מצבר לטויוטה אוריס היברידית

צרו איתנו קשר

מצבר לטויוטה אוריס היברידיתאם אתם מחפשים מצבר לטויוטה אוריס היברידית, בשלב הראשון אתם צריכים לבדוק את אתר האינטרנט של היצרן (טויוטה). אם אינכם מוצאים שם מידע, תוכלו להיעזר בדגמים המומלצים שריכזנו עבורכם במאמר הבא לפניכם. הנה מה שחשוב לדעת על רכישת מצבר טויוטה אוריס.

אם לא מצאתם מידע רלוונטי באתר האינטרנט של טויוטה לגבי מצברים לטויוטה אוריס, אנו ממליצים לבדוק את ספר הרכב שלכם. בספר הרכב אמורות להיות כל ההוראות הנדרשות להחלפת מצבר באוריס שלכם. בספר הרכב של טויוטה אוריס כלול מידע כמו מהו המצבר המתאים לרכב שלכם על סמך השנתון שלו, כמו גם את דרישות המנוע ושאר המאפיינים של הרכב.

כמה דגשים בבחירת מצבר לטויוטה אוריס

קודם כל, קחו בחשבון את הפקטור של קיבולת האמפר של המצבר. זהו בעצם הפקטור שמהווה את המידה שמפרטת את כמות הזרם החשמלי שהמצבר יכול לספק בכל שעה. באופן טבעי, קיבולת האמפר של המצבר תגדל ככל שהמצבר מספק יותר זרם חשמלי לשעה. כפועל יוצא מזה, המצבר מסוגל לספק יותר אנרגיית חשמל לכלל מערכות הרכב שנעזרות במצבר.

לאחר שהסברנו את נושא האמפר, חשוב לציין שגובה האמפר אינו נתון לשיקול דעתכם האישית. זה לא שככל שתרכשו מצבר עם אמפר גבוה יותר, ככה הטויוטה שלכם תגיב בביצועים טובים יותר. להיפך, רכישת מצבר עם גובה אמפר לא מתאים עשויה לגרום נזק למצבר ולרכב שלכם. חשוב לציין ולהדגיש, כל סוג רכב דורש קיבולת אמפר שונה.

מה עושים אם לא יודעים את גובה האמפר?

אם אינכם יודעים מה גובה האמפר הנדרש בטויוטה שלכם, אנחנו ממליצים לכם פשוט להרים את מכסה המנוע ולהסתכל על המצבר הנוכחי ברכב שלכם. אלא אם המצבר כבר ישן והכיתוב עליו נמחק, אמור להיות כתוב על המצבר את כל הנתונים שאתם צריכים, כולל את התוקף שלו.

עבור טויוטה אוריס, אתם נדרשים להתקין מצבר בעל קיבולת של 55 אמפר ברוב המקרים. עם זאת, ייתכן שתצטרכו להתקין מצבר 50 אמפר בחל מהשנתונים והדגמים של טויוטה. כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם את המצברים הכי מומלצים לסוג רכב זה.

מחירים עבור מצבר לטויוטה אוריס היברידית 

אם אתם מעוניינים להישאר בטווח המחירים הממוצע של כ-500 ₪ – 399 ₪, אתם יכולים לרכוש מצבר סטארט אפ 50 אמפר עבור הטויוטה. כמו כן, ניתן לרכוש מצבר שנפ 50 אמפר בעלויות ממוצעות של כ-550 ₪ – 400 ₪.

אם תהיו מעוניינים לרכוש מצבר מסוג שנפ אשר מספק 55 אמפר, העלויות הממוצעות אמורות לנוע בין כ-550 ₪ – 450 ₪, בעוד כי מחיר מצבר בוש 50 אמפר אמור לנוע בין כ-650 ₪ – 500 ₪ בממוצע. מצבר ורטה 50 אמפר יעלה לכם בין 700 ₪ – 550 ₪, בזמן שמחיר מצבר ורטה 55 אמפר ינוע בין כ-750 ₪ – 650 ₪.

רכישת מצבר דרך טופ מצברים לטויוטה אוריס 

ישנן סיבות רבות לכך שכדאי לחפש את המצבר שלכם רק דרך פורטל טופ מצברים, כאשר הסיבה הכי חשובה היא היכולת לערוך השוואת מחירים בין מצברים לטויטה אוריס בכל השנתונים ומכל הדגמים של הרכב. אם השוואת מחירים יכולה לחסוך בין 15% ל-30% על רכישת המצבר, היא אפילו יכולה לחסוך יותר זמן יקר בחיפוש אחרי מצברים מתאימים.

פורטל טופ מצברים מיועד עבור צרכנים אשר נמנעים מלשלם את המחיר הגבוה של חנויות קמעונאיות, כמו גם עבור צרכנים שמעוניינים להזמין שירות התקנת מצבר עד הבית. בצעו כעת השוואת מחירים עבור מצבר לטויוטה אוריס היברידית.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!