מצבר שנפ 46 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 46 אמפר מחירעבור מצבר שנפ 46 אמפר מחיר אטרקטיבי במיוחד ביחס לחברות בשוק. זה יכול להישמע מוזר, כי חברת שנפ היא מבין החברות הפופולריות והאהובות ביותר בארץ, איך יכול להיות שהמחיר נמוך? חברת שנפ היא חברה מקצועית ואמינה ובשל ההיצע והביקוש הרחב המחירים נמוכים ביחס לחברות אחרות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מצבר שנפ 46 אמפר מחיר, שמירה על המצבר והשוואה לעומת חברות אחרות. 

 

מצברי שנפ לעומת מותגים אחרים

מצברי שנפ נמצאים בלמעלה מ-40% מהרכבים בישראל, כל יתר החברות (וולטה, סטארט-אפ, ורטה, בוש ועוד) תופסות את הנתח השני ברכבים בארץ. מצברי שנפ ידועים בתור מצברים אמינים ורובם מגיעים עם אחריות של שנתיים. היתרון המשמעותי הוא שלמרות שמצברי שנפ נחשבים לכ"כ פופולריים, הם עדיין בטווח המחירים הנמוך מבין יתר החברות. לחברה יש מצברים בטווח רכב שמתאימים גם לאופנועים, רכבים קטנים, רכבים משפחתיים, ג'יפים, יאכטות ועוד. אם בחרתם במצבר שנפ מקורי אתם יכולים להיות רגועים עם הבחירה שלכם לשנים הקרובות, כל זאת בהתחשב בזה שקניתם מצבר חדש (תאריך הייצור מופיע על המצבר) והתקנתם אותו במקום אמין.

קראו עוד: מצבר לרכב עד הבית

ככה תשמרו על המצבר שלכם

לקנות מצבר אמין זה לא תמיד מספיק, יש דרכים ושיטות שונות לייעל ולשמור על אורך חיים תקין של מצבר. מצבר לרכב אמור לשרת אתכם למשך 3 שנים עד 6 שנים, בממוצע המצבר מספיק ל-4 שנים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על מצבר תקין:

  • אורות – גם אם אתם ממש ממהרים לעבודה, גם אם הגעתם הביתה אחרי יום מתיש, פעולה אחת פשוטה בסוף כל שימוש ברכב יכולה לשמור על המצבר שלכם. וודאו בסוף כל נסיעה שכל האורות כבויים, במקרה בו השארתם את האורות כבויים (כאשר המנוע לא פועל) זה פוגע במצבר. המצבר מקבל טעינה מהאלטרנטור ולכן, ללא מנוע פועל המצבר נשחק.
  • חום – המצברים בארץ מיועדים לאקלים הארצי, אבל לפעמים יש לנו ימים חמים מאוד. בדיקה שגרתית במוסך לבדיקת תקינות המצבר יכולה להבטיח שהוא יפעל כראוי. במצברים מסוימים יש למלא מים מזוקקים (בדרך כלל מצברי עופרת-חומצה הפופולריים). 
  • קור – כמו שיש ימים חמים בארץ, יש גם ימים קרים ביחס לאקלים הארצי. המצברים לא אוהבים קור, למעשה אף רכב לא אוהב קור קיצוני. אם החלטתם להשאיר את הרכב בבית לתקופה ממושכת והטמפרטורה קרה בחוץ, תדאגו להניע את המצבר מדי יום ל-15 דק'. הפעולה הפשוטה הזאת (גם כאשר לא מדובר על ימים קרים) מאוד תורמת לשמירה על המצבר.

 

מצבר שנפ 46 אמפר מחיר לעומת מותגים אחרים.מצבר שנפ 46 אמפר מחיר לעומת מותגים אחרים.

  • מצבר 46 אמפר של חברת שנפ – החל מ-400 ש"ח ועד 450 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת וולטה – החל מ-400 ש"ח ועד 499 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת ורטה – החל מ-550 ש"ח ועד 650 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת בוש – החל מ-450 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת סטארט אפ – החל מ-450 ש"ח.

כמו שאתם רואים, מצברי שנפ נמצאים מבין המצברים הזולים ביותר. המותג היחיד שמשתווה למצברי שנפ פחות או יותר במחיר הוא מצבר של חברת סטארט אפ. השוני העיקרי בין שתי החברות הוא מבחינת האחריות. בעוד שעל מצבר שנפ הלקוח זכאי ל-24 חודשי אחריות, מצברי סטארט אפ זכאים רק ל-12 חודשי אחריות.

כמו כן, יש עוד נתונים אשר יכולים להשפיע על המחיר אותו תשלמו, כמו סוג הרכב והאופי שלו. יש סוגים שונים של מצברים: מצברי AGM, מצברי ג'ל פריקה עמוקה, מצבר יבש, מצברי עופרת-חומצה, מצברי EFB ועוד. נתונים אלו גם יכולים להשפיע על המחיר – המחיר לעיל מתייחס למצברים הסטנדרטיים ברכבים בישראל.

מה עוד משפיע על המחיר?

הדבר השני והאחרון שיכול להשפיע על המחיר הוא השירות אותו אתם מקבלים. כאשר אתם מגיעים למוסך או לחנות מצברים, המחיר אותו תקבלו הוא המחיר שציינו, לרוב כולל שירות החלפת מצברים. אם תבחרו לקנות את המצבר ולהתקין אותו לבד עדיין תקבלו את אותו המחיר. החלפת מצבר אינה פעולה מסובכת ולכן, הגבייה לשירות כוללת את מחיר המצבר. אבל מה קורה כאשר אתם נתקעים במקום מסוים וצריכים שירותי דרך?

 קראו עוד: כמה עולה מצבר ואיזה כדאי לקנות?

מצבר שנפ 46 אמפר מחיר שירותי דרך

שירותי דרך יכולים להתחלק לשניים, מצב בו אתם מזמינים גרר לפינוי הרכב למוסך ושירות החלפת מצבר עד הבית. בפוליסות ביטוח רבות יש לכם סבסוד משמעותי לגרירת הרכב, לעיתים אפילו בחינם. החיסרון היחיד שיש לשירות זה הוא זמן ההמתנה. המתנה לגרר מטעם הביטוח יכולה להגיע לכ-3 שעות בממוצע. מצד שני, החלפת מצברים עד הבית היא בהמתנה של חצי שעה עד שעה לכל היותר. תוספת התשלום עבור השירות יהיה בערך כ-150 ש"ח, תלוי בשעות הזמנת השירות (השירות עובד 24/7). הרוב המוחלט בוחר בהחלפת מצבר עד הבית. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!