מצבר לטרקטורון 12v

צרו איתנו קשר

מצבר לטרקטורון 12V לרוב יהיה אותו מצבר שאתם מכירים מקטנועים ואופנועים. כאשר מדובר על טרקטורון ילדים המצבר יהיה זהה למצברים של קורקינטים חשמליים. גם כאשר מדובר על מצבר לטרקטורון 12V עדיין אנחנו צריכים לדעת איך לשמור על המצבר, איך לבחור את המצבר הנכון ולהיות מוכנים למחיר אותו נשלם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת מצבר לטרקטורון.

מצבר לטרקטורון 12V – איך בוחרים?

  1. התאמה – התאמת גובה האמפר והוולט לטרקטורון היא קריטית. נוטים לחשוב שככל שהמצבר חזק יותר כך המנוע יתפקד בצורה טובה, אבל כמובן שזאתכאשר אנחנו בוחרים מצבר לטרקטורון 12V אנו נעדיף לבחור בחברת מותג החלטה שגויה. בחירת אמפר גבוה או נמוך מהנדרש יכולה לפגוע במנוע וגורמת לעומס יתר על המערכות. בחנו בספר הרכב מהו גובה האמפר הנדרש לטרקטורון שלכם.
  2. תאריך ייצור – על גבי כל מצבר בחלקו העליון או בצידיו רשום תאריך הייצור של המצבר. תאריך הייצור של המצבר משקף כמה זמן נמצא המצבר על המדף. לכן, לפני שאתם בוחרים מצבר שימו לב מה תאריך הייצור ושאינו עולה על חצי שנה.
  3. תוקף – מלבד לתאריך הייצור, קיים תוקף לכל מצבר. יש מצברים שמתאימים לטרקטורון ילדים והתוקף שלהם לרוב יהיה החל משנתיים, בעוד שמצברים לטרקטורונים עוצמתיים אמור להגיע לכ-4 שנים בממוצע. אל תתפשרו על תוקף המצבר גם אם האחריות היא מלאה לשנתיים.

כמה עולה מצבר לטרקטורון 12V?

ריכזנו עבורכם את המחירים של מצבר לטרקטורון 12V. המחיר הינו מחיר ממוצע בין החברות השונות: חברת בוש, חברת שנפ, חברת וולטה, חברת וורטה, חברת אוקלי, חברת ויז'ן ועוד. יש להבדיל בין החברות המובילות שהן מותג ובין חברות פחות מוכרות. כאשר אנחנו בוחרים מצבר לטרקטורון 12V אנו נעדיף לבחור בחברת מותג מכיוון שנוכל להסתמך על איכות החברה והאחריות אותה היא מציעה.

מחיר וולט אמפר
החל מ-200 ש"ח 12V 7Ah
החל מ-250 ש"ח 12V 9Ah
החל מ-250 ש"ח 12V 10Ah
החל מ-300 ש"ח 12V 12Ah
החל מ-350 ש"ח 12V 14Ah
החל מ-400 ש"ח 12V 20Ah
החל מ-400 ש"ח 12V 33Ah

מצבר לטרקטורון 12V – אחריות

אחד הדגשים החשובים בבחירת מצבר הוא לדעת גם מה כוללת האחריות למשך איזו תקופה. כלל המצברים צריכים להגיע עם אחריות ומצבר שאינו מגיע עם אחריות הוא מצבר ממנו נרצה להימנע. טווח האחריות המתאים נע בין 12 חודשים לבין 24 חודשים. אמנם לא מדובר על רכב שאנחנו נוסעים איתו בכביש או ביומיום, אבל עדיין החשיבות של אחריות אינה כוללת רק תיקונים, אלא היא מהווה אסמכתא על כך שהמצבר מיוצר על ידי חברה מקצועית שסומכת על המוצרים שלה.

טיפים לשמירה על המצבר:

טרקטורון הוא כלי רכב שנוסע בתנאי שטח קיצוניים לרוב (אלא אם כן מדובר על טרקטורון ילדים). לכן, ככל שתהיו יותר קפדניים בשמירה על המצבר, ככה הוא יאריך ימים. לפניכם הטיפים החשובים ביותר לשמירה על המצבר:

  • אחסון – בדרך כלל תא המצברים של טרקטורונים יהיה חשוף יותר מאשר ברכב וזאת בהתאם לדגם הספציפי של הטרקטורון. לכן, בתום השימוש בטרקטורון אנחנו ממליצים לאחסן את הכלי במקום מקורה ללא חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • הנעה – חשוב להניע את הטרקטורון אחת לכמה ימים גם אם אתם לא נוסעים בו – ככה תשמרו על חיי המצבר. מעבר לכך, לפני תחילת כל נסיעה השאירו את הטרקטורון מונע למשך כ-5 דקות לפני שאתם מתחילים בנסיעה.
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!