מצבר 72 אמפר סטופ סטארט

צרו איתנו קשר

מצבר 72 אמפר סטופ סטארט – הכירו את הטכנולוגיה החדשנית שתחסוך לכם לא מעט כסף ותחסוך מכולנו לא מעט זיהום אוויר

מצבר 72 אמפר סטופ סטארטמחפשים מצבר 72 אמפר סטופ סטארט? בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על אחת הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר שתחסוך לכם לא מעט כסף בהוצאות הדלק, ותחסוך מכולנו לא מעט זיהום אוויר. אז רגע לפני שאתם רוכשים את המצבר הבא שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בעוד לא מעט דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון – ההבדלים בין חברות הייצור השונות של המצברים, ההבדלים בין הספקי החשמל בין המצברים השונים ועוד.

 

רגילים לבחור את המצבר הראשון שמציעים לכם? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים לבחירה נכונה של מצבר איכותי ומקצועי

לא מעט אנשים כיום בוחרים את מצבר הרכב שלהם באופן שרירותי וללא כל בדיקה מוקדמת. הסיבה המרכזית לכך היא אי היכרות עם חשיבותו של מצבר הרכב והנחה כי אינם פערים משמעותיים בין המצברים השונים. לפני שגם אתם בוחרים את מצבר הרכב הבא שלכם באופן שרירותי, חשוב שתכירו את חשיבותו בכל מערך החשמל. מצבר הרכב אחראי על כל מערכות החשמל ברכב, לרבות תאורה, מיזוג אוויר וכמובן מערכת ההנעה. במילים אחרות, מצבר שאינו מספיק איכותי ומקצועי עלול לייצר לכם תקלות חוזרות ונשנות בכלל המערכות הללו. רוצים להצליח להניע את הרכב במהירות רבה וללא בעיות מיותרות? חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר.

הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת – כיבוי המנוע בכל רמזור או פקק

מצבר 72 אמפר סטופ סטארט הוא מצבר מתקדם הכולל טכנולוגיה חדשנית שתחסוך לכם לא מעט כסף ותחסוך לעולם לא מעט זיהום אוויר. הטכנולוגיה החדשנית כוללת כיבוי של מנוע הרכב בעת עמידה בפקק או ברמזור באופן אוטומטי. חשוב להדגיש כי במצב זה הרכב יחזור להנעה מלאה עם לחיצתכם על הגז. הבסיס ליצירת הטכנולוגיה כלל הבנה כי אין כל צורך בצריכת דלק משמעותית למנוע הרכב בעת עמידה בפקק או ברמזור, ולכן ניתן לכבות את המנוע ולחסוך בכך לא מעט דלק. רוצים מצבר 72 אמפר סטופ סטארט שיחסוך לכם בהוצאות הדלק? חשוב שתכירו עוד דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר הייעודי עבור הרכב שלכם.

 

בחרו את המצבר המייצר את כמות החשמל הנדרשת להפעלת מערכות הרכב שלכם

ראשית, חשוב לדעת כי קיימים הבדלים משמעותיים בצריכת החשמל בין הרכבים השונים. כיום יש לא מעט רכבים גדולים הצורכים כמות גדולה של חשמל, ולעומתם ישנם רכבים קטנים הצורכים כמות נמוכה של חשמל. מצבר 72 אמפר סטופ סטארט נחשב למצבר גדול המתאים לרכבים הצורכים כמות גדולה של חשמל. בחירת מצבר זה לרכבים קטנים עלולה לגרום להרס של מערכות החשמל ברכב. מנגד, גם בחירה של מצבר חלש לרכבים הצורכים כמות חשמל גבוהה עלולה לייצר לא מעט תקלות תדירות. על כן חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר המדוייק עבור כל צורכי הרכב שלכם.

אל תתפשרו על חברה שאינה איכותית

עוד חשוב להדגיש כי כיום יש מגוון רחב של חברות שמייצרות מצברים. רבים טועים לחשוב כי כלל החברות מקצועיות ההבדלים ביניהן מינוריים. אך חשוב להבהיר כי לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים ומקצועיים, וההבדלים בין המצברים המיוצרים על ידי החברות השונות משמעותיים במיוחד. בחירה נכונה של מצבר איכותי ומקצועי תבטיח לכם שקט בכל מערך החשמל למשך כ 4 שנים ואילו בחירה לא נכונה של מצבר שיוצר על ידי חברות שאינן מספיק מקצועיות עלולה לגרום לכם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה.

קראו עוד: מצבר 72 אמפר מחיר

הכירו את שירותי מצבר עד לבית הלקוח

נתקעתם עם רכב שאינו מניע בגלל מצבר תקול? חשוב לדעת כי כיום אתם לא חייבים להזעיק גרר ולהמתין שעות ארוכות עד להחלפת המצבר. כיום יש לא מעט נותני שירות מקצועיים המציעים שירותי מצבר עד הבית. במסגרת שירות זה אנשי מקצוע מגיעים עד לבית הלקוח עם מצברים איכותיים ומחליפים את המצבר התקול באופן מיידי. שירות זה יחסוך לכם לא מעט זמן יקר ויאפשר לכם להמשיך את שגרת היום שלכם במהירות רבה. אנשי המקצוע יגיעו מצויידים עם מגוון סוגי מצברים לבחירתכם, בחרו נכון את המצברים האיכותיים והמקצועיים ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!