מצבר ליתיום לאופנוע

צרו איתנו קשר

הכירו את כל היתרונות של מצבר ליתיום לאופנוע

מצבר ליתיום לאופנועמחפשים מצבר ליתיום לאופנוע שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר את כל היתרונות של מצבר ליתיום לאופנוע על פני מצברי העופרת הישנים, נכיר את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני בחירת המצבר הבא וכן נגע בשירותי ההחלפה החדשים מהשנים האחרונות. אז אם גם מצבר האופנוע שלכם עומד לסיים את חייו המקצועיים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר. לא מעט אנשים כיום בוחרים באופן שרירותי את המצבר הראשון שמוצע להם מתוך הנחה כי ההבדלים בין המצברים השונים אינם גדולים במיוחד. אך חשוב להדגיש כי קיימים הבדלים משמעותיים בין המצברים השונים – בשורות הבאות תכירו את מרביתם.

 

אל תתפשרו על איכות המצבר שלכם

ראשית, חשוב לפתוח בהיכרות עם תפקידיו החשובים של המצבר. המצבר הוא האחראי על כל מערכות החשמל ברכב או באופנוע שלכם. אחת המערכות החשובות ביותר שעובדות מהזרמת החשמל מהמצבר היא מערכת ההנעה. רוצים להצליח להניע בקלות ובמהירות את האופנוע שלכם? חשוב לדעת לבחור נכון מצבר איכותי ומקצועי שימלא את כל צורכי החשמל באופנוע למשך שנים ארוכות. רוצים לדעת לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר? בשורות הבאות תקבלו את כל הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון.

בחרו נכון חברה מקצועית שמצליחה לייצר מצברים איכותיים

תחילה חשוב שתכירו את החברות המייצרות של המצברים השונים. כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים, אך מרביתן אינן מצליחות לייצר מצברים איכותיים. בניגוד למקובל לחשוב, חברות רבות מייצרות מצברים ממוצעים עם אורך חיים קצר ותקלות תדירות. על כן חשוב מאוד לדעת לבחור נכון את החברה האיכותית והמקצועית ביותר שמייצרת מצברי איכות ללא פשרות. אחת החברות המומלצות ביותר בשנים האחרונות היא חברת שנפ. מעבר לחברה זו ישנן עוד חברות מומלצות שכדאיח שתכירו טרם הבחירה.

 

הימנעו מבחירה שאינה מותאמת במדוייק לצורכי החשמל של האופנוע שלכם

נקודה נוספת שתבטיח לכם בחירה נכונה של מצבר ליתיום לאופנוע היא בחירה נכונה של מצבר בגודל המדוייק למילוי כל צורכי החשמל של האופנוע שלכם. לא כל אופנוע צורך כמות זהה של חשמל. בחירה לא נכונה של מצבר חלש מידי תגרור אי אספקה של חשמל למערכות השונות ותפגע בתקינותו של האופנוע. מנגד, בחירה לא נכונה של מצבר חזק מידי עלולה לפגוע במערכות החשמל השונות של האופנוע. כך או כך, קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את המצבר המדוייק למילוי כל צורכי החשמל באופנוע שלכם. איך תדעו באיזה מצבר לבחור? בחוברת הרכב תוכלו למצוא פירוט מדוייק אודות המצבר הייעודי שיצליח למלא את כל צורכי החשמל של האופנוע.

קראו עוד: החלפת מצבר לאופנוע עד הבית

הכירו את היתרונות הגדולים של מצבר ליתיום לאופנוע על פני מצבר עופרת

כעת, חשוב שתכירו כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של מצבר ליתיום לאופנוע על פני מצבר עופרת לאופנוע. בשנים האחרונות חברות הייצור החלו לייצר מצברי ליתיום מתקדמים הכוללים לא מעט יתרונות. בין כלל היתרונות הרבים ניתן למנות את:

 

  • משקל המצבר לאופנוע קל בכ 50%

משקל המצבר נמוך משמעותית ממשקל מצבר עופרת רגיל. מסיבה זו ומעוד רבות נוספות אנשים רבים בוחרים להחליף את מצברי העופרת במצברי ליטיום חדשניים.

 

  • למעלה מכפול מחזורי טעינה

המצבר יודע לספק יותר מכפול מחזורי טעינה בהשוואה למצבר עופרת מיושן. מחזורי הטעינה הרבים מבטיחים הארכה משמעותית של חיי המוצר. רוצים ליהנות משירותי המצבר למשך שנים ארוכות ללא צורך בהחלפה? חשוב לבחור נכון במצבר לאופנוע.

  • פריקה עצמית נמוכה

הפריקה העצמית של המצבר נמוכה בהרבה בהשוואה לפריקה של מצבר העופרת. נתון זה משפיע רבות על משך הזמן שניתן ליהנות משירותי המצבר ללא טעינה כלל. לא נוסעים הרבה באופנוע? חשוב שתבחרו נכון במצבר ליתיום לאופנוע.

 

בחירה נכונה תבטיח לכם שימוש רציף למשך שנים ארוכות

בחירה נכונה של מצבר איכותי לאופנוע שלכם תבטיח לכם שימוש מיטבי למשך שנים ארוכות. מנגד, בחירה לא נכונה עלולה לגרום לכם להתמודד עם תקלות תדירות. אל תתפשרו על איכותו של מצבר האופנוע הבא שלכם!

קראו עוד: מצבר לאופנוע מחיר

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!