מצבר לרכב תפעולי

צרו איתנו קשר

מצבר לרכב תפעוליישנם לא מעט סוגים של רכבים תפעוליים, לרבות רכב תפעולי שמשרת אורחים בבתי מלון, רכבים תפעוליים בנחלות חקלאיות, רכבים תפעוליים באתרים מסחריים, ביטחוניים או ממשלתיים סגורים ועוד. וכאשר צריך לרכוש מצבר לרכב תפעולי, חשוב לבחור במצבר הנכון. הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, המשיכו לקרוא. 

ישנם כל מיני סוגים של מצבר לרכב תפעולי, כאשר הסוג הכי מומלץ לכלי שלכם הינו הסוג אשר כלול ברשימת דרישות יצרן הרכב. אם אינכם בטוחים מה גורסות הוראות יצרן הרכב, אתם יכולים להזמין שירות מסוג התקנת מצבר לרכב תפעולי בבית הלקוח, במשרד, במפעל וכולי. ולפני שתחליפו מצבר ברכב התפעולי שלכם, בשלב הראשון, יהיה כדאי לבדוק האם המצבר באמת גמור, או שמא הוא סך הכול זקוק לטעינה. כיצד בודקים זאת? הנה המידע לפניכם. 

כיצד בודקים אם המצבר של הרכב מרוקן לגמרי?

כאשר אתם מדליקים את המכונית שלכם, אתם אמורים לראות נורה אדומה על לוח המחוונים שנכבית ברגע שאתם מתניעים את המנוע. אם אין אור והמכונית שלכם לא מתניעה, אז זה הזמן לבדוק את המצבר שלכם. כמו כן, אם המצבר מגמגם בהתנעה שלו, ייתכן שהטעינה שלו חלשה (יכול להעיד על בעיית אלטרנטור). 

ישנן מספר דרכים לבדוק אם הסוללה ריקה לחלוטין או לא, כאשר אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מד וולט עבור מצברי רכב. דרך נוספת היא באמצעות מולטימטר, שהוא סוג של רב מודד שמסוגל לבדוק עם טעינה של מצברי רכב. אם אין לכם את הכלים האלו, תוכלו להזמין שירות התקנת מצבר לרכב תפעולי עד מיקום הלקוח. 

מה חשוב לדעת על תחזוקת מצבר רכב תפעולי?

מצברים לרכב הם בעלי תוחלת חיים מוגבלת ואם לא מתחזקים אותם כראוי, הם עלולים להתרוקן מהר מהצפוי. בעוד כי לכל מצבר לרכב תפעולי יש תוקף (כשנתיים ועד שלוש בד”כ), רק תחזוקה נכונה תוכל להאריך את חי המצבר ולא לגרום לו להתרוקן בטרם עת. בתוך כך, ישנם מגוון פרמטרים שמשפיעים הן על התחזוקה והן על המצב של המצבר. 

אחד הפרמטרים שהכי משפיעים על תקינות הטעינה של מצבר לרכב חשמלי הוא, הנושא של קורוזיה. קורוזיה יכולה לקרות כאשר מצבר הרכב אינו בשימוש תקופה ארוכה, אבל הקורוזיה יכולה להתפתח גם על מצברים שנמצאים בשימוש יום יומי. 

המצבר יכול להתחיל להחליד אם הוא נשאר על הקרקע וחשוף ללחות מהקרקע, או לחילופין, ממי גשמים שנאספו על הקרקע סביבו. כמו כן, כאשר נוסעים ברכב התפעולי בכל מיני תוואי שטח מימיים או בוציים, הלכלוך שמותז על המצבר עשוי להתפתח עם הזמן לקורוזיה. כל עוד מקפידים0 על ניקוי והסרת קורוזיה, המצבר אמור להיטען בצורה מלאה. 

מצאו מצבר לרכב תפעולי באתר טופ מצברים 

פורטל טופ מצברים הוא אתר המספק מידע על מוצרים ספציפיים בתחום של מצברי רכב, מצברים לאופנועים, קטנועים, משאיות וכן רכבים תפעוליים. בנושא רכישת מצבר לרכב תפעולי, פורטל טופ מצברים מספק מידע בנוגע לסוג המצבר שיש לבחור, כמה הוא יעלה לכם, מאיפה לרכוש וכל מידע רלוונטי אחר.

כמו כן, פורטל טופ מצברים הוא דרך מצוינת למצוא את חנות מצברי הרכב המומלצת ביותר באזור שלכם. בעזרת חיפוש זריז ויעיל, תמצאו תוך דקות את המשווק הכי מומלץ באזור שלכם תוך השוואת מחירים בין מצברים לרכבים תפעוליים.

בצעו כעת השוואת מחירים לרכישת מצבר רכב תפעולי, חסכו בין 50 ₪ ל-85 ₪ ומעלה על רכישת כל סוג של מצבר לרכבים תפעוליים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!