כמה זמן לוקח להטעין מצבר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח להטעין מצבר? כחצי שעה בכל שבוע!

כמה זמן לוקח להטעין מצבררוצים להטעין את מצבר הרכב ולהבטיח שימשיך לעבוד בצורה תקינה לעוד שנים ארוכות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על מצברים, לרבות זמן הטעינה הממוצע של מצברים לרכבים שונים, היכרות עם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר וכן היכרות עם האפשרות החדשה שתחסוך לכם שעות ארוכות בהתמודדות עם רכב שאינו מניע. אז לפני שגם אתם בוחרים את המצבר הבא שלכם באופן שרירותי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים שיבטיחו לכם בחירה נכונה.

 

רוצים לשמור על תקינותן של כלל מערכות החשמל ברכב שלכם? חשוב לבחור נכון מצבר איכותי שימלא את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם למשך שנים ארוכות

רגע לפני שנענה על השאלה כמה זמן לוקח להטעין מצבר, חשוב שתכירו את חשיבותו של מצבר הרכב שלכם. לא מעט אנשים לא מכירים את תפקידו של המצבר, מה שגורם להם להקל ראש בבחירתו. לכן חשוב לדעת כי המצבר הוא האחראי על כל מערך החשמל ברכב. בין כלל מערכות החשמל שמופעלות בעזרת המצבר ניתן למנות את מערכת מיזוג האוויר, מערכת התאורה וכן מערכת ההנעה. רוצים להצליח להניע את הרכב בקלות ובמהירות? חשוב מאוד לדעת לבחור נכון מצבר איכותי ולשמור עליו בעזרת שימוש נכון. אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שמצברים רבים בישראל יוצאים מכלל שימוש טרם הבלאי הטבעי היא אי הנעה ממושכת. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון מצבר איכותי ולשמור על תקינותו לאורך שנים ארוכות.

אי הנעה ממושכת עלולה לגרום לפגיעה בתקינות המצבר שלכם

חשוב לדעת שמצבר הרכב שלכם נטען במקביל לפעולת המנוע. לא מניעים את הרכב ימים ארוכים? הדבר עלול לפגוע בתקינותו של המצבר. אנשים רבים שיוצאים לטיולים ארוכים ולא מניעים את הרכב למעלה משבוע חוזרים ולא מצליחים להניע. הסיבה לכך היא כמובן יציאת המצבר מכלל שימוש. רוצים לוודא שהמצבר ישאר תקין לאורך שנים? חשוב להקפיד להטעין אותו על ידי נסיעה ברכב. כמה זמן לוקח להטעין מצבר? הדבר משתנה מאוד בהתאם לגודלם של המצברים. מצברים של רכבים קטנים יצטרכו כחצי שעה של נסיעה בשבוע בשביל להישאר תקינים וטעונים. לעומת זאת, מצברים גדולים יותר של רכבים גדולים יצטרכו זמן נסיעה ארוך יותר, כשעה ולעיתים אף יותר. אז גם אם אתם יוצאים לטיול של יותר משבוע, חשוב לוודא שאחד מהקרובים לכם יניע את הרכב ויסע בו כשעה רציפה.

 

אז איך בוחרים נכון מצבר איכותי?

רוצים לבחור מצבר איכותי שיחזיק מעמד למשך שנים ארוכות? חשוב שתכירו את הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים לבחון טרם הבחירה. הנקודה הראשונה היא חברת הייצור של המצברים. חשוב לדעת כי כיום חברות רבות מייצרות מצברים, אך רק מעטות מייצרות מצברים איכותיים. בחירה לא נכונה בחברה שאינה מספיק מקצועית תגרור בלאי מהיר של המצבר, תקלות חוזרות ונשנות ואורך חיים קצר. אורך החיים של מצבר המיוצר על ידי חברה שאינה מספיק מקצועית הוא כשנתיים בלבד. מנגד, בחירה בחברה מקצועית תבטיח לכם מצבר איכותי שיחזיק מעמד כ 4 שנים ללא תקלות ובעיות.

וודאו שהמצבר מתאים לצורכי החשמל של הרכב!

דגש נוסף שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שתבחרו את מצבר הרכב שלכם הוא כמובן עוצמת החשמל שהמצבר יודע לספק. לא כל רכב צורך כמות זהה של חשמל, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר המדוייק ביותר לכל צורכי החשמל ברכב שלכם. בחוברת הרכב תוכלו למצוא תיאור מדוייק של המצבר הטוב ביותר שיצליח למלא את כל צורכי מערכות החשמל ברכב. בחירה לא נכונה של מצבר עוצמתי מידי תגרור פגיעה במערכות החשמל ברכב בעוד בחירה לא נכונה של מצבר חלש מידי תייצר תקלות תדירות. כך או כך, חשוב מאוד לבחור נכון את המצבר הייעודי עבור הרכב שלכם. נתקעתם עם מצבר תקול? חשוב לדעת שכיום ישנו שירות החלפת מצברים עד לבית הלקוח. אתם כבר לא חייבים להזעיק גרר ולהמתין שעות ארוכות עד להחלפת מצבר הרכב שלכם. איש מקצוע יגיע עד אליכם ויחליף את המצבר התקול תוך מספר דקות בודדות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!