מצבר וולטה חוות דעת

צרו איתנו קשר

במציאות של היום, כל בעל רכב צריך לדעת כי הרכב שלו על כל חלקיו זקוק לטיפול ושמירה קפדנית. וזאת במטרה להאריך את תקופתמצבר וולטה חטטת דעת -מתוך אחת החברות הטובות ביותר לייצור מצברים ניתן למצוא את חברת וולטה. חיי הרכב בכלל, והחלקים השונים המפעילים אותו בפרט. מצבר הרכב שלכם דורש תחזוקה שוטפת ועליכם לייחס למצבר חשיבות רבה מכיוון שהוא חלק חשוב בהפעלת הרכב שלכם. מעבר לכך, עליכם לדאוג כי המצבר שתרכשו יהיה מחברה איכותית מוכרת ואמינה. מצבר כזה שיחזיק לכם מספר שנים טובות ללא תקלות שיפתיעו אתכם באמצע הדרך. מצבר ממוצע יחזיק לכם לאורך 2-4 שנים, אורך זמן אשר משתנה בהתאם לטיפול שתקדישו למען שמירה על תפקודו התקין של המצבר, שאף בעזרתו המצבר שלכם יכול להגיע עד 5 שנים. במידה שהמצבר שלכם מתריע בפניכם כי משהו לא בסדר, על ידי תפקוד לקוי, עליכם לבדוק לאיזו חברה הוא שייך. במידה שרכשתם מצבר מחברה אמינה, כנראה כי גם קיימת אחריות על המוצר וכאשר תנצלו אותה תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

יורדים לעובי הקורה, מה זה מצבר והאם הוא כל כך חשוב לרכב שלכם?

המצבר הינו חלק חשוב ברכב היות שהוא משמש כסוללה שאחד מתפקידיה הוא לגרום להתנעת הרכב. יתרה מכך, המצבר מעניקמצבר וולטה חוות דעת -המצבר הינו חלק חשוב ברכב היות שהוא משמש כסוללה שאחד מתפקידיה הוא לגרום להתנעת הרכב אנרגייה חשמלית המסייעת להפעלת כל המערכות החשמליות ברכב כגון: תאורת הרכב, פנסים, מזגן, מגבים, רדיו וחלונות. כפי שציינו בתחילה, המצבר הוא סוללה. לכן, גם המצבר בעצמו זקוק לטעינה על מנת שיוכל לתפקד באופן רציף ללא כיבוי פתאומי. האלטרנטור הוא חלק אחר ברכב שתפקידו הוא להטעין את המצבר ולהבטיח בעקיפין את הפעלת מערכות הרכב הפועלות על ידי חשמל. כיצד הדבר קורה? כאשר אתם מתניעים את הרכב והמנוע מתחיל לעבוד, האלטרנטור משתמש באנרגיה המכנית מהמנוע, ובעזרת תנועה סיבובית ממיר את האנרגייה המכנית לחשמלית ובכך הוא מטעין את המצבר. אי לכך, תקלה במצבר או באלטרנטור הינה קריטית, ובסופו של דבר תביא לכך שהרכב שלכם יושבת באופן מלא. אם לדעתכם הגיע זמנו של המצבר שלכם לפנות מקומו לאחד חדש, עליכם לדעת כי על פי עצת מומחים, מומלץ לרכוש מצבר המוכר כאיכותי, אותו מספקת חברה מוכרת ואיכותית, וזאת על מנת להבטיח כי לא תצטרכו להחליפו בטרם עת.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם כאשר תחליטו ללכת לקנות מצבר חדש

  • בדקו היטב מהיכן אתם קונים את המצבר- זהו פרמטר חשוב ברכישת המצבר שלכם. גם אם המצבר שאותו אתם רוכשים הוא של חברה מוכרת, יש לשים לב גם מי מוכר לכם את המצבר וכל זאת על מנת שלא ירמו אתכם. ודאו כי במקום ממנו אתם רוצים לרכוש את המצבר קיימים רוב סוגי המצברים וכי הוא יכול לספק לכם תשובות לכל שאלה שתשאלו בנושא זה.
  • בדקו את התאריך- כמו לכל מוצר שאתם רוכשים, גם למצבר יש תאריך ייצור. תאריך הייצור של המצבר מוטבע על המצבר ומסומן בצורת חודש ושנה. שימו לב, התאריך לא יכול להופיע על מדבקה. ככל שהתאריך ישן יותר ממועד רכישת המצבר כך גם הסיכויים שתרצו לרכוש אחד כזה אמורים לרדת.
  • חברת ייצור המצבר- בשוק המצברים ישנן חברות רבות המייצרות מצברים מכל מיני סוגים. מתוך חברות אלו, הטובות ביותר הן: ורטה שנפ בוש וולטה. הן מספקות מצברים איכותיים מכל הסוגים ולעיתים אף יותר יקרים מכל שאר החברות. בנוסף לכך, חברת ייצור מקצועית אמינה ומוכרת תספק לכם אחריות מלאה על המצבר שתקנו ובכך תבטיח לכם שקט נפשי לתקופת זמן כאשר תרכשו ממנה מצבר.

 

מצבר וולטה חוות דעת

כפי שמנינו קודם, מתוך אחת החברות הטובות ביותר לייצור מצברים ניתן למצוא את חברת וולטה. וולקן תעשיות רכב בע"מ (וולטה) היאחיבור מצבר וולטה חוות דעת -גם אם המצבר שאותו אתם רוכשים הוא של חברה מוכרת, יש לשים לב גם מי מוכר לכם את המצבר וכל זאת על מנת שלא ירמו אתכם חברה המייצרת ומשווקת מצברים לרכב ומוכרת אביזרים נוספים המשמשים את הרכב. החברה הינה חברת כחול לבן וכל פעילותה נעשית בגבולות מדינת ישראל. וולטה הוקמה כבר בשנת 1936 ומשרדה הראשי יושב בגליל המערבי. מבין פעילויות החברה, היא מייצרת מצברים המיועדים לכל סוגי הרכבים. נוסף על כך, וולטה מייצרת מצברים המשמשים משאיות, אוטובוסים, ציוד מכני כבד, טרקטורים ואופנועים.

עובדה מעניינת, מתוך 350 אלף מצברי החברה המיוצרים מדי שנה, 90% מהם נמכרים בגבולות המדינה ורק 10% מתוכם מיוצאים. וולקן תעשיות רכב מוכרת כחברה איכותית, אמינה ויותר מהכל, חברה ישראלית הנותנת מענה בשפה העברית ופועלת ברובה, בגבולות ארצנו הקטנה. דבר המעניק ללקוחותיה תחושת רוגע כאשר הם משתמשים במצברי החברה.

החברה מייצרת ומספקת מצברים בגבולות קיבולת של 4-220 אמפר / שעה במתח 12 וולט, והיא מספקת אותם ביותר מ-1000 מקומות ברחבי הארץ. וולקן תעשיות רכב פועלת לשמירה על איכות הסביבה והיא עושה זאת באמצעות מעקב וביקורת אחר זיהום אוויר, שימוש במכונות סינון למכונות המפעל שלה והפעלת מערכות משוכללות המנטרלות מי שפכים.

נוסף על כך, וולטה מקדמת מיחזור ואף הקימה מתקן הממחזר מצברים שאין בהם שימוש. דבר זה נעשה בעזרת הפרדת העופרת מהפלסטיק לשם שמירה על סביבת קרקע נקייה המזדהמת כתוצאה מהשלכת מצברים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!