כל כמה זמן מחליפים מצבר?

צרו איתנו קשר

כל כמה זמן מחליפים מצבר? הכירו את המשתנים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על אורך חיי המצבר שלכם

כל כמה זמן מחליפים מצברכל כמה זמן מחליפים מצבר אתם שואלים? בשורות הבאות תכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצברים האיכותיים ביותר שישרתו את כל צורכי הרכב שלכם למשך שנים ארוכות. משך פעילות המצבר נגזר מלא מעט משתנים. אחד המשתנים המשמעותיים ביותר הוא חברת הייצור של המצבר. כיום ישנן חברות רבות שמתיימרות לייצר מצברים איכותיים שיחזיקו מעמד למשך שנים ארוכות, רק בודדות מצליחות לעשות זאת. אם גם מצבר הרכב שלכם דרוש החלפה, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר שישרת את כל צורכי החשמל ברכב שלכם למשך שנים ארוכות.

 

הימנעו מבחירה בקלות דעת – המצבר אחראי על היכולת שלכם להניע את הרכב!

אז לפני שאתם ממהרים לבחור את המצבר שלכם באופן שרירותי, חשוב שתכירו בחשיבותו של המצבר בתפעול מערכות רבות ברכב שלכם. אנשים רבים כיום בוחרים את מצבר הרכב בקלות דעת וללא כל בדיקה מעמיקה אודות איכותו. לכן חשוב להבהיר כי המצבר אחראי על כל מערך החשמל של הרכב שלכם. מערכות רבות כמו מערכת המיזוג, מערכת התאורה וכן מערכת ההנעה תלויות בפעילותו התקינה של המצבר. רוצים להצליח להניע את הרכב במשך שנים ארוכות וללא תקלות כלל? קיימת חשיבות רבה לדעת לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר. ההבדלים בין המצברים השונים משמעותיים – בשורות הבאות תכירו אותם ותלמדו לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר בשוק.

חברת הייצור של המצברים – הכירו את המשתנה המשמעותי ביותר על אורך חיי המצבר שלכם

אז כל כמה זמן מחליפים מצבר? כפי שציינו מעלה, אורך החיים של המצבר נגזר ממשתנים רבים. אחד המשתנים המשמעותיים ביותר הוא חברת הייצור של המצברים. כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים, בודדות מצליחות לייצר מצברים ברמת איכות גבוהה. חשוב להדגיש כי הפערים בין המצברים השונים משמעותיים – מצברים שמיוצרים על ידי חברה מקצועית יכולים למלא את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם למשך כ 4 שנים ללק תקלות כלל, בעוד שמצברים שמיוצרים על ידי חברות שאינן מקצועיו ישרתו את צורכי החשמל של הרכב שלכם לכשנתיים בלבד. רוצים לוודא שהמצבר הבא שלכם ישרת את כל צורכי הרכב למשך שנים ארוכות? קיימת חשיבות רבה לערוך סקר שוק קצר אודות כלל החברות שמייצרות מצברים טרם הבחירה.

 

וודאו שאתם מכבים את כל מערכות החשמל מיד עם כיבוי המנוע

משתנה נוסף שמשפיע על אורך החיים של המצברים השונים הוא אופן השימוש במערכות החשמל השונות. חשוב לדעת כי המצבר שמספק חשמל למערכות רבות נטען במקביל לפעילות מנוע הרכב. כל שימוש במערכות החשמל השונות לאחר כיבוי המנוע יחליש את המצבר. אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שמצברים רבים מתרוקנים לחלוטין ולא מצליחים למלא את כל צורכי החשמל של הרכב היא השארת אורות דלוקים לאחר כיבוי המנוע. רוצים להאריך את חיי המצבר שלכם? קיימת חשיבות רבה לוודא שאתם מכבים את כל מערכות החשמל ברכב מיד עם כיבוי המנוע.

כמה חשמל הרכב שלכם צריך? נתון שאתם חייבים להכיר לפני בחירת המצבר הבא

רגע לפני בחירת המצבר הבא שלכם? חשוב שתכירו נקודה נוספת אודות ההבדלים בין עוצמות החשמל הקיימות במצברים השונים. כידוע כיום יש לא מעט סוגי רכבים בגדלים שונים. הרכבים השונים צורכים כמות חשמל שונה בכדי למלא את כל צורכי המערכות השונות, ולכן חברות הייצור מייצרות מגוון רחב של סוגי מצברים עם עוצמות חשמל משתנות. בחירה לא נכונה של מצבר עוצמתי לרכב קטן עלולה להרוס מערכות חשמל רבות. מנגד, בחירה לא נכונה של מצבר קטן לרכב גדול עלולה לגרור אי אספקה של חשמל למערכות השונות, מה שכמובן יפגע בפעילות התקינה של הרכב.

לסיום, חשוב שתכירו את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצבר תקול ועם רכב שאינו מניע. עד לפני מספר שנים הפתרון הטוב ביותר היה להזעיק גרר שיוביל את הרכב למוסך. כיום ישנה אפשרות חדשה של שירותי החלפת מצבר עד לבית הלקוח. לא מעט אנשי מקצוע בתחום מגיעים לבית הלקוח 24 שעות ביממה עם כל הציוד הנדרש להחלפת מצברים. שירות זה יחסוך לכם שעות ארוכות של המתנה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!