מצבר שנפ 62 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 62 אמפר מחירכנראה שיותר מפעם אחת נכנסתם לרכב וגיליתם שהוא לא מניע. אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שרכב לא מניע היא מצבר מרוקן. אך מהו מצבר בכלל? על מצבר שנפ 62 אמפר ועל המחיר שלו נרחיב במאמר הבא. 

 

מצבר שנפ 62 אמפר מחיר- מה זה?

המצבר הראשון הומצא לפני כ-150 שנים על ידי רופא צרפתי בשם נסטון פלנטה. הרופא גילה שהשרייה של עופרת בחומצה גורמת ליצירת זרם חשמלי שניתן להטעינו מחדש. 

מצבר הוא סוג של סוללה בעלת אנרגיה חשמלית המסייעת להתנעת המנוע. האנרגיה החשמלית של המצבר מתועלת להפעלת המזגן, התאורה ואמצעי המדיה השונים. תפקידו של המצבר הוא לספק חשמל למערכות הרכב. המצבר למעשה אחראי על הפעלת המנוע, כפי שציינו קודם ועל המערכות החשמליות ברכב. 

יש לקחת בחשבון שמצבר לרכב מטעין את עצמו. כלומר, ככל שבעל הרכב נוסע הרבה מחוץ לעיר במהירות גבוהה, המצבר יטעין את עצמו ויישאר תקין לאורך זמן רב יותר. במידה שהנסיעות של הרכב יהיו בעיקר בתוך העיר במהירות נמוכה, המצבר לא יצליח לטעון את עצמו שוב ושוב ולכן יחזיר לזמן קצר יותר. חשוב לא להשאיר את הרכב זמן רב ללא תנועה. כלומר, אם אתם נוסעים לחו"ל לתקופה בקשו ממישהו שיתניע את הרכב וייצא לסיבוב מידי פעם על מנת שהמצבר לא יתרוקן. 

שנפ היא יצרנית המצברים הגדולה בישראל. מצברים של שנפ נחשבים למצברים איכותיים וטובים מאוד. מצבר שנפ 62 אמפר הוא מצבר של חברת שנפ שמתאים לנפח מנוע קטן יחסית של 62 אמפר. 

מצבר שנפ 62 אמפר מחיר- סימני זיהוי למצבר מרוקן או גמור

יש מספר סימנים לזיהוי מצבר מרוקן או גמור- 

  • הרכב מניע בקושי או לא מניע כלל. במצב כזה אחת האפשרויות היא המצבר. מלבד למצבר זה יכול להיות גם בגלל פיוז שרוף, תקלה בסטרטר או קודן שננעל. על מנת להבין שאכן מדובר במצבר יש לשים לב לשאר המערכות החשמליות ברכב. במידה שהמצבר מרוקן אף מערכת חשמלית לא תפעל. כמו כן, בדקו האם השלט של הרכב פותח אותו. אם לא, הדבר יכול להעיד על בעיה חשמלית ועל כך שהמצבר אשם. 
  • בהנעת הרכב יש רעשים של תקתוקים או של ניסיון הנעה. 
  • כאשר אתם מדליקים את המזגן או האורות, התאורה בלוח השעונים תראה עמעומים. 
  • חסרים מים במצבר, דבר שמעיד על רכב שעמד זמן רב. במצב שהרכב לא מניע בגלל מחסור במים, ניתן לפתור את הבעיה על ידי הוספת מים ואז התנעה על ידי כבלים. חשוב מאוד להוסיף מים מזוקקים בלבד למצבר. על מנת לבדוק את המים במצבר יש לפתוח את הפקקים ולבחון את ששת התאים של המצבר. יש לבדוק כי צבע המים שקוף ושגובה המינימום הוא כגובה הלוחות. במידה וחסרים מים יש להוסיף מים מזוקקים בלבד. את המים הוסיפו עד לגובה של 6 מ"מ מתחת לקצהו של תא המילוי. לבסוף חשוב להדק את הפקקים. שימו לב- מים רגילים פוגעים במוליכות של האלקטרוליט לכן חשוב מאוד להוסיף מים מזוקקים בלבד, אותם ניתן לרכוש בתחנות דלק או בחנויות אביזרים לרכב. 

 

מצבר שנפ 62 אמפר מחיר- דרכים לשמירה על המצבר

על מנת לשמור על המצבר לאורך יותר זמן יש לבצע מספר דברים שיעזרו לתחזק את המצבר שנפ– 

  • טעינה קבועה של המצבר על ידי התנעת הרכב והוצאתו לסיבוב, גם אם אין צורך בכך. 
  • במידה שצפוי פרק זמן ארוך ללא נסיעה ברכב יש לנתק את כבל המינוס. 
  • בדיקת מים בכל אחד מהפקקים. 
  • שטיפה של פני המצבר וכל החיבורים מאבנית וקורוזיה על ידי מים רותחים או מים רגילים ומברשת עם שיער קשה. לאחר מכם יש להתיז חומר נגד קורוזיה או למרוח גריז או וזלין. 

 

מצבר שנפ 62 אמפר מחיר- שירותי החלפת מצבר

המצבר שבק חיים? במצב כזה, הדרך המהירה ביותר היא לקבל שירותי החלפת מצברים. מאחר שברכבים החדשים קל להחליף מצבר, אין צורך להגיע למוסך ושירות החלפת מצבר מגיע עד אליכם הביתה, לעבודה, למכולת או לכל מקום בו נתקעתם בלי אפשרות להניע את הרכב. 

שירותי החלפת מצבר מאפשרים להחליף מצבר בתוך מספר דקות. עם שירות זה יגיעו אליכם מכונאים מיומנים. בדרך כלל למכונאים יהיו מספר מצברים שונים ברכב שלהם, כך שיוכלו להחליף לכם את המצבר באותו רגע. 

מצבר שנפ 62 אמפר מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה מצבר לרכב, שכן המחיר תלוי בגורמים שונים כמו גודל המצבר, סוג המצבר, החברה היצרנית ועוד. ברוב המקרים המחירים יכללו גם את שירות החלפת המצבר. לכן, ריכזנו לכם טווח מחירים עבור מצברים מסוגים שונים של חברת שנפ, כאשר המחיר כולל שירות החלפת מצבר. 

  • בממוצע המחיר להחלפת מצבר שנפ 62 אמפר סטנדרטי ינוע בין 500 לבין 800 שקלים, בהתאם לגודל המצבר ולסוג שלו.
  • המחיר להחלפת מצבר שנפ 62 אמפר פשוט יחל ב- 540 שקלים.
  • המחיר להחלפת מצבר שנפ 62 אמפר מסוג סטארט סטופ יחל ב-750 שקלים. 
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!