מצבר שנפ 50 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 50 אמפר מחירעבור מצבר שנפ 50 אמפר מחיר אחיד לחברה, ניתן יהיה למצוא במקומות מסוימים מחירים שהם נמוכים ממחיר המחירון, אבל בזה נדון בהמשך. בעל רכב יחליף מצבר אחת ל-4 שנים בממוצע. אורך החיים של מצבר נע בין 3 שנים ל-6 שנים. תוכלו למצוא גם מצברי פריקה עמוקה ומצברי ג'ל אשר יאריכו חיים יותר מהזמן הממוצע. כדי לבחור מצבר נכון לרכב שלכם, אתם צריכים להגיע למקום מקצועי או שהמקום המקצועי יגיע אליכם באמצעות שירות עד הבית

 

מצבר שנפ 50 אמפר מחיר – למי זה מתאים?

הדרך הטובה ביותר לוודא אם אתם צריכים מצבר 50 אמפר היא לעיין בספר יצרן הרכב. בספר היצרן תוכלו לראות בדיוק אילו מצברים מתאימים לרכב שלכם ולמנוע. מצברי 50 אמפר יתאימו לרכבים בינוניים, לא קטנים ולא ג'יפים לדוגמא אשר דורשים בסביבות ה-75 עד 95 אמפר. כאשר אתם בוחרים מצבר 50 אמפר אתם לא חייבים לבחור דווקא בחברת שנפ, יש עוד חברות מעולות בתחום. עם זאת, חברת שנת היא חברה בעלת מוניטין חיובי בארץ, למעשה כמחצית הרכבים בארץ מחזיקים במצברי שנפ ואילו היתר בחברות המתחרות. החברה נוסדה בשנת 1961 ומשווקת את מוצריה בלמעלה מ-2,500 נקודות מכירה. החברה מציעה למכירה סוגים שונים של מצברים, מצברי פריקה עמוקה, מצברי ג'ל, מצברי סטופ סטארט, מצברי עופרת ועוד. 

מה זה אמפר?

לפני שאתם מחליפים מצבר רצוי שתכירו את כל הפרמטרים הקשורים להחלפה עצמה. עבור מצבר שנפ 50 אמפר מחיר שונה ממצברים עם אמפר שונה, אבל מה בעצם מסמן לנו האמפר? אמפר מצביע על כמה זמן יכול לפעול המכשיר החשמלי בהתאם למקור האנרגיה – המצבר. אמפר מייצגת יחידת מתח. כאשר האמפר הוא גבוה, ככה העוצמה של המצבר תהיה חזקה יותר. עם זאת, יש להתאים את יחידות האמפר בהתאם לקיבולת של המנוע כיוון שיש לנו במערכת הרכב ווסת אשר הוא ממנן את כמות המתח הנכנסת למערכות החשמליות. לכן, אם הרכב שלכם דורש 50 אמפר, גם אם תשימו מצבר 80 אמפר זה לא ישפיע על הביצועים של הרכב. 

 

מצבר שנפ 50 אמפר מחיר מחירוןמצבר שנפ 50 אמפר מחיר מחירון

המחירון של מצבר שנפ 50 יהיה בדרך כלל בין 650 ש"ח ועד 800 ש"ח. עם זאת, יש הרבה פעמים שחברות מקצועיות מציעות לכם לקנות את המצבר במחיר נמוך יותר, בין 450 ש"ח ועד 600 ש"ח במחיר כולל התקנה באחת הרשתות. אם נשווה את המחירים של חברת שנפ למתחרות לא נראה הבדלים מהותיים. רוב החברות למעט בוס ימכרו מצברי 50 אמפר באותו טווח מחירים ואילו חברת בוס תמכרו בשיעור של כ-10% פחות. 

מה יש לוודא במעמד הקנייה?

  • אחריות – כאשר אתם קונים מצבר ממקום מקצועי או ממוסך נייד, הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא מהי האחריות על המוצר. אחריות על מצברים צריכה להיות בין 12 חודשים ועד 24 חודשים. רוב המקומות המקצועיים יציעו לכם אחריות בסדר גודל כזה. עם זאת, יש מקומות אשר אחריות היצרן או המקום אינה עולה על חצי שנה וממקומות כאלה כדאי להימנע. אורך החיים של מצבר יהיה בממוצע 4 שנים, אם אחרי חצי שנה המצבר שלכם לא עובד לא יהיה לכם למי לפנות.
  • מותג – היום קל מאוד לזייף מותגים, מספיק לעשות שינוי קטן באחת האותיות או בלוגו והלקוח מוטעה. לכן, הסתכלו על המצבר לפני ההתקנה ובחנו האם מדובר על זיוף או מותג. כמו כן, ניתן יהיה לזהות זיופים גם באמצעות אחריות לטווח קצר.
  • תאריך – על כל מצבר יש תאריך ייצור. האידיאל הוא לבחור במצבר שנמצא כמה שיותר סמוך לתאריך הנוכחי, בדיוק כמו שאנחנו קונים צמיגים לרכב. ברוב המקרים לא תמצאו תאריך חופף מאוד לתאריך הנוכחי, אבל יש לוודא שלא עברה יותר מחצי שנה מתאריך הייצור של המצבר. במקומות מקצועיים שם התחלופה גבוהה לא תהיה בעיה למצוא מצברים בתאריך סמוך לתאריך הנוכחי. 
  • מקצועיות – לא צריך להיות איש מקצוע מנוסה כדי להחליף מצבר ועדיין אנחנו דורשים מכם להגיע למקום מקצועי, למה? במקום מקצועי יהיה ניתן לבחון האם המצבר באמת שבק חיים או שיש לו עוד אפשרות לשרת אתכם כמה חודשים עד שנים. במקרים מסוימים יש נפילת מתח למצבר והוא ניתן לטעינה עדיין. בעלי מקצוע מנוסים ידעו לזהות זאת ובכך להציע לכם שירות של טעינת מצבר בלבד. 
  • שירות – מקצועיות צריכה להבטיח לכם גם שירות מקסימלי. בעוד שהיום סביר להניח שאם נתקעתם בלי מצבר זה לא יהיה בתוך המוסך עצמו, אתם צריכים איכשהו להגיע למוסך. מקומות מקצועיים מציעים ללקוחות שלהם שירות עד הבית, שירות בו לאחר שיחת ייעוץ והעלאת פרטי הרכב יגיע אליכם בעל המקצוע להחלפת המצבר במקום. שירות זה לא צריך לקחת יותר מחצי שעה עד שעה המתנה והמחיר לרוב יישאר באותו טווח פחות או יותר. 

קראו עוד: כמה עולה מצבר חדש

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!