית מצבר חדש, קל וחומר לגבי קבלת אחריות עבור המצבר שתרצו לקנות. בכל יום אנשים נתקעים באמצע הדרך כתוצאה מכך שמצבר הרכב שלהם פשוט "מחליט" שהגיע הזמן להפסיק לעבוד. יתרה מכך, לעיתים קרובות מאוד אין לאותם אנשים למי לפנות והם מהר מאוד ימצאו את עצמם מוציאים כספים מיותרים עבור פעולה שגם כן היתה יכולה להימנע. חיי מצבר ממוצע אורכים כשנתיים עד ארבע שנים ותקופה זו משתנה כתוצאה מטיפול ושמירה על המצבר. בעת הופעת תקלות מוחשיות במצבר או כאשר אתם מזהים על ידי הופעות נורה בלוח המחוונים כי קיימת בעיה במצבר, יש לבדוק זאת בהקדם האפשרי. במידה שאכן ביצעתם קנייה חכמה, יש לכם אחריות על המצבר שלכם ותוכלו לנצל אותה ולחסוך כסף.

 

מצבר בוש אחריות: מה זה בכלל מצבר ולמה הוא מיועד?

המצבר הוא הסוללה החשמלית של הרכב והיא מיועדת על מנת לסייע לרכב בהתנעתו הראשונית ולספק חשמל רציף עבור כל מערכות החשמל שלו.מעבר לכך, המצבר בעצמו זקוק לחשמל על מנת להתקיים. כיצד הוא מקבל אנרגייה זו? כאשר מנוע הרכב עובד, חלק אחר ברכב הנקרא "אלטרנטור" מספק חשמל למצבר על ידי המרת האנרגייה המכנית מהמנוע לאנרגייה חשמלית, המצבר צובר אנרגייה זו, מעביר אותה לכל מערכות החשמל ברכב ובכך גורם להפעלתן. בין מערכות אלו ניתן למצוא את מערכת השמע והרדיו, מערכת האוורור, תאורה פנימית וחיצונית, מגבים וחלונות חשמליים. כאשר המצבר נפגע, כך גם כל מערכות החשמל נפגעות ומהר מאוד הרכב מגיע למצב של חוסר תפקוד מכיון שכפי שכבר ציינו, אי אפשר להתניע את הרכב ללא עזרת המצבר.

מצבר בוש אחריות: אחריות, האם היא חשובה ומדוע צריך אותה?

בשוק המצברים תוכלו למצוא מגוון עשיר של מצברים אשר מיוצרים ומסופקים על ידי חברות שונות. לכן, על מנת שלא "תקנו חתול בשק", שימו לב האם חברת הייצור של המצבר מוכרת ואיכותית. חברת "בוש" היא אחת מהחברות המוכרות והאמינות ביותר המספקות מצברי רכב. חשוב מאוד לקנות מצבר מחברה מוכרת ואיכותית מכיון שמעבר לכך שתקבלו מוצר טוב ועמיד, חברות כאלה יספקו לכם אחריות מלאה על המצבר שתקנו, יתנו לכם מענה זמין ומקצועי עבור כל שאלה שתהיה לכם ויחסכו לכם טרחה יתרה בעת תקלות. לעומת זאת, אם בכל זאת תחליטו להקל ראש בנושא זה ולרכוש מצבר מחברה לא מוכרת אשר לא מספקת אחריות על המצבר, תופתעו לגלות כי בשעה שתהיה לכם תקלה כלשהי במצבר, קטנה או גדולה, לא יהיה לכם גורם מוסמך לפנות אליו, תאלצו להסתדר לגמרי לבדכם וכמובן שהדבר יעלה לכם יותר כסף. מכאן ניתן להסיק כי רכישת מצבר בעל אחריות אולי תצריך מכם לשלם יקר יותר, אך לאורך הזמן, תבינו שעדיף לשלם קצת יותר עבור מצבר איכותי פעם אחת ויחידה מאשר לשלם עבור כל תקלה שתצוץ לכם במצבר זול ואיכותי פחות.

קראו עוד: כמה עולה מצבר חדש

חברת בוש

חברת בוש היא חברה גרמנית לייצור מערכות וציוד כלי רכב, בנייה, מכשירים חשמליים כלי עבודה ועוד. בוש מתפרסת על פני ענפי תעשייה רחבים ומתוכם היא שמה דגש על עולם  הרכב והיא מהווה כספקית הגדולה בעולם לתעשיית כלי הרכב. בגלל הניסיון הרב של חברת בוש הפועלת בעולם הרכב כבר מ- 1922, רכישת מוצר של חברה כזו אמינה ומוכרת מקנה ללקוחותיה שקט נפשי. בוש מעניקה ללקוחותיה אופציה של שירות עד בית הלקוח במטרה להפוך את חווית השימוש שלכם לנוחה ביותר ולחסוך מכם טרחה רבה בזמן תקלות. כאשר תחליטו לקנות בוש, תחסכו כאבי ראש. עקב איכותו של מצבר בוש הוא יחזיק לכם בממוצע 4 שנים. נוסף על כך, בוש מספקת אחריות מלאה על המצברים שלה לתקופה של 24 חודשים.

כמובן שגם על מצבר כזה איכות אתם צריכים לשמור, ריכזנו עבורכם שני טיפים עיקריים שיסייעו לכם לשמירה על המצבר שלכם

  1. בדקו את המצבר אחת לכמה חודשים- דבר שיעזור לכם לשמור על המצבר שלכם הוא בדיקה כללית שלו אחד לשלושה/ארבעה חודשים. קחו את הרכב לבדיקת מצבר כללית אשר תבוצע על ידי חשמלאי מוסמך אשר יוכל לתת לכם תמונת מצב לגבי מצב המצבר שלכם, האם יש לטפל בו ומה בדיוק לעשות. כך, על ידי מעקב סדיר אחר מצב המצבר שלכם תוכלו לשמור על איכות חייו, לעלות על תקלות בזמן ולמנוע מצבים לא נעימים בהם תתקעו עם הרכב באמצע הדרך.
  2.  בצעו בדיקת מים- במצבר שלכם קיים מנגנון שתפקידו לקרר את המצבר במידת הצורך ובכך הוא שומר עליו מלהגיע לרתיחה אשר תביא את המצבר למצב של חוסר תפקוד. ערכו בדיקת מים כללית למצבר בין פעמיים לשלוש פעמים בשנה ומלאו מים מזוקקים במידת הצורך.      

קראו עוד: אחריות על מצבר

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!