כמה זמן מחזיק מצבר לרכב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק מצבר לרכב? בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות משירותי חשמל ברכב למשך שנים ארוכות

כמה זמן מחזיק מצבר לרכבהמצבר שלכם מתחיל לייצר תקלות רבות בתדירות גבוהה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות פעילותו של מצבר הרכב שלכם, הסימנים המקדימים לכך שהגיע הזמן להחליפו, ההבדלים המשמעותיים ביותר בין המצברים השונים וכן נענה על השאלה כמה זמן מחזיק מצבר לרכב. אז לפני שגם אתם בוחרים את מצבר הרכב שלכם באופן שרירותי וללא כל היכרות עם ההבדלים המשמעותיים בין המצברים השונים, קיימת חשיבות רבה שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

מערך החשמל ברכב מייצר תקלות רבות בתדירות גבוהה? כנראה שיש לכם בעיה במצבר

תחילה חשוב להכיר את תפקידו של המצבר ברכב שלכם. אנשים רבים כיום לא מכירים את תפקידו של המצבר, מה שגורם להם להקל ראש בבחירתו. לכן, חשוב להדגיש כי המצבר הוא האחראי על כל מערך החשמל ברכב שלכם. בין כלל מערכות החשמל שאינן יעבדו בצורה תקינה ללא מצבר תקין ניתן למנות את מערך התאורה כמובן, את מערך המיזוג וכן את מערך הנעת הרכב. במילים אחרות, ללא מצבר איכותי ותיקני, לא תצליחו להניע את הרכב לכם. רוצים להימנע ממצבים תדירים בהם הרכב לא מניע? חשוב שתדעו לבחור נכון את המצבר האיכותי והמדוייק ביותר עבור כל צורכי החשמל של הרכב שלכם.

איך תדעו שהגיע הזמן להחליף את המצבר? הכירו את כל הסימנים שיאפשרו לכם להקדים תרופה למכה

לפני שנכיר את ההבדלים המהותיים ביותר בין דגמי המצברים השונים, חשוב שתכירו את כל הסימנים לכך שהמצבר שלכם צריך החלפה. ישנם סימנים רבים, בחרנו עבורכם את הסימנים המובהקים ביותר. הסימן הראשון לכך שמצבר הרכב שלכם חלש הוא אורות מרקדים בתחילת כל נסיעה. אם אתם מבחינים באורות מרקדים למשך מספר דקות מתחילת הנסיעה, כנראה שהגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם. סימן נוסף אפשרי הוא מזגן שרק מאוורר ולא מקרר. ישנן סיבות נוספות שיכולות לגרום לבעיה זו אך פעמים רבות מקור הבעיה הוא במצבר. סימן נוסף הוא רעשים של מעין דפיקה בעת ההנעה וכן הנעה איטית במיוחד. אם אתם מבחינים באחד מכלל הסימנים הללו, כדאי שתקדימו תרופה למכה ותחליפו את מצבר הרכב שלכם.

קראו עוד: קניית מצבר לרכב בשיטה החכמה והחסכונית

כמה זמן מחזיק מצבר לרכב? תלוי בחברת הייצור – בין שנתיים לארבע שנים

אז כמה זמן מחזיק מצבר לרכב? התשובה לשאלה זו משתנה מאוד בהתאם לחברה בה בחרתם. כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים. לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים ומקצועיים שמחזיקים שנים ארוכות ללא תקלות כלל. בחירה לא נכונה של חברה שאינה מקצועית עלולה לגרום לכם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה. חברות שאינן מספיק איכותיות מייצרות מצברים שמחזיקים מעמד כשנתיים בלבד, בעוד חברות מקצועיות יודעות לייצר מצברים שיכולים להחזיק מעמד כ 4 שנים ללא תקלות כלל. על כן חשוב מאוד לדעת לבחור נכון את החברה האיכותית והמומלצת ביותר לייצור מצברים.

לא כל מצבר יתאים לרכב שלכם – בדקו מהי קיבולת החשמל הנדרשת למילוי כל צורכי החשמל של הרכב טרם בחירת המצבר!

מעבר לחברת הייצור, ישנן הבדל נוסף בין כל דגמי המצברים שאתם חייבים להכיר לפני הבחירה. כפי שציינו מעלה, תפקידו של המצבר הוא לדאוג לכל צורכי החשמל של הרכב. כידוע, כיום יש מגוון גדול של סוגי רכבים בגדלים שונים. לא כל רכב צורך כמות חשמל זהה, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר שמייצר את כמות החשמל המדוייקת והמותאמת לצורכי הרכב שלכם. כל חברה מייצרת מגוון רחב של מצברים המספקים חשמל בכמות שונה. איך תדעו כמה חשמל הרכב לכם צריך? בחוברת הרכב תוכלו למצוא את כל המידע המדוייק אודות המצבר הטוב ביותר למילוי כל צורכי החשמל של הרכב. בחירה לא נכונה של מצבר חלש מידי תגרור אי העברת חשמל ובעיות שונות בתדירות גבוהה. מנגד, בחירה של מצבר חזק מידי עלולה לגרור פגיעה בכל מערך החשמל ברכב. על כן חשוב מאוד לדעת לבחור נכון את המצבר המיוצר על ידי החברה האיכותית ביותר בהספק החשמל המדוייק למילוי כל צורכי הרכב האישי שלכם.

קראו עוד: כמה עולה מצבר לרכב?

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!