מצבר 60 אמפר אוטו דיפו

צרו איתנו קשר

בוקר אחד התארגנתם לעבודה, יצאתם מהבית ונכנסתם לרכב, והנורא מכל קרה, הרכב לא מתניע. כנראה שתצטרכו להחליף מצברמצבר 60 אמפר אוטו דיפו -אורך חיי המצבר יכולים להתקצר כתוצאה מאי שמירה עליו וביצוע פעולות הפוגעות בתפקודו. לרכב שלכם. אך אל דאגה, אנחנו כאן על מנת לעשות לכם סדר ולתת לכם את מיטב המידע שתצטרכו לדעת לפני שתרכשו מצבר חדש לרכב שלכם. ידוע כי מצבר, כמו כל מוצר יקר ערך, דורש תחזוקה וטיפול במטרה לשמור על תפקודו תקין לאורך כל שנות הפעילות שלו. בסוף כל תקופה של כמה שנים יש להחליף את המצבר באחד חדש וכל זאת בהתאם לאיכות התפקוד שלו ברכב. מצברים מחזיקים מעמד בין שנתיים לארבע שנים אך בעזרת טיפול ושמירה נכונים, הם יכולים להחזיק לתקופה ארוכה אף יותר. כמובן שהחוקיות היא דו צדדית. כלומר, אורך חיי המצבר יכולים להתקצר כתוצאה מאי שמירה עליו וביצוע פעולות הפוגעות בתפקודו. עולם המצברים עשוי להיות מבלבל בשל העובדה כי ישנם שלל סוגי מצברים עם רמות כוח שונות הנקראת "אמפר" והן משתנות בהתאם לכל סוג רכב.

מושגי יסוד בסיסיים, ראשית נסביר מה זה מצבר ולמה הוא משמש

המצבר הוא חלק ברכב אשר תפקידו הוא לספק חשמל לכלל מערכות הרכב בכלל, ולסייע לכם בהתנעת הרכב בפרט. פירושו של דבר הואמצבר 60 אמפר אוטו דיפו -כל תקלה במצבר, קטנה ככל שתהיה, בסופו של דבר תפגע בתפקוד מערכות החשמל ברכב. שהמצבר מקבל אנרגיית חשמל אותה מייצר האלטרנטור ובעזרתה, הוא מפעיל את כל מערכות הרכב הזקוקות לחשמל כדי לפעול.

עקב כך, כל תקלה במצבר, קטנה ככל שתהיה, בסופו של דבר תפגע בתפקוד מערכות החשמל ברכב. כמו למשל: תאורה, מגבים, רדיו, חלונות ומזגן. לטווח הארוך, תקלות אלו יפגעו במצבר עד כדי כך שלא תוכלו להתניע את הרכב שלכם.

מדוע לכל מצבר מידת אמפר שונה ומה זה בכלל אמפר?

האמפר הינו יחידה למדידת זרם חשמלי ומטרתה לתרגם למספר את כמות הזרם החשמלי. במילים אחרות, מספר האמפר המצויין על המצבר שלכם מגדיר את כוחו החשמלי. ככל שהמספר גבוה יותר, כך גם המצבר חזק יותר. הודות לכך, תוכלו לדעת איזה מצבר תרצו להתאים לרכב שלכם על פי סוג הרכב וגודלו. כלומר, מצברים קטנים שמידת האמפר שלהם היא 40-95 יתאימו לרכבים פרטיים, וככל שמשקל הרכב והכוח שהוא דורש לפעילות שלו גבוהים, כך גם מידת האמפר עולה ויכולה להגיע עד עוצמה של 230 אמפר.

ישנם מספר דברים שתצטרכו לדעת בשעה שתקנו מצבר חדש. על מנת שתקנו מוצר איכותי, חשוב שתבצעו מספר בדיקות בטרם תחליטו לרכוש את המצבר

במקום הראשון, אחריות- כמו כל פריט יקר ערך שתקנו, גם כאן, כאשר מדובר במצבר לרכב שלכם, האחריות חשובה מאוד. כמפורטמצבר 60 אמפר אוטו דיפו -האמפר הינו יחידה למדידת זרם חשמלי ומטרתה לתרגם למספר את כמות הזרם החשמלי. לעיל, המצבר הוא הלב של הרכב שלכם ובלעדיו לא תוכלו להשתמש ברכב. לכן, ודאו מלכתחילה כי אכן קיימת אחריות על המצבר שתרצו לרכוש במטרה שבזמן תקלות יהיה לכם מענה מלא מצד החברה ועזרה בפתרון הבעיות. נכון, לפעמים החיסכון בכמה מאות שקלים לטובת רכישת מצבר מחברה לא מוכרת עלול לפתות אתכם, אך זכרו, כאשר תתקעו בצד הדרך, תופתעו לגלות כי אתם לבד ואין לכם למי לפנות.

בדקו את חברת הייצור של המצבר- בהקשר למה שכתבנו קודם, מכיוון שמדובר במוצר כה חשוב ויקר ערך, תרצו לוודא כי אתם רוכשים מוצר איכותי ככל האפשר. החברות האיכותיות והמוכרות ביותר בעולם ייצור ושיווק המצברים הן: וולטה, ורטה, בוש ושנפ. ככל הנראה, מצבר מחברה איכותי כמו אלה שמנינו, יהיה יקר יותר ביחס לחברות הלא מוכרת. על כל פנים, על איכות לא מתפשרים. יתר על כך, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל מקצוע אשר יוביל אתכם בדרך בטוחה לעבר קנייה נכונה.

התאימו מידת אמפר נכונה עבור המצבר שלכם- מידת האמפר במצבר הינה גורם בעל השפעה כשמדברים על רכישת מצבר. נושא העשוי להיות מבלבל היות ומדובר בהתאמת כוח חשמלי לפי סוג הרכב בעוד כל רכב זקוק למצבר בעל כוח חשמלי שונה. כדי לקבל מידע מהימן אודות מידת האמפר אותה צריך המצבר שלכם, תוכלו לעיין בספר הרכב שלכם שם תמצאו את כל הפרטים הקשורים בעניין.

אחרי שהבנתם מה זה מצבר וכיצד תוכלו להתאים אותו לרכב שלכם, אנחנו כאן להכווין אתכם למקום הנכון

מצבר 60 אמפר אוטו דיפו

אוטו דיפו הינה רשת מכירות מוצרים לצריכה פרטית, והיא היחידה במדינת ישראל שמתמחה בעולם הרכב. השיטה הייחודית של אוטו דיפו היא שמעבר לכך שהיא מציעה מבחר מוצרים רחב, היא גם מספקת שירות והתקנות לכל לקוחותיה. דרך העבודה של אוטו דיפו יוצרת עבור הלקוחות חווית קנייה מושלמת אשר לא נגמרת ברגע בו הם שילמו על המוצר אלא גם לאחר מכן, באמצעות שירות אישי עד הבית. ברשת זו ניתן למצוא שלל מוצרים לרכב כגון: מצברים, צמיגים, מוצרי אלקטרוניקה, שמנים, מערכות שמע ומולטימדיה, אביזרים ועוד.

מצבר 60 אמפר מתאים בעיקר לרכבים מסוג מאזדה, מיצובישי, סובארו וניסאן. מחירו של מצבר בעל עוצמה של 60 אמפר נע בין 420 ל-900 שקלים ומגיעה עימו אחריות של 12 עד 24 חודשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!