מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ

צרו איתנו קשר

מצברי סטארט אנד סטופ (Start&Stop) אלו מצברים חדשים ביחס למצברי העופרת ומצברי הג'ל. מצברים אלו דורשים יחס שונה ממה שאנו מכירים. המאפיין העיקרי היא פריקה עמוקה מכיוון שלאחר כל עצירה המצבר צריך להניע את הרכב מחדש. מצברים אלו נחשבים לאיכותיים ובעלי אורך חיים ממושך, מה שכן הם גם חסכוניים בדלק. חושבים לרכוש מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ? הנה כל מה שאתם חייבים לדעת.

מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ – מה זה מצבר סטארט סטופ?

מצבר סטארט סטופ אלו מצברים המיועדים לרכבים עם טכנולוגיה ייחודית. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של רכבים אלו ניתן לחסוךמצברים אלו נחשבים לאיכותיים ובעלי אורך חיים ממושך, מה שכן הם גם חסכוניים בדלק. חושבים לרכוש מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ בהוצאות דלק. טכנולוגיית סטופ אנד סטארט באה לידי ביטוי בכך שבכל עצירה הרכב מדומם את המנוע ורק המערכות החשמליות פועלות. בפועל, מה שקורה ברכבים סטנדרטיים זה שלאורך כל הנסיעה המנוע פועל ובכך המצבר מקבל טעינה פעם אחר פעם.

לאחר עצירה, רק ברגע בו הורדתם את הרגל מדוושת הבלם המנוע יונע מחדש. לכן, המצבר דורש יחס אמפר גבוה ופריקה עמוקה. יכולת הטעינה של המצבר באופן עצמאי נדרשת ולכן, המחירים למצברי סטארט אנד סטופ יהיו גבוהים מאשר מצברים סטנדרטיים. היתרון הוא שאתם גם חוסכים בדלק ומלבד לכך, לרוב מצברים אלו יהיו עם אורך חיים ממושך מאשר מצברי עופרת. מצבר וורטה 65 אמפר סטארט סטופ מאופיינים בקוטבים דקים עשויים עופרת ומסומנים בפלוס ומינוס. המצברים מתאימים לרכבי מאזדה ורכבים גדולים בעיקר ולא רכבי מיני.

האם חברת וורטה מומלצת?

חברת וורטה היא חברה גרמנית הפועלת כבר למעלה מ-100 שנים במתכונת כזאת או אחרת. החברה מייצרת רכיבים לרכבים הממונעים על בנזין, רכבים היברידיים ורכבים חשמליים. החברה זכתה לאהדה גדולה באירופה והחל להיסחר בבורסה בשנות ה-2000 המוקדמות. כיום, חברת וורטה נחשבת לפופולרית בישראל בשיעור של כ-20% מהרכבים על הכביש. החברה המובילה בישראל היא חברת שנפ – חברה תוצרת כחול-לבן אשר תופסת נתח שוק בשיעור של מעל 30% מסך הרכבים על הכביש בארץ.

חברת וורטה היא חברה מומלצת בשל איכות המצברים שהיא מייצרת. לרוב המצברים עונים לתוקף הכתוב ואף יותר. מצברי סטארט סטופ הם מצברים שדורשים יותר כוח מכיוון שבכל פעם הם פורקים פריקה עמוקה. יש להתאים את מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ ביחס לסוג הרכב שלכם, גודל תא המצבר והאמפר הנדרש.

כמה עולה מצבר 65 אמפר סטארט סטופ?

האם מצבר ורטה 65 אמפר סטארט סטופ משתלם לרכישה? יש מספר חברות שהן מובילות בתחום ייצור הרכבים. ריכזנו עבורכם השוואת מחירים בין חמשת החברות הגדולות ביותר. שימו לב, לכל חברה יש את היתרונות והחסרונות שלה, עליכם לקחת בחשבון מה כוללת האחריות ולמשך איזו תקופה היא קיימת.

יצרנית המצבר מחיר הערות
חברת שנפ החל מ-700 ש"ח אחריות ל-12 עד 20 חודשים
חברת וורטה החל מ-850 ש"ח מצבר AGM, לרוב 24 חודשי אחריות
חברת וולטה החל מ-750 ש"ח 12-20 חודשי אחריות
חברת בוש החל מ-880 ש"ח 24 חודשי אחריות

השוואה בין החברות היא קריטית לכל סוג מצבר, בין אם מדובר על מצבר סטנדרטי או מצבר Start&Stop. תוכלו לבחון איזה מצבר קיים כרגע ברכב שלכם וכמובן, רק אם הרכב שלכם מצויד בטכנולוגיית Start&Stop המצבר יהיה רלוונטי לכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!