מצבר למלגזה חשמלית

צרו איתנו קשר

הכירו את כל יתרונותיו של מצבר פריקה עמוקה

מצבר למלגזה חשמליתמחפשים מצבר למלגזה חשמלית? הגעתם למקום הנכון. בניגוד למקובל לחשוב, מצבר למלגזה חשמלית אינו דומה למצבר רכב רגיל. בחירה נכונה של מצבר איכותי ומותאם למלגזה חשמלית יאפשר לכם לעשות שימוש רציף במלגזה למשך שעות ארוכות. אז אם גם אתם תקועים עם מלגזה שחייבת החלפת מצבר, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים, לרבות תפקידו של המצבר, הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון מצבר איכותי וההבדלים המשמעותיים בין מצבר למלגזה חשמלית לבין מצבר לרכב.

 

הכירו את תפקידו של מצבר המלגזה שלכם

כבר בפתיחת הדברים חשוב שתכירו את תפקידו של המצבר. מצבר הוא מעין ספק כוח חשמלי שכל תפקידו הוא להיות אחראי על מערכות החשמל ברכב או במלגזה. ללא מצבר תקין, מערכות רבות כמו מערכת תאורה, מערכת מיזוג או אף מערכת הנעה לא יוכלו לעבוד. רוצים לעשות שימוש במלגזה שאינה מניעה? קיים סיכוי סביר שמקור התקלה הוא במצבר. בחירה נכונה של מצבר למלגזה חשמלית תאפשר לכם לעשות שימוש במלגזה למשך שעות ארוכות ללא כל בעיה. אז רגע לפני שאתם בוחרים את המצבר שלכם באופן שרירותי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

עושים שימוש תדיר וממושך במלגזה? חשוב שתבחרו נכון מצבר פריקה עמוקה

מפעלים רבים עושים שימוש תדיר במלגזות מקצועיות להרמת משטחים במשקלים כבדים. בשנים האחרונות עם עליית המודעות לכל נושא זיהום האוויר, מפעלים רבים בחרו להחליף את המלגזות המסורתיות למלגזות חשמליות. עושים שימוש במלגזות חשמליות? חשוב לדעת כי גם למלגזות חשמליות יש מצבר שאחראי על חלק ממערכות החשמל במלגזה. המלגזה החשמלית שלכם לא מניעה? חשוב שתכירו את המצבר האיכותי ביותר שמותאם למתן שירותי חשמל לרכבים חשמליים למשך שעות ארוכות של עבודה בכל יום. בשורות הבאות נכיר מצברי פריקה עמוקה וכן את כלל היתרונות שהם כוללים.

 

היתרונות הגדולים של מצבר פריקה עמוקה

רוצים להחליף מצבר למלגזה חשמלית? חשוב לדעת לבחור נכון מצבר פריקה עמוקה. מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר מיוחד שמאפשר לסוללת יכולת פריקה מלאה וטעינה מהירה בעת עבודה. היתרונות הללו מאפשרים לעשות שימוש במלגזה חשמלית במשך שעות ארוכות ללא כל מגבלה. בחירה נכונה של מצבר איכותי תאפשר לכם ליהנות משנים ארוכות של עבודת המצבר ללא בלאי. מנגד, בחירה לא נכונה של מצבר שאינו מותאם לכל פעילותה של מלגזה חשמלית, תגרום לכם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה.

 

בחרו נכון את קיבולת החשמל של המצבר שלכם

נקודה נוספת שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את המצבר המדוייק לצורכי המלגזה שלכם היא קיבולת החשמל של המצברים השונים. כיום יש לא מעט סוגי מלגזות בגדלים שונים. בחירת המצבר חייבת להתאים לצורכי החשמל של המלגזה. מלגזות גדולות צריכות הספק חשמל גבוה בעוד מלגזות קטנות יותר יכולות להסתפק בהספק חשמל נמוך. בחירה של מצבר גדול למלגזה קטנה עלולה להרוס את כל מערך החשמל של המלגזה, וכן להיפך – בחירה של מצבר קטן למלגזה קטנה לא תעניק את כל צורכי החשמל הנדרשים למילוי מערכות החשמל במלגזה. לכן, חשוב לדעת לבחור את המצבר המדוייק והמותאם לצורכי החשמל של המלגזה שלכם. כיום יש מלגזות חשמלות הכוללות מצבר פריקה עמוקה הכולל 210 אמפר, 450 אמפר או אף 750 אמפר.

שירותי החלפת מצברים עד הבית – הכירו את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצבר תקול

מתמודדים עם מלגזה שאינה מניעה? חשוב לדעת שאתם כבר ממש לא חייבים להזעיק גרר שיוביל את המלגזה למוסך הקרוב. בשנים האחרונות חברות רבות מציעות שירותי החלפת מצברים עד לבית הלקוח. במסגרת השירותים הללו החברה שולחת איש מקצוע מיומן לבית הלקוח בכל שעות היממה למטרת החלפת המצבר התקול. מלאכת החלפת המצבר פשוטה ומהירה כך שתוך מספר דקות בודדות מרגע הגעתו של איש המקצוע תוכלו ליהנות משירותי המלגזה. בחירה נכונה של מצבר המיוצר על ידי חברה מקצועית תבטיח לכם שימוש במצבר למשך שנים ארוכות ללא תקלות כלל. מנגד, בחירה לא נכונה במצבר המיוצר על ידי חברה שאינה מקצועית תגרום לכם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות ואורך חיים קצר בעשרות אחוזים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!