מצבר 70 אמפר סטופ סטארט

צרו איתנו קשר

מצבר 70 אמפר סטופ סטארטבשנים האחרונות אנו עדין לפקקים עצומים, עליה במחירי הדלק וקושי להחזיק רכב כולל כל העלויות הנלוות. בדיוק לשם כך החלה תודעה סביב טכנולוגיות אשר יגרמו לחיסכון בהוצאות דלק וצריכת אנרגיה תוך הפחתה בפליטת זיהומים. טכנולוגיית סטופ-סטארט נכנסה לתודעתנו בשנים האחרונות ומאז הפכה לפופולרית ביותר. 

 

מה זה מצבר 70 אמפר סטופ סטארט? 

מצבר סטופ סטארט (Stop&Start) הינו מצבר המיועד לרכבים בעלי מערכות סטופ-סטארט. מערכות אלו גורמות לכיבוי מנוע הרכב בזמן עצירה, בין אם מדובר על רמזור אדום או עצירה בפקקים. ניתן לבטל בכל עת את המערכת באופן ידני דרך הרכב. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת האלו נוצרים מגוון יתרונות עליהם נרחיב בהמשך. בזמן כיבוי מנוע הרכב, עדיין המערכות החשמליות פועלות ולכן נדרש מצבר ייחודי המתאים לטכנולוגיה המתקדמת – מצבר סטופ סטארט. 

מצבר הרכב הייחודי מסוגל לספק אנרגיה לכל מערכות החשמל ברכב גם כאשר המנוע דומם, וכמו כן מצבר הרכב מסוגל להניע פעם נוספת את הרכב בזמן לחיצה על דוושת הגז או עזיבת דוושת הבלם. על אף שיש דרישות גבוהות למצבר, עדיין כמות הפליטה במערכת הנוכחית קטנה ונמצאת בשיעור של שלושה עד שישה אחוזים בלבד. ישנה טכנולוגיה נוספת שניתן לצרף בעת ההתקנה והיא טכנולוגיית Brake Energy Regeneration – טכנולוגיה המופעלת בזמן האטה או בלימה ויוצרת אנרגיה חוזרת למצבר הרכב, שם האנרגיה נשמרת לצורך הפעלת המערכות החשמליות והנעה נוספת. 

 

מצבר 70 אמפר סטופ סטארט – למי זה מתאים?

קיימים סוגים שונים של מצברי 70 אמפר, יש את המצברים הסטנדרטיים, מצברי ליתיום יון ומצברי סטופ סטארט. כמו כן, יש להבדיל בין מה שהחברות השונות מציעות לנו, הן מבחינת אחריות והן מבחינת איכות ומחיר. מצבר 70 אמפר סטופ סטארט מתאים לרכבים חדשים, רכבי משפחה, רכבי איסוזו, ג'יפים, וולו ועוד חברות רבות. הייחודיות של מצבר 70 אמפר סטופ סטארט יבוא לידי ביטוי במינימום צריכת חשמל, החזרת אנרגיה תוך פרק זמן מינימלי ועמידות לאורך זמן ממושך. 

לא חובה להתקין מצבר סטופ-סטארט אבל חשוב להכיר את כל היתרונות והחסרונות שעומדים מולכם. בניגוד למצבר רגיל, מצברי Stop&Start נעזרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשר פריקה מהירה באופן משמעותי מאשר מצבר סטנדרטי. הנעת הרכב היא פי כמה וכמה מאשר מצבר רגיל ולכן, המצבר עמיד יותר בהכרח. חשוב לציין, יש להתאים את המצבר רק אם טכנולוגיה זו מותקנת ברכב שלכם, מצבר לא תואם לרכב עשוי להוביל לתקלות. יתרון נוסף הוא הפחתה בפליטת המזהמים ושמירה על הסביבה. מצד שני, המחיר של מצבר סטופ סטארט יהיה יקר יותר מאשר מצבר סטנדרטי. 

השוואת מחירים

שם המותג מחיר מצבר 70 אמפר סטופ סטארט מחיר מצבר סטנדרטי
שנפ החל מ-700 ש"ח החל מ-550 ש"ח
בוש החל מ-800 ש"ח החל מ-700 ש"ח
ולטה החל מ-750 ש"ח החל מ-700 ש"ח

אלו הן החברות הבולטות בתחום ייצור המצברים. מבעד לאלו, יש עוד חברות כמו ורטה, סטארט-אפ ועוד חברות פחות מוכרות. כאשר אתם בוחרים להתקין מצבר חדש לרכב, לא משנה אם מדובר על מצבר סטופ סטארט או מצבר סטנדרטי, יש לייחס חשיבות למי עומד מאחורי ייצור המצבר. מעבר לכך, יש לבחון מספר דברים נוספים: אחריות, תאריך ייצור ותאריך תפוגה. שלושת הקריטריונים האלה יצביעו על בחירה נכונה או בחירה שגויה שתוביל להוצאות נלוות. 

מצבר start stop 70ah

מצבר start stop 70ah הוא מצבר שמיוצר עבור סוגים שונים של כלי תחבורה, לרבות קלנועית שבד"כ צריכה 70 אמפר לתפעולה. עם זאת, הסוגים השונים של מצברי 70 אמפר אינם דומים אחד לשני, ובמאמר הבא ריכזנו עבורכם את מה שצריך לדעת לפני רכישת הסוללה הנ"ל. 

במאמר זה, שרוכז עבורכם על ידי צוות טופ מצברים, נפרט מעט אודות סוגי מצברי start stop 70ah, מה תפקידם של הסוללות האלו, ואיך לבחור מצבר נכון עבור הצרכים של כלי התחבורה שלכם. ראשית, חשוב לשים לב, מצברים שונים אמנם חולקים את אותה עוצמה, אבל הם בהחלט יכולים להיות שונים במורכבות שלהם ופועלים בהתאם לסוג הרכב בו יותקנו. למשל, מצבר 70ah עבור קלנועית, המשיכו לקרוא. 

מצבר 70 אמפר לקלנועית

מצבר מהסוג הזה נקרא מצבר פריקה עמוקה, והוא לא מקוטלג בתור מצבר סטארט סטופ. זאת, כיוון שקלנועיות לא מיוצרות בטכנולוגיה הזאת של סטארט סטופ, אלא מצריכות מצברים בטכנולוגיות אחרות. המצברים מהסוג הזה נועדו עבור פריקה וטעינה מלאות של המצבר באופן קבוע לאורך טווח מבלי שייגרם למצבר נזק. 

בהיבט הזה של הדברים, מצברי פריקה מלאה מאוד דומים למצברים מהסוג של סטארט סטופ, שכן גם מצברי START STOP נועדו עבור רכבים שמכבים ומדליקים את המנוע מספר רב פעמים (בהגעה לרמזור, בעת עמידה וכולי). אבל יחד עם זאת ש-2 סוגי המצברים האלו דומים, עדיין יש הבדל בין מצבר 70 אמפר לקלנועית לבין מצבר start stop 70ah. 

מצברי 70AH start&stop – במה הם ייחודיים? 

מצברי ה-start&stop הם בשורה די חשה בתעשיית המצברים, והם נחשבים מצברים ייחודיים למדי המעודכנים בטכנולוגיה הכי עכשווית בתעשייה. ולרוב, ניתן למצוא אותם ברכבים חדשים בלבד. סוגי המצברים האלה הם מצברים אשר מאפשרים לרכב לספק ביצועי צריכת חשמל גבוהים במיוחד, קרי חסכוניים. 

ניתן להגיע עם סוגי המצברים האלו למינימום האפשרי של צריכת חשמל בעת עצירת כלי הרכב, כאשר מצברים אלו מסוגלים להחזיר לרכב את העוצמה החשמלית תוך פרק זמן מאוד קצר. עד כמה קצר? מצבר start stop 70ah מסוגל להחזיר את העוצמה החשמלית תוך פרק זמן של כשנייה וחצי בלבד. מצברים אלו נחשבים עוצמתיים וייחודיים, ולכן הם גם יקרים יותר מסוגי מצברים רגילים בשוק. 

היכן משמש מצבר start stop 70ah?

ברוב המקרים, מצבר start stop 70ah משמש ברכבים גדולים, כמו למשל טנדרים ומכוניות עם נפח מנוע גדול בטכנולוגיית סטארט סטופ. לא נדיר למצוא מצבר start stop 70ah ברכבים כמו VOLVO מסוג SUV, איסוזו, ג'יפים אמריקאיים וגם רכבי SUV סיניים, קוריאניים, ברכבים יפניים גדולים וכדומה.  

כמה עולה מצבר start stop 70ah?

באופן כללי, מחיר מצבר לרכב תלוי בסוג, גודל ואיכות המצבר, ארץ הייצור שלו ומשך האחריות עליו. המחיר הממוצע של מצבר לרכב חדש הוא בסביבות 550 ש”ח – 650 ש”ח, אבל ככל שהאמפר גבוה יותר והמצבר מיוצר בטכנולוגיה יותר חדישה, ככה כמובן המצבר יהיה יותר יקר.

בעוד כי מחיר מצבר start stop 70ah נע בין 750 ש”ח ל-1,100 ש”ח ומעלה, השוואת מחירים בין מצברים באמצעות טופ מצברים היא הכרחית וממש בגדר חובה עבור הצרכן החכם והחסכן. השוואת מחירים בין מצברים יכולה לעזור לכם לחסוך כסף ולמצוא את המצברים הכי איכותיים בשוק בתקציבכם, כמו גם לסקור חוות דעת שונות שניתנות על ידי לקוחות כמוכם. 

בצעו כעת השוואת מחירים עבור מצבר start stop 70ah, חסכו בין 10% – 25% על רכישת המצבר הבא שלכם. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!