מצבר פריקה עמוקה מחיר

צרו איתנו קשר

עבור מצבר פריקה עמוקה מחיר המשתנה בהתאם לקיבולת אמפר, מותג והמקום ממנו אתם רוכשים את המצבר. מצבר פריקה עמוקה הוא פופולרי בשנים האחרונות ומאופיין עם רכבים עוצמתיים, רכבים דורשים הנעה חוזרת, סירות וכלים ממונעים אחרים. לא כל רכב מתאים למצבר פריקה עמוקה וחשוב לבחון היטב האם הרכב שלכם כשיר למצבר כזה. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מחליפים מצבר פריקה עמוקה.

מצבר פריקה עמוקה מחיר – מה זה?

מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר שמאפשר ניצול חוזר של אנרגיה באמצעות טעינה עצמית. המצבר בניגוד למצברים אחרים יכול להטעין את עצמומצבר פריקה עמוקה הוא מצבר שמאפשר ניצול חוזר של אנרגיה באמצעות טעינה עצמית. המצבר בניגוד למצברים אחרים יכול להטעין את עצמו כל פעם מחדש. פריקה עמוקה מתייחסת לכך שהמצבר נותן אנרגיה גבוהה בפעם האחת ולא באופן שוטף. מצברי פריקה עמוקה בעבר היו מאופיינים עם סירות, רכבים תפעוליים, קולנועיות ורכבים תעשייתיים. מצבר פריקה עמוקה לא מתאים לכל רכב ולכן, יש לבחון האם הרכב שלכם כן עונה לקריטריונים של פריקה עמוקה. בנוסף, מצבר פריקה עמוקה מאופיין עם רכבי Stop&Start. רכבים אשר מדוממים מנוע בכל עצירה, גם אם היא ברמזור. לאחר הרמת הרגל מדוושת הבלם הרכב מניע את עצמו בשנית ולכן נדרש מצבר ייחודי שיכול לעמוד בהנעות חוזרות.

היתרון המשמעותי של מצבר פריקה עמוקה הוא שאין צורך בתחזוקה קבועה – מדובר על מצבר סגור. עם זאת, כדי לשמור על אורך חיי המצבר אנו מציעים לכם מדי פעם לערוך בדיקות שגרתיות. הבדיקות כוללות בדיקה חיצונית שבוחנת האם יש נזילה כלשהי מהמצבר. לעיתים במהלך נסיעה או רכישה לא נכונה יכולה להוביל למצבר סדוק – יש לבחון את המצבר כבר בזמן הרכישה. ההמלצה שלנו היא בכל בדיקה שגרתית לרכב לבדוק גם את המצבר, זה כמובן חלק מהבדיקה ואתם לא אמורים לשלם תשלום נוסף על הבדיקה.

מצבר פריקה עמוקה מחיר – כמה זה עולה?

מצבר פריקה עמוקה יקר מאשר מצברים סטנדרטיים. היצרניות המובילות מייצרות מצברי פריקה עמוקה ומציעות מחירים יחסית נוחים. מחיר המצבר לא נקבע רק על עצם היותו מצבר פריקה עמוקה, אלא גם בהתחשב בקיבולת האמפר. המחירים של מצבר פריקה עמוקה מתחילים מכ-800 ש"ח לרוב, ריכזנו עבורכם מחירון מצבר פריקה עמוקה:

יצרנית 40 אמפר 50 אמפר 60 אמפר 70 אמפר 90 אמפר ומעלה
שנפ החל מ-600 ש"ח החל מ-700 ש"ח החל מ-750 ש"ח החל מ-850 ש"ח החל מ-1,000 ש"ח
בוש החל מ-850 ש"ח החל מ-950 ש"ח החל מ-1,400 ש"ח
וולטה החל מ-550 ש"ח החל מ-650 ש"ח החל מ-800 ש"ח החל מ-900 ש"ח החל מ-1,200 ש"ח

המחירון שציינו משקף את טווח המחירים בין החברות המובילות. מעבר לחברות אלו, אנו נמליץ גם על חברת וורטה שם מלאי מצברי פריקה עמוקה מוגבל יותר. כאשר אתם בוחרים מצבר פריקה עמוקה יש לוודא מה כוללת האחריות ולאיזה טווח. ההמלצה היא לא להתפשר על מצבר עם אחריות מלאה של בין 20 ל-24 חודשי אחריות.

סוגי מצבר פריקה עמוקה

קיימים שני סוגים עיקריים של מצברי פריקה עמוקה: מצברי AGM ומצברי EFB. ההבדל בין הסוגים יבוא לידי ביטוי בתכולה של המצבר. במצבר אחד הפעילות נעשית באמצעות נוזל ג'ל ואילו באחר AGM (טכנולוגיה שונה). הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לשמור על אורך חיי המצבר בשיעור של עד פי שלושה ממצבר רגיל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!