כמו בוולט: מצבר עד בית הלקוח

צרו איתנו קשר

מצבר עד בית הלקוחבזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון. במילים אלו ניתן כמעט תמיד לסכם תקלה במצבר הרכב שדורשת את החלפתו. סביר להניח ותקלת מצבר קרתה גם לכם. בין אם הרכב גמגמם בהתנעה אך לבסוף צלח בקושי את המשימה ובין אם הרכב לא התניע כלל – אן ספק שהייתם מתוסכלים מאוד. בדרך כלל המצבר עומד למות כאשר אנחנו ממהרים לעבודה, לפגישה חשובה, לאסוף את הילדים (או שיותר גרוע להיתקע עם בעיית מצבר ורכב מושבת כשבתוכו כמה ילדים רעשניים במיוחד…), באמצע טיול או בכל מקום לא מוסדר ומסודר אחר.

תקלות מצבר הן תלות חשמל בסופו של דבר והן קורות בשל שלל סיבות שנעמוד עליהם בהמשך. לעיתים נדרשת החלפת המצבר הישן במצבר בחדש ולעיתים רק תיקון תקלות קטנות או גדולות. למען האמת, תקלות מצבר הן אף פעם לא בזמן או במקום נוח אבל בניגוד לתקלה עצמה, החלפת המצבר יכולה להיות נוחה ומהירה מאוד עם שירות מצבר עד בית הלקוח.

נתקעת? מה הלאה?

בין אם אתה באמצע כביש סואן, בשטח או אפילו עודך בחניית הבית, אתה בבעיה. הרכב אינו מתניע עקב העובדה שהמצבר אינו מספק חשמל למערכת ההתנעה. יש כמה דרכים לפתור בעיה שכזו. הראשונה, זו שיכולה להיות המהירה ביותר (אם כי יש שיאמרו גם המביכה ביותר) היא להתחיל לחפש אדם שיתניע לך את הרכב בכבלים. מצד שני, זו יכולה להיות דווקא משימה איטית ומפרכת שכן לעיתים תקשה לאתר אדם כזה. לא כולם מחזיקים כבלי התנעה בכלל, לא כולם יודעים איך להשתמש בהם ובכלל, אף אחד לא מבטיח לכם שתתקעו במקום שיש בו תנועה רבה. ועוד לא דיברנו על העובדה שברבים מן המקרים, התנעה בכבלים לא בהכרח תועיל לפתירת הבעיה וליכולת לחזור ולנסוע ברכב.

גם אם ביצעתם התנעה באמצעות כבלים, עדיין הייתם חייבים ללכת למוסך. רק עשיתם למצבר החייאה. אין לכם דרך לדעת מהי הבעיה שגרמה לתקלה לקרות והאם היא לא תחזור. גם אם לא הצלחתם להגיע, היה עליכם להגיע למוסך וזו כבר סאגה מז'אנר סרטי האימה. קודם כל הזמנת הגרר. המתנה ארוכה לגרר שיגיע. הגעה עצמית למוסך ושם המתנה זמן ארוך עד שמישהו בכלל יתפנה אליך ועד שמישהו יפתור לך את התקלה או יחליף את המצבר. בינתיים הפסדת כמעט יום עבודה מלא, הרבה כסף וחווית עצבים מרוכזים רבים. כיום, הכל יכול להיות פשוט, יעיל ומהיר יותר עם שירותי החלפת מצבר עד בית הלקוח.

מתי נדרש להחלפת מצבר עד בית הלקוח?

ברוב המקרים תקלה במצבר היא לא באמת תקלה אלא פשוט עובדה: המצבר התרוקן. זה יכול להיות כי מדובר בתהליך טבעי של התרוקנות אורך החיים וזה יכול להיות במפתיע עקב תקלה. ברוב המקרים – נדרש גם להחלפת מצבר עד בית הלקוח. ישנם כמה סיבות להתרוקנות המצבר, על מרביתם אנו אחראים עקב שימוש לא נכון או חוסר שמירה על המצבר. למשל, כאשר מצבר הרכב עומד תקופה ארוכה בלי לזוז (להיות מותנע) , למשל כאשר נסענו לחו"ל או לא השתמשנו בו זמן ארוך. המצבר הוא כמו סוללה והוא מקבל חשמל ונטען ממערכת האלטרנטור. כאשר הרכב לא עובד ומונע, האלטרנטור גם אינו עובד ואינו יכול להזין את המצבר. לא זו בלבד, אי השימוש במצבר גם גורם לפגיעה במערכת עצמה.

אותו הדין קיים לגבי השארת מערכות חשמל עובדות גם כאשר הרכב אינו מונע. אנחנו בעיקר מכירים את זה בהשארת אורות דולקים, הגוזלים בינתיים חשמל מהמצבר, שאינו מצליח להתמלא שוב, משום שהרכב אינו מונע. וכמובן, יש את המוות הטבעי של המצבר. למצבר יש תוקף. מקובל כי הוא בין 3-4 שנים, תלוי בסוג המצבר ובטכנולוגיה. אם אנו עושים בו שימוש צפוף, מורכב, ממושך או מאומץ, אנחנו יכולים לקצר את חייו. גם אם השימוש יהיה נכון לגמרי, בשלב מסוים המצבר יגיע לקיצו. או אז נדרש לבצע החלפת מצבר עד בית הלקוח.

מצבר עד בית הלקוח

למען האמת, תוכלו לזהות את הסימנים המקדימים של מצבר שעומד בפני סיום חייו. הוא יגמגם, למשל בהנעה, בהפעלת חלונות החשמל, בהפעלת או ניתוק מערכות המיגון, בזיוף של המזגן וכדו. במקרים כאלו עדיף להיות בשליטה וליזום החלפת מצבר עד בית הלקוח. למה? כי באמצעות חברת שירות מקצועית ואיכותית המגיעה עד אליך, תוכלו לחסוך לכם הרבה כאבי ראש ובזבוזי זמן. אתם תהיו במקום הנוח שלכם – בבית ותיהנו מהחלפת מצבר במקום שנוח לכם, כאשר אתם פנויים לדברים אחרים. למען האמת, הביטוי החלפת מצבר עד לבית הלקוח קצת מטעה, שכן זה יכול להיות שירות שינתן לכם גם בעבודה. אתם תמשיכו לעבוד, לא תבזבזו חופש על מוסכים ואיש שירות יתקן לכם את הבעיה בחניה שלכם. אותו הדין גם אם נתקעתם בשטח. טלפון אחד וניידת השירות בדרך אליכם.

וולט של המצברים

שירות מצבר עד בית הלקוח הוא שירות נעים, נוח, מהיר ובעיקר יעיל, המתכתב עם אורח החיים המודרני והמהיר שלנו. לא לחינם רבים מדמים אותו לשירות וולט או כל שירות משלוחי מזון אחר. אנחנו לא מפריעים ומטרידים או משנים את סדר יומנו, השירות, במקרה זה החלפת המצבר, מגיע עד אלינו. ובכל אופן יש שוני קטן בין וולט לשירות החלפת מצבר עד בית הלקוח. שליחי וולט מאוד נחמדים אבל הם לא אנשי מקצוע ודאי לא שפים. אנשי השירות של חברה העוסקת בהחלפת מצבר עד בית הלקוח נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, כאלו שיודעים לאתר את הבעיות, לתקן אותם, אם אפשר או להחליף מצבר ביעילות ומהירות, כדי שתוכלו לשוב במהרה לשגרת יומכם.

לאיש השירות המקצועי, המגיע מטעם חברה מקצועית עם פריסת אנשי שירות רחבה, יש בניידת מגוון רחב של מצברים להחלפה, כאלו המתאימים לסוגים רבים של מכוניות. כשעה מרגע שהרמתם טלפון לחברה שלנו, איש השירות יגיע אליכם ויחל לטפל בבעיה. לדוגמא כאשר הזמנתם החלפת מצבר עד בית הלקוח, אתם לא צריכים להתעצבן או להילחץ. שבו בסלון עם הקפה של הבוקר ואיש המקצוע יגיע אליכם. חשוב לדעת, איש המקצוע לא רק מחליף את המצבר ברמה הטכנית. ראשית הוא יבקש לאתר את הבעיה והאם בכלל נדרשת החלפת מצבר. במידה וכן, הוא יציע לכם ממגוון המצברים, לבחירתכם ולשיקול דעתכם (באופן כללי, מומלץ בעולם המצברים לקחת מצבר איכותי מבית טוב, גם אם עלותו גבוהה במעט) ויחליף אותו עבורכם.

חברות החלפת מצבר עד בית הלקוח

ישנם חברות רבות המציעות את השירות של החלפת מצבר מהירה במקום הנוח שלכם. הבחירה שלכם צריכה להיות בחברה ששמה נר לרגליה את נושא האמינות והשירות. אמינות כדי שתהיו בטוחים שלא דוחפים לכם דברים שאין בהם צורך אמיתי ושירות כדי שכל החוויה תהיה נעימה ומהירה. ולצד ההגינות ואיכות השירות דרושים גם מקצועיות ומיומנות ולא פחות חשוב אחריות. בהחלפת המצבר זה לא נגמר. האחריות של החברה שהחליפה ושל יצרן המצבר, היא השקט הנפשי שלכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!