מצבר לשברולט ספארק

צרו איתנו קשר

מצבר לשברולט ספארקשברולט ספארק אמנם נראית קטנה, אבל אל תתנו לגודל להטעות אתכם. שברולט ספארק הוא מבין הרכבים הנמכרים ביותר בארץ ולא לחינם. שברולט ספארק הוא רכב מיני המגיע עם מנוע 1.4 ל' ו-98 כ"ס, רכב חסכוני עם מערכת בלימת חירום אוטונומית ו-10 כריות אוויר. יש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לנהוג בביטחון מלא, אבל מה קורה כאשר הרכב לא מניע בבוקר?

 

המצבר מראה סימני חולשה?

לכל מצבר יש את הזמן שלו, במקרים הטובים המצבר ישרת אתכם כ-6 שנים ובמקרים אחרים כ-3 שנים. מתחת לטווח השנים האלו כנראה קניתם מצבר שלא מתאים לרכב שלכם או מצבר לא איכותי. אין דבר יותר מבאס מלקום בבוקר ולגלות שהמצבר שלכם שבק חיים. אבל על ידי זיהוי של סימנים מקדימים תוכלו למנוע את המקרה הזה. הנה שני סימנים שמעידים שהגיע הזמן להחליף את המצבר:

  • לוח מחוונים – אורות המחוונים דולקים באופן מעומעם? כנראה שהגיע הזמן להחליף את המצבר. מלבד לכך, שימו לב אם נורת המצבר דולקת, סימן זה מעיד שהמצבר שלכם חלש יותר מבדרך כלל וזה הזמן לטעון או להחליף את המצבר.
  • הנעה – כאשר המצבר חדש ועובד בצורה מושלמת אין סיבה שהנעת הרכב לא תקרה בפעם הראשונה. יש מקרים מסוימים בהם לא הנעתם את הרכב לתקופה ממושכת ואז לגיטימי שההנעה הראשונה לא תתבצע בצורה מושלמת. עם זאת, כאשר אתם נוסעים ברכב באופן רציף ועדיין ההנעה בכל בוקר בעייתית, זה הזמן להחליף את המצבר. 
  • מיזוג – במקרה בו אחת ממערכות החשמל, כולל מערכת המיזוג לא עובדת בצורה שבה היא אמורה לעבוד, זה יכול להעיד על כך שהמצבר שלכם עומד לשבוק חיים. התפקיד של המצבר הוא לקחת אחריות על כל מערכות החשמל, גם כאשר המנוע דומם. הבחנה נכונה יכולה למנוע מכם להיתקע ללא מצבר עובד בזמן קריטי.

מתי נכון לטעון מצבר?

הטענת מצבר הוא דבר שאינו נפוץ ברכבים פרטיים, אבל לעיתים זה יכול לפתור לכם את התקלה. המצבר ברכב נטען בזמן נסיעה על ידי האלטרנטור, אך כאשר יש חוסר פעילות מצידכם המצבר יכול להגיע למצב של התרוקנות. אם המצבר עדיין חדש ואמור לעבוד כראוי, הטענת המצבר באופן חד פעמי יכולה לפתור לכם את התקלה. ניתן לטעון את המצבר באמצעות בוסטר ייעודי או במוסך מורשה שם הטעינה יכולה לקחת כמה שעות. לרוב מטעני מצברים משמשים כגיבוי למקרה בו קמתם בוקר אחד והמצבר אינו עובד. במקרים מסוימים כאשר המצבר הוא יישן והגיע זמנו גם טעינת מצבר לא תעזור לכם.

 

בחירת מצבר לשברולט ספארקבחירת מצבר לשברולט ספארק

המצבר הנכון ביותר לשברולט ספארק הוא מצבר 50 אמפר. אמנם מדובר על רכב מיני, אבל עבור מנוע 1.4 עוצמתי כמו של שברולט ספארק אתם צריכים מצבר חזק יחסית. עם זאת, זה לא מספיק לבחור מצבר 50 אמפר, אלא לבחור גם את החברה הנכונה ביותר לרכב שלכם. המותגים המובילים בארץ הם מצברי וולטה, שנפ, ורטה ובוש. כמו כן, מצברי סטארט אפ הפכו לפופולריים מאוד בארץ בשנים הארץ. מצברי סטארט אפ גם הם שייכים לחברת ורטה היוקרתית והם מבצעים את העבודה בצורה מעולה. החיסרון הבולט של מצברי סטארט אפ הוא האחריות. בעוד שחברות אחרות מציעות אחריות של כ-24 חודשים, מצברי סטארט אפ מציעים אחריות לתקופה של כ-12 חודשים בלבד. 

קראו עוד: כמה עולה מצבר ואיזה כדאי לקנות?

כמה זה עולה?

המחיר של מצבר לשברולט ספארק נע בין 400 ש"ח ועד כ-600 ש"ח. המחירים משתנים בהתאם לחברה הנבחרת:

  • סטארט אפ – המחיר של מצברי סטארט אפ מבית חברת ורטה יעלו לכם החל מ-400 ש"ח ועד 450 ש"ח.
  • שנפ – המחיר של מצברי שנפ יעלו לכם החל מ-450 ש"ח ועד 520 ש"ח.
  • ורטה – המחיר של מצברי ורטה יעלו לכם כ-560 ש"ח ועד 600 ש"ח.
  • בוש – המחיר של מצברי בוש יעלו לכם החל מ-500 ש"ח ועד 590 ש"ח.
  • וולטה – המחיר של מצברי וולטה יעלו לכם החל מ-390 ש"ח ועד 450 ש"ח. אל תתנו למחיר הנמוך של מצברי וולטה להטעות אתכם, מדובר על חברה ישראלית ולכן המחיר יהיה נמוך יותר עבור תוצרת כחול-לבן.

אלו המחירים שתקבלו במוסכים מורשים ובחנויות מצברים מקצועיות. כאשר תרצו לקבל שירותי דרך הכוללים מצבר עד לבית המחיר יהיה בתוספת תשלום. תוספת התשלום לשירותי דרך משתנה בהתאם למקום בו אתם נמצאים ולזמן בו אתם מזמינים את בעל המקצוע. כאשר מדובר על חילוץ בשעות הלילה, שבתות וחגים המחיר יהיה גבוה מן הרגיל. המחיר בשעות העבודה יהיו בעלות מינורית של כ-150 ש"ח. מצד שני, עבור שירותי גרירה תשלמו החל מ-150 ש"ח ומעלה ובנוסף זמני ההמתנה יהיו ארוכים יותר, במיוחד כאשר מדובר על גרר מטעם חברת הביטוח שייתכן וגם תעלה לכם את הפרמיה. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!