מצבר לאאודי A1

צרו איתנו קשר

רכבי אאודי A1 קומפקטיים, אבל זה לא גורע מאיכות המנוע שלכם. הרכבים מאובזרים במנוע TFSI איכותי בעל צריכת דלק נמוכה יחסית ופליטת זיהום נמוכה. הרכבים מאובזרים במערכות ניטור מתקדמות שיכולות לזהות כל צעד שלכם בכביש, לזהות הולכי רגל ואפשרויות של בלימת חירום. אם אתם מחפשים מצבר לאאודי A1 אתם חייבים לדעת להתאים את המצבר בצורה נכונה לגודל התא ולמנוע.

מצבר לאאודי A1 – מה מתאים לכם?

המצברים שמתאימים לדגמי אאודי A1 משתנים ביחס לדגמים. קיימים ארבעה דגמים: Audi A1 Sportback 30 TFSI, Audi A1אתם מחפשים מצבר לאאודי A1? אתם חייבים לדעת להתאים את המצבר בצורה נכונה לגודל התא ולמנוע Sportback 30 TFSI Style, Audi A1 Sportback 30 TFSI Comfort ו-Audi A1 Sportback 30 TFSI Comfort Style. המצברים המתאימים לרכבי אאודי A1 נעים בין 50 ועד 80 אמפר וזאת בהתאם לדגם הספציפי ונפח המנוע. על אף שאאודי A1 הוא רכב קטן, המנוע העוצמתי שלו מגיע לביצועים מעולים ונדרש מצבר מתאים. מעבר לכך, רכבי אאודי A1 מגיעים עם מערכות מתקדמות: מערכת בלימה אוטומטית, מערכת בלימת חירום ועוד.

איך להתנהל נכון עם מצבר?

התנהלות נכונה במהלך חודשי השנה עם המצבר יכולה לסייע למצבר להאריך חיים. תנאי האקלים בארץ אינם קיצוניים, אבל בימי החורף היינו ממליצים לכם להניע את הרכב לפחות אחת ליומיים-שלושה ולא להשאיר את המצבר ללא הנעה במשך פרק זמן העולה על כך. הנעה של 15-20 דקות ביום משפרת את אורך חיי המצבר. בנוסף, בכל פעם שאתם מגיעים לטיפול במוסך בקשו מבעל המקצוע לבדוק גם את המצבר, למדוד את עוצמת הטעינה שלו ולבחון האם ישנה ירידה בעוצמת האנרגיה. במהלך השנה וודאו שהמצבר נקי, שאין עליו סדקים והקטבים מחוברים היטב. שימו לב, אם הקטבים לא מחוברים היטב לדעתכם פנו לבעל מקצוע ואל תנסו לבצע את הפעולה לבד מכיוון שקטבים משוחררים יכולים להוביל להצתה של תא המנוע.

מצבר לאאודי A1 – מחירון

לרוב המצבר הייעודי לרכבי אאודי A1 יהיה מצבר 70 אמפר. כדי לוודא האם הרכב שלכם דורש מצבר 70 אמפר יש להסתכל על המצבר הנוכחי ברכב עליו רשום את גובה האמפר. מעבר לכך, ניתן להסתכל בספר היצרן או להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע. לפניכם מחירון מצבר לאאודי A1.

יצרנית מצבר מחיר
חברת שנפ מצבר 70 אמפר 500-700 ש"ח
חברת ורטה מצבר 70 אמפר 650-800 ש"ח
חברת בוש מצבר 70 אמפר 600-850 ש"ח
מצברי Stop&Start החל מ-900 ש"ח

האם אפשר להחליף מצבר לבד?

החלפת מצבר באופן עצמאי אינה מורכבת, אך כן דורשת ידע מקצועי. חשוב לדעת שלא תמיד האחריות תקפה במקרה של החלפה עצמאית ויש לוודא זאת טרם ההחלפה. ההמלצה שלנו היא להיעזר בבעל מקצוע, לעיתים אתם לא תצטרכו להחליף מצבר אלא טעינה בודדת יכולה לעשות את ההבדל. בעל המקצוע יודע להתאים את גודל המצבר ביחס לתא המצבר וביחס לדגם הספציפי בו אתם מחזיקים. כמעט בכל המקרים המחיר של החלפת מצבר ממקום מקצועי תהיה זהה לעלות המצבר – ככה שהחלפה עצמאית תעלה לכם את אותו הסכום.

טיפ חשוב – אחריות

כי שאתם רואים, כל חברה מציעה מחיר שונה עבור אותו גובה אמפר. ההבדל בין החברות הוא כמובן איכות המצבר והאחריות. חברת שנפ היא הפופולרית ביותר ומציעה לרוב כ-20 חודשי אחריות. חברה פופולרית נוספת בארץ היא חברת בוש, חברה גרמנית המציעה 24 חודשי אחריות ונחשבת ליוקרתית. חברות מומלצות נוספות הן חברת ורטה וחברת וולטה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!