מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחירבוודאי שמעתם על הפיתוחים הטכנולוגים האחרונים בתחום החיסכון באנרגיה מזהמת. הסיבה למרוץ הטכנולוגי בתחום נעוצה ב- 2 סיבות עיקריות:. הראשונה היא הרצון לשמור על איכות הסביבה ולהפחית את זיהום האוויר ואת ההשפעות ההרסניות שלו על האקלים ועל איכות החיים. הסיבה השנייה לחיסכון האנרגטי הנדרש היא העלויות ההולכות וגדלות של שימוש בדלקים, בנפט וכד'. אנרגיית שמש למשל זולה יותר וכך גם פתרונות אחרים. 

הרצון לשמור על הסביבה והמחיר העולה ומאמיר של הדלק, הביאו גם את היצרנים של הרכבים השונים להצטרף ולמגמה ולייצר רכבים חסכוניים וירוקים יותר. המכוניות החשמליות הן צעד אחד וכך גם המכוניות ההיברידיות והחצי או המיקרו היברידיות. הטרנד הזה גם מצא אוזן קשבת אצל הצרכן. כבר כיום מרביתם המוחלט של המכוניות הן בטכנולוגיות החסכוניות. אחת מהטכנולוגיות היותר נפוצות היא טכנולוגיית סטארט סטופ. העניין הוא שבשביל לממש אותה, צריך לעשות שימוש במצבר מיוחד במכוניות אלו. הנה כמה שורות על מצברים אלו ועל מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר ויתרונות.

START AND STOP

החשיבה בבסיס הטכנולוגיה היא שאין צורך שהרכב כל הזמן יפעל, ישתמש בדלק וישגר את אדי הפלטה לאטמוספרה. אם ניתן לכבות אותו מידי פעם, כאשר הוא אינו נוסע – זה יכול להיות יתרון. וכך נולדה טכנולוגיה העושה שימוש במצברים מיוחדים. בשיטה זו, המנוע מכבה את עצמו בכל עצירה משמעותית. גם במהלך עמידה ברמזור או  המתנה קצרה בפקק. התהליך הינו אוטומטי ואנחנו איננו צריכים לעשות כלום. כאשר נלחץ חזרה על הגז  המנוע יתעורר לחיים ונוכל להמשיך בנסיעה. הטכנולוגיה הזו מכונה –START STOP וכאמור, היא דורשת מצבר מיוחד.

ברכבים אלו מותקן מצבר שונה משל רכבים רגילים, כדי לאפשר את השימוש בטכנולוגיה החסכונית. בעוד ברכבים הרגילים מותקן המצבר הרגיל מסוג עופרת חומצה, הרי שבמכוניות עם טכנולוגיית ה-START STOP ישנו מצבר מיוחד: מצבר סטארט סטופ. על מצבר זה להיות חזק ועמיד מאוד ולכן יש לשלם עבור  מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר גבוה יותר. המצבר בעצם מאפשר התנעה חוזרת ונשנית כמה עשרות פעמים בטווח קצר יחסית. אם בנסיעה רגילה המצבר צריך לתת חשמל לתהליך ההטענה פעם אחת בתחילת הנסיעה, במכוניות ה-START STOP יש הרבה יותר "התחלות נסיעה". מצבר רגיל, לא יהיה חזק דיו כדי לעמוד בעומס הזה לאורך זמן. לעומתו, מצבר מסוג סטארט סטופ, תוכנן מראש ומותאם לעומסים אלו.

יקר יותר אבל שווה הרבה יותר

הייחודיות, העוצמות והחוזק והעמידות של מצברים אלו, הביאו לכך שבאופן טבעי מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר גבוה יותר לתשלום ממצבר רגיל של עופרת – חומצה. זה נכון גם ל40-  אמפר, 70 אמפר. אצל רבים עולה השאלה האם לשלם עבור מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר גבוה יותר והאם זה משתלם. ובכן, אין ספק שבטווח הבינוני, זה ישתלם ובגדול. תוכלו לחסוך הוצאות רבות על הדלק וגם לתרום לאיכות הסביבה ושמירה על עולמנו.

האם זה מתאים?

אבל לפני שאנחנו רצים לשמור על הכדור ולשלם על מצבר 60 אמפר סטארט סטופ מחיר גבוה מעט יותר, יש צורך לבדוק כי הוא אכן מתאים עבור הרכב שלנו. כמובן שלשים מצבר רגיל ברכב עם טכנולוגיית סטארט סטופ זאת בעיה וגם להפך. לא יקרה שום דבר טוב מהכנסת מצבר סטארט סטופ לרכב רגיל. מי שיכול לסייע לך בהתאמת המצבר האידיאלי עבור הרכב שלך הוא איש השירות המקצועי שיכול להגיע עד אליך לצורך החלפת המצבר התקול. לא רק שהוא יעניק לך שירות מהיר במקום שאתה רוצה ובוחר אלא גם יציע לך עבור מצבר 60 אמפר סטארט סטופ הגעה עד הבית בשביל להחליף את המצבר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!