מצבר בוש סטארט סטופ

צרו איתנו קשר

מצבר בוש סטארט סטופמנוע סטארט סטופ הינו אותו מנוע אשר נדלק ונכבה בכל פעם שאתם מגיעים לרמזור, והמנוע הזה מצריך מצבר ייעודי אשר יכול לתמוך בסוג הטכנולוגיה הזאת. אם אתם מחפשים מצבר בוש סטארט סטופ לרכב שלכם, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי לפני רכישה של אחד. 

ישנם כל מיני סוגים של מצברים לרכבים, ואת המצברים האלו תמיד יהיה חשוב להתאים לסוג הרכב שלכם ולדרישות היצרן. כאשר מדובר על מצבר בוש סטארט סטופ, מדובר למעשה על מצבר רכב שמיועד למנועים מהסוג של START STOP. מנועים אלו נדלקים ונכבים פעמים רבות במהלך הנסיעה, מה שמצריך מצבר סטארט סטופ שאינו נשחק או מתבלה כתוצאה מהפעילות הנשנית הזאת. ראשית, בואו נבין מהי הטכנולוגיה הזאת בעצם. 

מהי טכנולוגיית START STOP? 

טכנולוגיית START STOP היא מערכת אוטומטית שמכבה את מנוע הרכב כאשר הוא מפסיק לנוע. זוהי מערכת אשר נועדה בראש ובראשונה לחסוך בדלק. אבל יחד עם זאת, המערכת הזאת יכולה להכביד ולהעמיס על מצברים שאינם מותאמים לסוג הטכנולוגיה הזאת.

סוג המצבר הדרוש למנוע מסוג זה תלוי בסוג המכונית ודרישות היצרן, כאשר במקרים רבים יש צורך במצברים מסוג ליתיום יון כדי שטכנולוגיית START STOP תפעל כראוי. מלבד מצברים מסוג זה, ייתכן שתידרשו להתקין גם מצבר מסוג אחר שאינו ליתיום.

מה חשוב לדעת על תחזוקת מצבר רכב? 

ישנם שלושה דברים עיקריים שכדאי לזכור כשמדובר בתחזוקת מצבר בוש סטארט סטופ או כל סוג מצבר אחר. בראש ובראשונה, חשוב לבדוק מדי פעם את רמת הטעינה של המצבר שלכם (אפשר לעשות זאת בעזרת מולטימטר שניתן לרכישה בחנויות כלי עבודה). 

שנית, חשוב לבדוק תמיד לגבי קורוזיה וכן דליפות מהמצבר. עשוי לדלוף ג’ל, מים מזוקקים וכן חומצות שונות שכלולות ברכיבי הסוללה. ולבסוף, תמיד חשוב לבדוק שכל הכבלים והחיבורים של המצבר מהודקים היטב למצבר עצמו.

הדבר הבא שחשוב לזכור בתחזוקת מצבר לרכב הוא, לבדוק את מפלס המים של המצבר. אם הוא נמוך, יש למלא אותו במים מזוקקים. שימו לב, אסור למלא את מפלס המים במים מהברז, שכן אלו יגרמו לקורוזיה בתוך המצבר וגם לא יוליכו את החשמל כמו שהמים אמורים להוליכו.

כיצד טופ מצברים יעזור לי?

טופ מצברים הוא אתר שעוזר לאנשים למצוא את המבצעים הטובים ביותר על מצבר בוש סטארט סטופ. אם אתם רוצים לקנות מצבר לרכב שלכם, אתם יכולים לעבור דרך פורטל טופ מצברים כדי לערוך השוואת מחירים בין מצברי רכב, לקבל חוות דעת, לקבל כמה הצעות מחירים ועוד. 

האתר יספק לכם מידע על מותגים שונים, מחירים, אפשרויות משלוח ואחריות על דגמים שונים של מצבר לרכב. כמו כן, אתר טופ מצברים מאפשר לכם לאתר בכל הארץ מתקינים עבור שירות של התקנת מצבר בוש סטארט סטופ בבית הלקוח. בתוך כך, טופ מצברים מספק לכם את הנוחות של רכישה באינטרנט ומאפשר לכם להשוות מחירים מבלי לצאת מהבית בכלל.

מצאו שירות התקנת מצבר בוש סטארט סטופ בבית הלקוח

שירות התקנת מצבר בוש START STOP בבית הלקוח, הוא שירות אשר חוסך לכם לא רק כסף, אלא גם זמן יקר על חיפוש חנויות מצברים שונות. פורטל טופ מצברים ממליץ לאתר מתקינים באזור מגוריכם כדי לחסוך בעלויות, אבל גם כדי להמתין כמה שפחות עד הגעת המתקין. 

אם במקרים מסוימים השוואת מחירים בין מצברי רכב יכולה לחסוך 35 ₪ – 55 ₪, במקרים אחרים ההשוואה יכולה לחסוך גם סכומים גבוהים מזה. בצעו כעת השוואת מחירים עבור מצבר בוש סטארט סטופ, חסכו בכיס במיידי. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!