מצבר של שנפ

צרו איתנו קשר

מצבר של שנפאמנם אפשר לדבר לא מעט על סוגי מצברים, אופן התחזוקה שלהם, טיפים לרכישת מצבר של שנפ וכולי, אבל בואו נתמקד במאמר הבא באחת החברות הישראליות הוותיקות בענף המצברים. חברת שנפ היא חברה ישראלית כחול לבן, וככזאת, מגיעה לה סקירה מלאה מאת צוות טופ מצברים.

חברת שנפ היא חברה ישראלית אשר הוקמה ב-1951. החברה בזמנו הוקמה ע"י ד"ר עמנואל שנפ ומשה רוזנשטיין שפעלו יחדיו עם אליעזר בסיוק, כאשר שלושת אנשי העסקים האלו בחרו דאז להקים את המפעל הראשון של שנפ בנתניה (באזור התעשייה שלה). בעוד כי בתחילת הדרך יוצרו המצברים בעבודת יד, עם הזמן יוצרו בארגזי גומי שנאטמו ע"י זפת, ובמשך השנים החברה המשיכה לייצר מצברים לרוב סוגי כלי התחבורה הנפוצים בעולם. אם אתם רוכשים מצבר של שנפ, אתם תומכים בייצור כחול לבן. 

קצת רקע על חברת שנפ מצברים 

בעוד שכיום חברת שנפ מייצרת מצברים איכותיים המותאמים לאקלים הישראלי, בשנת 1977 היא החלה לייצר מצברים בארגזי פוליפרופילן. בשיטה זו, חבת שנפ השתמשה בטכנולוגיית מיכון אוטומטית בחלקה, ובארגזים אלו למעשה עושים שימוש עד היום.

כבר בשנת 1986 חברת שנפ הישראלית יצרה את שיתוף הפעולה הראשון שלה עם חברת CEAC הצרפתית, שכיום נקראת חברת EXIDE. כתוצאה משיתוף הפעולה בין 2 החברות, ייצור המצברים של שנפ שודרג לכדי ייצור מצברים עם חוצצי מעטפה, שזהו מצבר של שנפ שמשומש עד היום ונחשב אמין ואיכותי. 

קראו עוד: איך לתחזק מצברי שנפ

כיום שנפ מייצאת מצברים לעולם וכן משווקת צמיגים 

עד שנת 1991, שנפ ייצרה את מצבריה בארץ וכן שיווקה מצבר של שנפ בעיקר בגבולות ישראל. בשנת 1991 החלה הברה לייצא מצברים לחלקים שונים באירופה, כאשר התחנה הראשונה הייתה רומניה. עם השנים, חברת שנפ החלה לייצא מצברים למדינות אירופה נוספות, החל מהמזרח של אירופה ועד מערב.

עד שנת 2012 חברת שנפ עסקה בעיקר בתחום של ייצור וייצוא המצברים לכלי התחבור השונים, כאשר בשנת 2012 רכשה החברה את חברת אליאנס. בשלב זה, החלה חברת שנפ לייבא וכן לשווק צמיגים לכלי תחבורה שונים. נכון להיום, חברת שנפ משווקת לא רק צמיגים ומצברים, אלא גם אביזרים שונים לרכבים. 

כמה עולה מצבר של שנפ?

מצבר לרכב הוא השקעה לא קטנה, מכיוון שזה יכול לעלות בין 350 ש”ח ל-750 ש”ח ומעלה, כאשר חלק מהמצברים יעלו גם 1,000 – 1,500 ש”ח ויותר. אבל יחד עם זאת שהרכישה עשויה להיות יקרה, יש דרכים להוזיל עלויות, למשל, השוואת מחירים בין מצברים של שנפ. 

אם אתם עורכים השוואת מחירים למצבר של שנפ, אתם אוטומטית מגלים שניתן לחסוך בין 10% ל-30% ולפעמים גם יותר, אז השתדלו לא לוותר על השלב הזה. ואין צורך לעבוד קשה מדי בשביל ההשוואה הזאת, פורטל טופ מצברים עורך עבורכם השוואת מחירים בין מצברים של שנפ תוך שניות בודדות. 

קראו עוד: מצבר שנפ אחריות

טיפים לתחזוקת מצבר של שנפ 

בדומה למצברים אחרים, גם מצבר של שנפ מצריך תחזוקה מינימלית כדי להבטיח שתוכלו לנצל את מלוא תוחלת החיים שלו. למשל, הקפדה על כך שקורוזיה אינה מתפתחת באזורים של החיבורים או המסופים, הכבלים והמצבר עצמו. אם אתם מבחינים בה, הסירו אותה בעזרת מברשת תיל או נייר זכוכית בעדינות, לא בעזרת מים. 

מעבר לכך, חשוב גם להקפיד על ניקיון כללי של האזור, כמו גם להקפיד לנתק את המצבר בעת תקופה ארוכה שבה הרכב אינו בשימוש. למשל, כאשר טסים לחו"ל חשוב לנתק את הכבלים של המצבר כדי שהוא לא יגיע לפריקה מלאה. 

בצעו כעת השוואת מחירים למצברים של שנפ בעזרת טופ מצברים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!