מצבר שנפ 65 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 65 אמפר מחירחברת שנפ היא החברה המובילה בישראל בתחום המצברים. לשם ההשוואה, נערכה סקירה בין חברת בוש, ורטה וחברות נוספות בשוק המצברים וחברת שנפ תפסה למעלה מ-30% מנתח השוק כאשר החברות המובילות אחריה היו חברת בוש ורטה וכל היתר התרכזו בחברות שונות אחרות. החברה היא ייצור כחול-לבן, ובעלת אמינות מוכחת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני החלפת מצבר שנפ 65 אמפר מחיר, מתי יש צורך להחליף ואיפה מחליפים מצבר.

 

מצבר שנפ 65 אמפר מחיר – לאילו רכבים מתאים המצבר?

מצבר שנפ 65 הוא מצבר שמתאים לרכבים שונים, ובעיקר לרכבים גדולים יחסית כמו מאזדה 3, מאזדה 5, יונדאי ix35 ועוד. קיימים סוגים שונים של מצברים, יש מצברים סטנדרטיים ומצברי סטארט אנד סטופ שהם יוקרתיים מאשר המצברים הסטנדרטיים. כדי לבחור את המצבר הטוב ביותר יש לבצע התאמה לרכב שלכם. הדרך הפשוטה לביצוע ההתאמה היא ייעוץ עם בעל המקצוע שמחליף לכם את המצבר, ומצד שני תוכלו גם לעיין בספר הרכב כדי לקבל התאמה מדויקת. ההתאמה אינה מתבססת על האמפר בלבד, אלא גם על מבנה המצבר ביחס לתא המצברים ברכב שלכם.

עבור מצבר שנפ 65 אמפר מחיר משתנה בהתאם לבחירה שלכם, האם מדובר על מצבר סטארט אנד סטופ או שמדובר על מצבר סטנדרטי? מצברי סטארט אנד סטופ הם מצברים חסכוניים יותר, אך המחיר שלהם יהיה גבוה לרוב מאשר המצברים הסטנדרטיים. מצברי סטארט אנד סטופ מציעים לנו הפסקת פעילות המנוע בכל עצירה (כשהרכב עדיין ממונע), העצירה תורמת לשמירה על הסביבה וחסכונית בהוצאות דלק. בעצירה עצמה מערכות החשמל עדיין עובדות, אך המנוע מדומם עד ללחיצה על דוושת הגז. 

מצבר שנפ 65 אמפר מחיר – השוואת מחירים

מתלבטים איזו חברת מותג מתאימה לרכב שלכם? כדי לבחון זאת יש לקחת בחשבון את כל היתרונות והחסרונות של המותגים השונים, וכמו כן לערוך השוואת מחירים. ריכזנו עבורכם טבלה המתייחסת אל מחירי מצברים 65 אמפר:

שם המותג מחיר מצבר 65Ah הערות
שנפ החל מ-550 ש"ח חברת שנפ נחשבת לחברה המובילה בארץ. המחיר הזול ביחס למתחרים הוא בשל ייצור כחול-לבן וחיסכון בעלויות ייבוא שונות. 
וורטה החל מ-850 ש"ח המחיר כולל התקנה. וורטה היא החברה הפופולרית השנייה בגודלה בארץ. 
בוש החל מ-900 ש"ח חברת בוש הינה חברה יוקרתית אשר תופסת נתח שוק רחב בתחום המצברים.
וולטה החל מ-650 ש"ח וולטה מותג פחות מוכר, אך עדיין נחשב למותג מעולה.

מהן הטעויות הנפוצות ברכישת מצבר?

  • אחריות – בין אם מדובר על שירות במוסך ובין אם מדובר על שירות עד הבית, רבים לא שמים לב לאחריות של המצבר ומגלים שאין אחריות, או שיש אחריות למועד קצר רק במעמד החלפת המצבר. אחריות סטנדרטית למצבר צריכה להיות בין שנה לשנתיים אחריות. אחריות של חצי שנה או אחריות של שנה בלבד עבור מצברים יוקרתיים היא נורת אזהרה.
  • תאריך – על גבי המצבר יש תאריך ייצור, תוכלו לראות מתי המצבר יוצר ובכך להבין האם מדובר על מצבר שעבר שימוש, או ישב זמן רב במדפים. התאריך צריך להיות עד שנה מהמועד הנוכחי. 
  • רכישת מצבר משומש – אנו רואים יותר ויותר הצעות לרכישת מצברים משומשים. החיסכון בהוצאות בולט לעין, אבל מה שלא בולט לעין הוא מה שהמצבר עבר. גם אם לאחר בדיקת מתח המצבר תקין, קחו בחשבון שייתכן והמצבר עבר טעינה חוזרת ולכן רכישת מצבר יד שניה אינה מומלצת.
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!