לקנות מצבר לרכב

צרו איתנו קשר

לקנות מצבר לרכב – כך קונים נכון את המצבר האיכותי ביותר בשוק

לקנות מצבר לרכבצריכים לקנות מצבר לרכב? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי והמקצועי ביותר. לא מעט אנשים לא מודעים להבדלים המהותיים הקיימים בין המצברים השונים, בשורות הבאות נדגיש את ההבדלים המשמעותיים ביותר כך שתוכלו לבחור את המצברים הטובים ביותר שנמכרים כיום. מעבר לכך, נכיר את תפקידו של המצבר, נכיר את כל הסימנים לכך שהמצבר שלכם חלש וצפוי לשבוק חיים בעתיד הקרוב וכן נכיר את שירותי מצבר עד לבית הלקוח – שירות שיכול לחסוך לכם שעות ארוכות של המתנה. אז אם גם אתם צריכים לקנות מצבר לרכב, תפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות.

 

מערכות רכב רבות וחיוניות עובדות בעזרת המצבר – אל תקלו ראש בבחירת המצבר שלכם!

 לא מעט אנשים כיום בוחרים לקנות מצבר לרכב באופן שרירותי. רבים רוכשים את המצבר הראשון שהוצע להם מתוך הנחה כי אין הבדלים משמעותיים בין המצברים השונים. גם אתם רגילים לקנות מצברים ללא בדיקת איכות קפדנית, חשוב שתכירו את חשיבותו של המצבר ברכב שלכם. תפקידו של המצבר הוא לספק את כל צורכי החשמל של הרכב. כיום יש לא מעט מערכות חיוניות שפועלות על חשמל, לרבות מערכות התאורה, המיזוג וההנעה. רוצים להיות בטוחים שכלל המערכות הללו יעבדו בצורה תקינה למשך שנים ארוכות? חשוב שתדעו לבחור נכון את המצברים האיכותיים ביותר. בניגוד למקובל לחשוב, ישנם הבדלים משמעותיים בין המצברים השונים. אז לפני שאתם רוכים את המצבר הראשון שהוצע לכם, הכירו את הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון.

בחנו היטב את חברת הייצור של המצבר – לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים

 הדגש הראשון שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את המצבר שלכם הוא כמובן חברת הייצור של המצבר. ישנן חברות רבות מכל רחבי העולם שמייצרות מצברים שונים. לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים עם אורך חיים וללא תקלות תדירות. על כן חשוב לדעת לבחור נכון את המצברים האיכותיים ביותר שמיוצרים על ידי החברות המקצועיות בלבד. בחירת מצבר שמיוצר על ידי חברה מקצועית תעלה לכם כמה עשרות אחוזים יותר במחיר, אך תבטיח לכם שקט מכל מערך החשמל ברכב לכ 4 שנים לפחות. מנגד, בחירה במצבר שאינו מיוצר על ידי חברה איכותית תחסוך לכם כמה שקלים, אך תאלץ אתכם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה ואורך חיים של כשנתיים בלבד.

קראו עוד: כמה עולה מצבר לרכב?

וודאו שעוצמת החשמל של המצבר שלכם מתאימה לצורכי הרכב

 דגש נוסף הוא כמובן עוצמת החשמל של המצבר. לא כל רכב צורך כמות זהה של חשמל, ולכן חשוב לדעת לבחור את המצבר מייצר את כמות החשמל המדוייקת לצורכי הרכב שלכם. רכבים גדולים צורכים כמות גדולה של חשמל ולכן המצברים שלהם יהיו גדולים ועוצמתיים יותר. לעומתם, רכבים קטנים הצורכים כמות קטנה יותר של חשמל צריכים מצברי קטנים המספקים כמות חשמל נמוכה יותר. בחירה לא נכונה של מצבר גדול לרכב קטן עלולה להרוס את מערכות החשמל ברכב, ובחירת מצבר קטן לרכב גדול פשוט תגרור תקלות חוזרות ונשנות בגין אי אספקה של חשמל.

 

כל הסימנים שהגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם

 רוצים להקדים תרופה למכה ולהחליף מצבר לרכב לפני שהוא שובק חיים ומונע מכם את האפשרות להניע? ישנם מספר סימנים שיאפשרו לכם להעריך כי המצבר שלכם דרוש החלפה. הסימן הראשון הוא רעשי דפיקה בעת ההנעה. הסימן השני הוא הנעה איטית באופן משמעותי בהשוואה למהירות ההנעה בעבר. הסימן השלישי הוא אוורור המזגן בלבד ללא קירור האוויר כלל והסימן הרביעי הוא ריקוד אורות הרכב בדקות הראשונות של הנסיעה.

הכירו את שירותי מצבר עד לבית הלקוח

 נתקעתם עם רכב שאינו מניע? אתם כבר ממש לא חייבים להזעיק גרר כפי שהיה נהוג בעבר. כיום יש שירות מיוחד של מצברים עד לבית הלקוח. במסגרת שירות זה אנשי מקצוע מיומנים יגיעו למקום המגורים שלכם מצויידים עם כל הכלים הנדרשים והמצברים השונים במטרה להחליף לכם את המצבר התקול באופן מיידי. שירות זה יחסוך לכם שעות ארוכות של המתנה בהשוואה לשיטה המסורתית שכללה הזמנת גרר והובלת הרכב למוסך.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!