מצבר לטרקטורון חשמלי

צרו איתנו קשר

מצבר לטרקטורון חשמלימצברים איכותיים עבור טרקטורונים חשמליים מאפשרים לכם לא רק להגדיל את טווח הנסיעה, אלא גם להנות מהתנעה חלקה ואיכות נסיעה כללית בטוחה. מצבר לטרקטורון חשמלי יכול להיות מיוצר מסוללת ליתיום וחומרים אחרים, כאשר ניתן לרכוש מצברים אלו בכל הספק.

מצבר לטרקטורון חשמלי מסוג ליתיום משווק ברמות הספק שונות, לרבות רמות הספק של 72V, 60V, 24V, 36V, 48V. בהתאם לכך, מצברי טרקטורון חשמלי משווקים גם בכל קיבולת שתצטרכו, החל מ-10AH ועד50AH (אמפר שעה).ובעוד כי חלק מהמצברים כוללים אחריות מקוצרת, חלק מהמצברים כוללים אחריות של שנה ומעלה. 

איזה מצבר לטרקטורון חשמלי עדיף?

כאשר מדובר על מצבר לטרקטורון חשמלי, בדרך כלל נהוג לציין 2 סוגים עיקריים של מצברים: 1) מצבר ג׳ל מסוג Lead Acid. 2) מצבר ליתיום-יון שמצליח להפיק ביצועים טובים יותר ברוב המקרים. בעוד כי מצברי ליתיום יקרים יותר מסוללות הג׳ל הסטנדרטיות של טרקטורונים חשמליים, יש לכך סיבות מוצדקות. 

ראשית, מצברי ליתיום מאופיינים בגודל ומשקל קלים ביחס לאנרגיה אשר מצברים אלו מצליחים לאחסן בתוכן. שנית, מצברי הליתיום בדרך כלל בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר, כלומר יותר מחזורי טעינה. בין אם אתם מחליטים לרכוש מצבר לטרקטורון חשמלי מסוג זה או האחר, הקפידו לבדוק מה הצפי לגבול מחזורי הטעינה של המצבר. היצרן בדרך כלל מפרסם את הנתונים האלו, בעוד שמצברי ליתיום יכולים להחזיק כ-שנתיים-שלוש שנים או 500 – 1,000 מחזורי טעינה.

כמה דגשים על תחזוקת מצבר לטרקטורון 

טרקטורונים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר בעולם המודרני ובמיוחד ביישובים השונים ברחבי הארץ, אך בדיוק כמו כל חלק אחר בטרקטורון שלכם, המצברים שלהם דורשים תחזוקה מתאימה. המצבר הוא מקור הכוח למנוע החשמלי המניע את הטרקטורון, וככזה, חשוב לתחזק ולהחליף את הסוללה באופן קבוע כדי לשמור עליה במצב תקין.

טרקטורונים ידועים ביכולות שלהם לנסוע דרך שבילים, בוץ, שלוליות ותוואי שטח לא פשוטים. יחד עם כל הכיף הזה בשבת בבוקר, מגיע גם השלב שחובה לבדוק סימני קורוזיה על המצבר. נסיעות השטח מובילות להתפתחות קורוזיה אשר גורמת לריקון המצבר וכן אי היכולת לטעון אותו במחזור טעינה מלא. לכן, הטיפ הכי חשוב הוא לשטוף את הטרקטורון היטב לאחר נסיעות שטח. 

קראו עוד: מצבר לטרקטורון חשמלי 60v

לא בטוחים כיצד להחליף מצבר לטרקטורון חשמלי?

אם יש לכם טרקטורון חשמלי ואינכם בטוחים כיצד להחליף סוללה, אז אתם צריכים להכיר שירות שנקרא החלפת מצבר לטרקטורון חשמלי עד הבית. מצבר לטרקטורון בבית הלקוח מאפשרת לכם להנות ממספר יתרונות, כאשר העיקרי בהם הוא האפשרות שלכם לשבת רגל על רגל בזמן שאיש מקצוע מחליף את הסוללה שלכם.

החלפת המצבר בבית הלקוח קלה הרבה יותר מאשר להתבלבל בין סוגי המצברים השונים, שכן איש המקצוע יספק לכם גם ייעוץ לפני התקנת המצבר. תוכלו לשאול אותו מה מתאים, מה פחות, אילו מצברים מומלצים לטרקטורון חשמלי מהסוג שלכם ועוד. וכך תוכלו לוודא שאתם מתקינים מצבר מומלץ לטרקטורון חשמלי. 

השוואת מחירים בין מצברים לטרקטורון חשמלי

חשוב להשוות מחירים בין מצברים לטרקטורונים חשמליים לפני קבלת החלטות קנייה סופיות, כי התמחור יכול להשתנות ממשווק למשווק. מעבר לכך, השוואת המחירים תאפשר לכם לברר את כל הפרטים שתצטרכו על סוגי הסוללות, לרבות בדיקת ביקורות ודירוגים על מצברים שונים.

פורטל טופ מצברים מזמין אתכם לערוך השוואת מחירים בין מצברים לטרקטורון חשמלי, לקבל מידע נוסף ולרכוש את המצבר הנכון ביותר לכלי שלכם. עם מחקר שוק קצר שלוקח רק כמה דקות, אפשר לחסוך לא מעט בכיס. 

קראו עוד: מצבר לטרקטורון חשמלי 48v

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!