מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיראם אתם מחפשים מידע לגבי כל מה שקשור למצבר רכב בטכנולוגיית START STOP, ריכזנו עבורכם מדריך מקיף בנושא מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר, טכנולוגיית START STOP וכל מה שחשוב לדעת בין לבין, המשיכו לקרוא. 

טכנולוגיית START STOP במכוניות מאפשרת לנהגים לעצור או להפעיל את המנועים שלהם כשהם לא זזים, מה שחוסך בגז ומפחית פליטות. טכנולוגיה זו גם עוזרת להפחית את הבלאי במנוע המכונית שלכם. אמנם בעבר זו הייתה טכנולוגיית הייטק, אבל הטכנולוגיה הזו לא מיועדת רק למכוניות יוקרה, ניתן למצוא אותה בדגמים רבים ממותגים שונים.

מהי טכנולוגיית START STOP

בין אם מדברים על מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר, או על מצברים אחרים, המצבר לרכב הוא המרכיב החשוב ביותר ברכב. הוא מספק כוח למערכות החשמל של המכונית ושומר על פעולת המנוע. ואם בעבר מצברי רכבים היו חדגוניים בטכנולוגיה שלהם, אז כיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות כמו סטארט סטופ. 

טכנולוגיית Starter-Stop היא מערכת שיכולה לעצור את המנוע כאשר הרכב במצב סרק. טכנולוגיה זו יכולה לסייע בהפחתת צריכת הדלק והפליטות, כמו גם לשפר את ביצועי הרכב, להפחית את הבלאי של הסטרטר, להפחית את הבלאי של המצבר ושל הרכב באופן כללי. בחלק מהמקרים הסוללה של מכונית עם טכנולוגיית START STOP תחזיק מעמד יותר מסוללה בלעדיה. במקרים מסוימים, ניתן להגדיל את חיי הסוללה עד 25%. 

היתרונות של מצבר רכב בטכנולוגיית START STOP

רגע לפני שנדבר ספציפית על מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר ונציין כמה הוא עולה, נחדד כי תפקיד המצבר הוא לספק חשמל לכל הרכיבים החשמליים במכונית, כולל מנוע המתנע ("סטארטר") והאלטרנטור. הסוללה מספקת גם כוח לדברים אחרים כמו אורות, מכשירי רדיו ואפילו טעינת הטלפון בזמן הנסיעה. 

אם מדברים על מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ, היתרונות במצברים אלו הם לא מעטים. למשל, היתרונות של מצבר לרכב עם טכנולוגיית START STOP הם בכך שהוא יכול לעזור לשמור על הסביבה על ידי הפחתת פליטת CO2 וצריכת דלק. זה גם יכול להפוך את חווית הנהיגה שלכם לנוחה, שקטה וחלקה יותר, וזה חשוב למי שצריך לנהוג למרחקים ארוכים בתוך העיר. 

כמה עולה מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר

אם מדברים על מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר, את המחירים המדויקים תוכלו למצוא אצל משווק המצברים שלכם לאחר התאמת סוג המצבר לסוג הרכב שיש ברשותכם. עם זאת, אפשר לציין כי מצבר 60 אמפר של חברת שנפ בטכנולוגיית סטארט סטופ, עשוי לעלות לכם בין 730 ₪ ל-1,150 ₪. 

אם אתם צריכים מצבר שנפ 70 אמפר בטכנולוגיית סטארט סטופ, הוא עשוי לעלות לכם בין 800 ₪ ל-1,250 ₪. מצברים של מותגים אחרים יעלו לכם במחירים די דומים, ככה שחשוב לבדוק איזו אחריות מספקת כל חברה, מה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה. 

תקלות נפוצות במצבר רכב 

מצבר לרכב מורכב ממספר רכיבים שונים. רכיבים אלה כוללים את הלוחות, המפרידים, תמיסת האלקטרוליטים, תאי העופרת-חומצה ועוד. הלוחות עשויים מעופרת ואילו המפרידים עשויים מפלסטיק. תמיסת האלקטרוליט היא תערובת של חומצה גופרתית וכן מים מזוקקים. ולבסוף, ניתן למצוא את תאי העופרת-חומצה בכל קצה של הסוללה. 

תקלות נפוצות המתרחשות ברכיבים אלו הן, שהם עלולים להיסדק או להתפרק עקב גיל או טעינת יתר. בנוסף, אם יש יותר מדי חומצה גופרתית או לא מספיק מים מזוקקים, אז זה יגרום לקורוזיה על הלוחות והמפרידים, שעלולים לפגוע ביעילות המצבר או אפילו לגרום להתפוצצות של המצבר.

למנוע תקלות נפוצות במצבר הרכב שלכם 

בסופו של דבר, התקלות הנפוצות ביותר הן קצר חשמלי, טעינת יתר וקורוזיה. קצר חשמלי מתרחש כאשר החוטים המחברים את התאים נשברים או מנותקים. טעינת יתר מתרחשת כאשר יש כמות מוגזמת של זרם אשר זורמת דרך תא אחד או יותר. קורוזיה מתרחשת כאשר יש חוסר אוורור בתוך הסוללה אשר גורם לסולפטציה (סוג של הצטברות גבישי סולפט על לוחות המצבר) על לוחות עופרת בתוך תא הסוללה. 

בין אם מדובר על מצבר שנפ 60 אמפר start stop מחיר או מצבר אחר, על מנת להימנע מתקלות כאלו ואחרות במצבר שלכם, הקפידו לתחזק אותו, לשמור עליו יבש ולהסיר ממנו קורוזיה במקרה הצורך (בדרך כלל לאחר החורף או לאחר נסיעות בבוץ).

מצבר רכב: התקלות הנפוצות בטכנולוגיית START STOP

טכנולוגיה זו נמצאת בשימוש במכוניות כבר זמן מה, אך היא הפכה לאחרונה לפופולרית בקרב כלי רכב חשמליים. ובאופן כללי, הבעיות הנפוצות בטכנולוגיית START STOP קשורות לחיי סוללה וביצועים של המצבר. טכנולוגיה זו אינה מציגה בעיות שונות ממצברי הרכב הסטנדרטיים, אבל יש כמה דגשים לגבי השימוש במצברים אלו. 

למשל, היו מוכנים לכך שהמערכת הזאת היא אוטונומית. במילים אחרות, נהגים מסוימים עשויים להיות מופתעים מהעצירה של המנוע וההדלקה שלו מחדש, מה שחלילה עלול להוביל לתאונה. היו מוכנים מראש לכך שהמערכת מחליטה לבד על כיבוי והפעלת המנוע וכך לא תופתעו. 

השוואת מחירים לפני רכישת מצבר רכב

בסופו של דבר, המחיר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בקניית מצבר לרכב. ובתוך כך, אתרי השוואת מחירים יכולים לעזור ללקוחות להשוות מחירים ולמצוא את העסקאות הטובות ביותר. הם גם מספקים מידע על איזה סוג של מצבר לרכב יהיה הטוב ביותר עבור הרכב שלהם, כמו גם כמה כוח יש לו וכמה זמן הוא יחזיק מעמד. יש לא מעט פורטלים כאלו, ככה שיהיה כדאי לערוך את מחקר השוק הנכון ולחסוך בכיס לא מעט כסף. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!