מצבר 70 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר 70 אמפר הוא מצבר שמתאים לרכבים גדולים בעיקר, נרחיב בקצרה לאילו רכבים המצבר מתאים בהמשך. כאשר אנחנו בוחרים מצבר יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון כמו אחריות, סוג המצבר, יצרנית החברה וגודל המצבר.

מצבר 70 אמפר מחיר – למי זה מתאים?

מצברי 70 אמפר מתאימים לרכבים בינוניים עד גדולים, קולנועיות ועוד. כדי לדעת אם המצבר מתאים לרכב שלכם אתם צריכים לבצע התאמה מקצועית. ההתאמהמצבר 70 אמפר מחיר - למי זה מתאים? מצברי 70 אמפר מתאימים לרכבים בינוניים עד גדולים נעשית בשתי דרכים: האחת היא לפי הוראות הכתובות בספר הרכב (הדרך הנכונה ביותר) והדרך השנייה היא לפתוח את תא המנוע ולהסתכל על המצבר הנוכחי שיש לכם ברכב. אם המצבר עבד טוב במשך שנותיו כנראה שזה המצבר המתאים לרכב שלכם. חשוב להסתכל גם על שם החברה מכיוון שייתכנו שינויים בגדלים בין החברות השונות.

ההמלצה שלנו היא לפנות לבעל מקצוע בכל מקרה של צורך בהחלפת מצבר. החלפת מצבר הוא תהליך פשוט בו יש לפרק את המצבר הקיים באמצעות הסרת מכסה המצבר, ניתוק הקוטבים והוצאת המצבר. לאחר מכן נתאים את המצבר בדיוק כפי שהמצבר הקודם ישב – שימו לב לבצע את החלפת המצבר כאשר המנוע דומם וקר כדי לשמור על בטיחותכם.

מצבר 70 אמפר מחיר – שניה לפני שאתם מחליפים מצבר

  1. תאריך ייצור – לפני שאתם מחליפים את המצבר שימו לב מהו תאריך הייצור של המצבר. תאריך הייצור לא צריך להיות גבוה יותר מאשר חצי שנה מהמועד הנוכחי. תאריך ייצור המצבר מיועד לצרכן כדי לדעת כמה זמן המצבר עומד על המדף.
  2. תאריך תפוגה – בדיוק כמו גבינה, גם למצבר יש תאריך תפוגה. אורך חיי מצבר ממוצע נע בין שלוש לחמש שנים. כאשר מדובר על מצברים מתקדמים כמו מצברי ג'ל או מצברי ליתיום יון התוקף אפילו עולה על 5 שנים.
  3. אחריות – מהי תקופת האחריות על המצבר? תוקף האחריות הממוצע הוא 12 חודשים, אך חברות מובילות כמו חברת בוש וורטה מציעות 24 חודשי אחריות. שימו לב כמובן מה האחריות כוללת.

 

מצבר 70 אמפר מחיר – מחירון

ריכזנו עבורכם מחירון המתייחס לחברות המובילות בשוק: שנפ, וורטה וחברת בוש:

יצרנית המצבר מחיר הערות
מצבר שנפ 70 אמפר החל מ-550 ש"ח אחריות ל-12 עד 20 חודשים
מצבר ורטה 70 אמפר החל מ-650 ש"ח אחריות ל-20 עד 24 חודשים
מצבר בוש 70 אמפר החל מ-700 ש"ח  אחריות ל-24 חודשים
מצבר 70 אמפר סטופ אנד סטארט (EFB) חברת שנפ/בוש החל מ-800 ש"ח אחריות ל-24 חודשים
מצבר 70 אמפר סטופ אנד סטארט (AGM) חברת וורטה החל מ-950 ש"ח אחריות ל-24 חודשים

מצברי EFBמצברי EFB אלו מצברים המתאים לטכנולוגיה Start&Stop. מצברים אלו מוכרים עם פריקה עמוקה מכיוון שדרישת המנוע גבוהה. בכל פעם שהרכב עוצר המנוע מדומם ולאחר הרמת הרגל מדוושת הבלם הרכב מונע פעם נוספת. מצברים אלו מעוצבים בצורה מיוחדת כדי לשמור על אורך חיי המצבר, המצבר סגור ואינו דורש אחזקה.

מצברי AGMמצברי AGM הם מצברים אטומים ובתוכם יש ג'ל. בין התאים יש ספוג המפריד את תאי המצבר וגורם לכך שלא תיווצר נזילה בתוך תאי המצבר. מצברי AGM נחשבים לבטיחותיים ביותר, הם מיועדים לפריקה עמוקה וקיים מנגנון ייעודי אשר שומר את עודף האנרגיה. מצברים אלו הם מצברי פריקה עמוקה והם מיועדים לטכנולוגיית Stop&Start בעיקר. היתרונות של מצברי AGM הם: אין צורך בתחזוקה, פחות מזהם, התקנה נוחה, פריקה עצמית נמוכה, המצבר מטעין את עצמו.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!