מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו

צרו איתנו קשר

מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו הוא מצבר המתאים גם למכוניות סופר מיני אחרות, אך בכל מקרה תמיד צריך להקפיד לבדוק את התאימות בין המצבר שתרכשו לבין סוג רכבכם. הנה כל מה שצריך לדעת על מצברים לרכבי סופר מיני כמו קיה פיקנטו, דרכים לתחזק מצברים, מידע על מחירי מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו ועוד.

רגע לפני שאתם רוכשים מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו חדשה, האם בדקתם לאחרונה את התקינות של המצבר שלכם? עם קצת תחזוקה נכונה, ייתכן שתוכלו להחזיר את המצבר לביצועיו ולגרום למכונית לפעול כהלכה. אז רגע לפני שנדבר על רכישת מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו ישנה או חדשה, בואו נדבר על דרכים לתחזק מצברים לרכבי סופר מיני, שיטות לבדוק תקינות של מצברי רכבים ועוד.

לבדוק תקינות מצבר קיה פיקנטומצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו הוא מצבר המתאים גם למכוניות סופר מיני אחרות, אך בכל מקרה תמיד צריך להקפיד לבדוק את התאימות בין המצבר שתרכשו לבין סוג רכבכם

ישנן דרכים רבות לבדוק את תקינות מצבר הרכב עם המולטימטר שלכם. דרך אחת כוללת מדידת המתח על פני כל תא, על מנת לקבוע אם קיימים מתחים חריגים בתא אחד או יותר. כמו כן, כדי לבדוק את תקינות המצבר, אתם יכולים להשתמש במולטימטר כדי למדוד את המתח בין המסוף החיובי והשלילי של המצבר. במובן זה, מולטימטר הוא כלי חשמלי שניתן להשתמש בו כדי למדוד זרם, מתח, התנגדות וטמפרטורה בקלות.

מכשירים אלו נמצאים בשימוש נפוץ על ידי אנשי מקצוע בתעשיות כגון חשמל, אלקטרוניקה, הנדסה ובנייה. אם אתם צריכים איש מקצוע שיבדוק את המצבר עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את השירות של מצבר עד בית הלקוח. הנה לפניכם מידע על שירות החלפת מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו עד בית הלקוח:

מהו שירות של החלפת מצבר בבית הלקוח?רגע לפני שאתם רוכשים מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו חדשה, האם בדקתם לאחרונה את התקינות של המצבר שלכם? עם קצת תחזוקה נכונה, ייתכן שתוכלו להחזיר את המצבר לביצועיו ולגרום למכונית לפעול כהלכה.

בין אם יש לכם קיה פיקנטו או סוג רכב אחר, שירות החלפת מצברים הוא שירות בו חברה תגיע אליכם הביתה ותחליף את המצבר ברכבכם. זוהי דרך מצוינת זמן יקר בתחזוקת רכב, מכיוון שאינכם צריכים לצאת מגדרכם כדי לבצע את ההתקנה. שירותי החלפת סוללות הם דרך קלה לאנשים, שבבעלותם מכוניות, לחסוך כסף וזמן חשוב בתחזוקת הרכב שלהם.

אתם לא צריכים להתמודד עם הטרחה של מציאת מכונאי או לעבור את תהליך הביצוע בעצמכם, ובדרך כלל ההחלפה מתבצעת מאוד  בזריזות. בדרך כלל, ספקי מצברים מציעים להתקין עבורכם מצבר לרכב בבית הלקוח. הם גם יבדקו אותו ויוודאו שהוא פועל כראוי לפני שהם עוזבים את המקום. כמו כן, המתקינים יבצעו בדיקה מקדימה כדי לוודא שאכן יש צורך להחליף את המצבר.

מדוע מומלץ לנקות קורוזיה מהמצבר?אז רגע לפני שנדבר על רכישת מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו ישנה או חדשה, בואו נדבר על דרכים לתחזק מצברים לרכבי סופר מיני, שיטות לבדוק תקינות של מצברי רכבים

ניקוי קורוזיה מהסוללה, החיבורים והכבלים שלה נחוץ כדי למנוע הורדה בהולכה החשמלית של המצבר לרכב. חשוב לעשות זאת על בסיס קבוע כדי שתוכלו להאריך את חיי הסוללה שלכם. וכלל זה תקף במיוחד כאשר בעל הרכב מתגורר בקרבה לחוף הים או בתנאי מזג אוויר לחים. הגורמים הנפוצים ביותר לקורוזיה הם חומצת סוללה, לחות, מליחות באוויר המאופיינת עם אזורי חוף הים ומים. החומצה אוכלת את המתכת, הופכת אותה לשבירה ולבסוף גורמת לקצר חשמלי. זה יכול להוביל לפיצוץ או שריפה. בפועל, זו סכנה לכל דבר.

מים מחלחלים פנימה דרך פתחי הסוללה וגורמים לחלודה וקורוזיה אשר פוגעת בטרמינלים, מחברי הכבלים וחלקים אחרים של מערכת החשמל של המכונית. חשוב לנקות את האזורים הללו כי אחרת יהיו לך בעיות עם ההתנעה של המכונית כשנעשה קר בחוץ, או אם תשאירו את הפנסים דולקים למשך הלילה בזמן הנסיעה הביתה מהעבודה. במקרים אלו, סביר להניח שהמצבר יתרוקן במהירות וישאיר אתכם תקועים בשולי הכביש.

כמה עולה מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו?בממוצע, מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו יעלה לכם בין 450 ₪ ל-650 ₪ ומעלה.

בממוצע, מצבר 40 אמפר לקיה פיקנטו יעלה לכם בין 450 ₪ ל-650 ₪ ומעלה. חשוב לדעת, מצברים לרכב הם חלקים מורכבים של טכנולוגיה שהתפתחו עם הזמן. גם מחיר המצברים לרכב משתנה בהתאם ליצרן המצבר ולגודלו, לסוג הטכנולוגיה שמשרתת את המצבר, משך האחריות על המצבר ועוד.

מצברים לרכב מגיעים בגדלים שונים ויכולים להיות מיוצרים, הין ביתר, מכימיקלים של עופרת-חומצה או ניקל-קדמיום. מצברי עופרת לרכב הם הסוג הנפוץ ביותר ומגיעים במגוון גדלים, מ-12 וולט ועד 36 וולט. סוללות ניקל-קדמיום לרכב הן קטנות יותר, אך חזקות יותר מסוללות עופרת ומגיעות בדגמי 12 וולט, 24 וולט, 36 וולט, 48 וולט או 60 וולט. בהתאם לסוג המצבר שתרכשו, המחיר ישתנה בהתאם, אך לא אמור לעבור את הרף של 650 ₪, בממוצע.

כיצד אפשר להוזיל מחיר מצבר לרכב?בין אם יש לכם קיה פיקנטו או סוג רכב אחר, שירות החלפת מצברים הוא שירות בו חברה תגיע אליכם הביתה ותחליף את המצבר ברכבכם.

ישנן דרכים רבות למצוא את המצבר הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. דרך אחת היא להשתמש בכלי מחקר שוק באינטרנט. הכלים הללו תוכננו כדי לעזור לצרכנים להשוות מחירים ולקבל החלטות לגבי מצבר רכב שהם צריכים. יש לכם פורטלים אינטרנטיים, ניתן לברר מידע ברשתות החברתיות, בפורומים שונים של רכב ועוד.

הצעד הראשון במציאת המצבר הטוב ביותר לרכב הוא לדעת מה אתם מחפשים. ישנם 4 דברים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת מצבר חדש לרכב: קיבולת, מתח, אחריות ואמפר. קיבולת מתייחסת לכמות האנרגיה שהסוללה יכולה להחזיק בתאים שלה, מתח הוא כמות הכוח שהסוללה יכולה לספק בזמן נתון, ושעות אמפר מתייחסות לכמה אמפר זרם חשמלי יכול לזרום דרך המצבר במהלך שעה אחת. מבחינת האחריות על המצבר, ניתן בד"כ לקבל אחריות של שנה ועד 3 שנים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!