מצבר למאזדה 3 i stop

צרו איתנו קשר

מצבר למאזדה 3 i stopאם אתם מחפשים מצבר למאזדה 3 i stop, מדובר על החלפת מצבר שחשוב לבצע בצורה הטובה ביותר. וזו הסיבה העיקרית לכך שאנשים רבים נעזרים בשירות של אנשי המקצוע המגיעים עד בית הלקוח (התקנת מצבר עד הבית). מה חשוב לדעת על מצבר למאזדה 3 עם מערכת אי סטופ? המשיכו לקרוא. 

אם אתם צריכים החלפת מצבר למאזדה 3 i stop, או בכל רכב אחר, יהיה חשוב להקפיד על כך שההחלפה תבוצע רק על ידי בעל מקצוע שיש לו את הידע המתאים וכן את הכלים לביצוע העבודה. זאת, מכיוון שכאשר מדובר על החלפת מצבר לכל סוג של רכב, בין אם מאזדה או רכב אחר, חיבור לא נכון של המצבר יכול לגרום נזק חמור במערכות החשמל של רכבכם. מה עוד חשוב לדעת בנושא? הנה כל המידע לפניכם. 

הסיכונים הכרוכים בהתקנה לא מקצועית של מצבר 

הסיכונים הכרוכים בהתקנה לא מקצועית של מצבר לרכב הינם בכך שההתקנה עלולה שלא להתבצע כהלכה, מה שעלול להוביל לקצר חשמלי ואפילו למצב של שריפה. כמו כן, ייתכן שהמתקין לא ידע כיצד להתקין את הסוללה בצורה נכונה, מה שעלול להוביל לפיצוץ המצבר, מה שהופך את זה לעניין בטיחותי לכל דבר. ולכן כל כך חשוב להקפיד על התקנה מקצועית של מצבר רכב, למרות שזו נראית משימה פשוטה. 

אם למתקין יש הבנה לקויה כיצד פועל מצבר הרכב והחיבורים שלו לרכב, הוא עלול להתקין את המצבר בצורה לא נכונה ולגרום נזק לרכיבים אחרים ברכב שלכם. למשל, האלטרנטור יכול להיפגע כתוצאה מהתקנה לקויה בחלק מהמקרים. לבסוף, התקנה לא מקצועית עלולה להוביל לדליפה של חומצה שעלולה לגרום לכוויות או פציעה אם היא באה במגע עם העור או העיניים. מה עוד חשוב לדעת על מצבר למאזדה 3 i stop? המשיכו לקרוא. 

כמה אמפר יש במצבר למאזדה 3 i stop

מחפשים מצבר למאזדה 3 i stop ולא בטוחים מה מתאים לכם בדיוק? אם אתם מחפשים מצבר עבור מאזדה 3 מהדגמים הישנים יותר, בדרך כלל מה שתצטרכו לעשות זה לרכוש מצבר 60 אמפר לשעה. שימו לב, אין להרכיב מצברים מסוגים אחרים, מכיוון שהם לא ישבו בצורה תקינה ברכב והם יכולים לגרום נזק. 

אם אתם מחפשים מצבר עבור מאזדה 3 חדשה , יהיה עליכם להתקין מצבר שמותאם לטכנולוגיית סטארט סטופ (START STOP) אשר קיימת אצלכם ברכב. הטכנולוגיה הזו מיועדת עבור העצירה של הרכב והכיבוי של המנוע בעת האטה והגעה לרמזור. בדגמים אלו של מאזדה 3, יהיה עליכם להתקין מצבר 60 אמפר EFB. 

לשם מה משמשת טכנולוגיית START STOP?

מצבר לרכב בטכנולוגיית START STOP הוא סוג של מצבר לרכב שניתן להשתמש בו בכלי רכב בעלי מערכת התנעה-עצירה. סוללות אלו נועדו לספק ביצועים טובים גם כאשר הרכב עוצר או במצב סרק לפרקי זמן ארוכים.

טכנולוגיית START STOP היא מערכת שמכבה את המנוע כאשר המכונית עומדת ומפעילה אותו מחדש באופן אוטומטי כאשר הנהג משחרר את דוושת הבלם. זאת כדי להפחית את צריכת הדלק והפליטות. הסוללה במכוניות START STOP היא בעלת קיבולת גבוהה יותר מאשר סוללות, מסורתיות מכיוון שהיא צריכה להתניע את המנוע בכל פעם שהוא כבוי. לפיכך, סוללות אלו בדרך כלל יותר יקרות ממצברים סטנדרטיים. עוד מידע לגבי מצבר למאזדה 3 i stop בהמשך המדריך. 

טיפים לתחזוקת מצבר רכב בטכנולוגיית START STOP

כאשר מדובר על מצבר למאזדה 3 i stop ומצברים מהסוג של סטארט סטופ, יש לטפל בסוללה באופן קבוע על ידי שמירה על הסוללה נקייה ויבשה. כמו כן, יש להקפיד לכבות את המנוע כאשר אינכם משתמשים ברכב במשך זמן רב. וטיפ שרבים שוכחים ממנו הוא, כאשר מתניעים את המנוע לראשונה אחרי תקופה ארוכה שבה היה דומם (גם כמה ימים), אל תניעו את המנוע ותגיעו ישר לסל"ד גבוה. אל תיסעו מהר מדי בדקות הראשונות, כי זה יגרום לבלאי רב של המצבר ויקצר את אורך החיים שלו.

חשוב לזכור כי המצבר הוא הלב של המכונית. לכן, חשוב לטפל בו ולתחזק אותו כראוי. כפועל יוצא מכך, חשוב לשמור תמיד את הסוללה טעונה, כמו גם להשתמש במטען מצברים חיצוני כדי למנוע טעינת יתר וטעינה נמוכה. לא פחות חשוב, יש לבדוק אם יש קורוזיה או דליפת נוזל ולטפל בכך במקרה שכן. ולבסוף, נקו את המסופים והכבלים עם מברשת תיל או נייר זכוכית, וכן בדקו  אם יש סדקים במארז סביב המצבר או כיסויי המסוף, שעלולים להוביל לתקלות או נזילות.

טכנולוגיית מצבר START STOP VS מצברי רכב סטנדרטיים 

לא יודעים מה ההבדל בין מצבר למאזדה 3 i stop לבין מצברים אחרים? ההבדל החשוב ביותר בין טכנולוגיית סוללת START STOP לבין טכנולוגיית מצבר אחרת לרכב הוא, שסוללת START STOP מיועדת לשימוש במערכת עצירת התחלה. משמעות הדבר היא שהוא יופעל אוטומטית כשהמנוע יתניע והוא יכבה אוטומטית כשהמנוע יפסיק להסתובב או יאט לקראת עצירה מלאה. בדרך זו, סוללות START STOP מסוגלות לאגור אנרגיה מהאלטרנטור ולשחרר אותה ברגעים בהם יש ביקוש נמוך של אנרגיית חשמל, כגון במהלך בלימה או תנועה. זה אומר שהמצברים האלו מסוגלים לנהל את צריכת האנרגיה של הרכב טוב יותר מאשר סוללות אחרות.

סוללות START STOP שונות מטכנולוגיות אחרות של מצבר לרכב, גם מכיוון שהן מסוגלות לעמוד במחזורי טעינה רבים יותר. המשמעות היא שהמצברים האלו יכולים להחזיק מעמד זמן רב יותר לפני שצריך להחליף אותם או להטעין אותם מחדש. בתוך כך, לטכנולוגיית מצבר START STOP יש קיבולת גבוהה יותר מאשר מצברים אחרים לרכב. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!