מצבר שנפ סטארט סטופ

צרו איתנו קשר

הכירו את הטכנולוגיה החדשנית שתשפר את נתוני צריכת הדלק ברכב שלכם

מצבר שנפ סטארט סטופצריכים להחליף את המצבר? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי והמקצועי ביותר עבור צורכי החשמל של הרכב שלכם. אנשים רבים כיום בוחרים מצבר באופן שרירותי וללא כל בדיקה אודות איכותו. מצברים שאינם איכותיים עלולים לייצר מגוון גדול של תקלות בתדירות גבוהה. רוצים להימנע מכך ולבחור נכון? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שאתם צריכים אודות מצבר שנפ סטארט סטופ וכן אודות הדגשים החשובים שיעזרו לכם לזהות את המצברים האיכותיים ביותר בשוק.

 

רגילים לרכוש את המצבר הראשון שמוצע לכם? חשוב שתכירו את חשיבותו בתפעול כל מערכות החשמל ברכב שלכם!

גם אתם רגילים לרכוש את המצבר הראשון שמוצע לכם ללא היכרות עם רמות האיכות השונות? חשוב להדגיש כי מצבר הרכב אחראי על מערכות חשמל רבות, כך שבחירה לא נכונה יכולה לייצר לא מעט בעיות. אנשים רבים לא מכירים את תפקידו החשוב של המצבר, מה שגורם להם להקל ראש בבחירה. על כן חשוב להבהיר כי מצבר הרכב שלכם אמון על מערכות חשמל רבות כמו מערכת תאורה, מערכת מיזוג אוויר, מערכת הנעה ועוד. רוצים להצליח להניע את הרכב בקלות ובמהירות ללא תקלות מיותרות? חשוב לדעת לבחור נכון מצבר סטארט סטופ. בשורות הבאות נכיר את כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את מצבר הרכב הבא שלכם וכן נכיר את הטכנולוגיה החדשה שמשולבת במצבר שנפ סטארט סטופ.

מצבר שנפ סטארט סטופ – מדומם את פעולת המנוע בכל עצירה

רגע לפני שנגע בכל הדגשים שאתם חייבים לבדוק היטב לפני שתבחרו את מצבר הרכב הבא שלכם, קיימת חשיבות רבה להכיר את המצברים החדשים שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת בשם סטארט סטופ. מצבר שנפ סטארט סטופ הוא מצבר מתקדם שיודע לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה. המצבר יודע לעצור את המנוע בכל פעם שהרכב עוצר למספר שניות ברמזורים או בפקקים. היתרונות הגדולים של דימום המנוע הם בעיקר חיסכון בדלק וכן חיסכון בזיהון אוויר. חשוב להבהיר כי מצבר שנפ סטארט סטופ הוא מצבר בעל רמת אנרגיה גבוהה במיוחד המאפשרת למצבר להניע את הרכב פעמים רבות ללא בלאי משמעותי. כמו כן חשוב לדעת כי לא תצטרכו להניע את הרכב מחדש בכל פעם שהמצבר כיבה את המנוע, אלא לחיצה פשוטה על דוושת תספיק בשביל לעורר את המנוע ולהתחיל בנסיעה. נשמע מעניין? רגע לפני שאתם בוחרים את המצבר הבא שלכם, חשוב שתשימו דגש על הנקודות הבאות.

קראו עוד: כמה יעלה מצבר שנפ סטארט סטופ

חברת הייצור של המצבר חשובה – בחרו את החברות המקצועיות ביותר

הנקודה הראשונה שאתם חייבים לבדוק בכובד ראש לפני שתבחרו את המצבר הבא שלכם היא חברת הייצור של המצבר. כיום יש לא מעט חברות המייצרות מצברים, מעטות מצליחות לייצר מצברים איכותיים. בחירה נכונה של חברה מקצועית תבטיח לכם מצבר איכותי שישרת את כל צורכי החשמל שלכם למשך שנים ארוכות. מנגד, בחירה לא נכונה של חברה שאינה מקצועית תגרום לכם להתמודד עם תקלות רבות חוזרות ונשנות וכן עם אורך חיי מוצר קצרים במיוחד. מצברים שאינם איכותיים מחזיקים מעמד כשנתיים בלבד בעוד שמצברים איכותיים יכולים להחזיק מעמד כפול מכך. אל תתפשרו על חברת הייצור של המצבר הבא שלכם.

עוצמת החשמל הנדרשת – בחרו נכון את גודל המצבר

הנקודה השניה שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את המצבר הבא שלכם היא עוצמת החשמל הנדרשת ברכב שלכם. כידוע כיום יש מגוון גדול של סוגי רכבים בגדלים שונים. לא כל רכב צורך כמות חשמל זהה, ולכן חשוב להתאים את עוצמת החשמל שהמצבר יודע לספק לעוצמת החשמל הנדרשת להפעלת כל מערכות החשמל ברכב. בחירה נכונה ומדוייקת תבטיח לכם התאמה מלאה ושימוש תקין במערכות החשמל, אך בחירה שאינה נכונה תייצר תקלות רבות בתדירות גבוהה. בחירה של מצבר גדול מידי לצורכי החשמל של הרכב עלולה להרוס מערכות חשמל בעוד בחירה של מצבר קטן מידי לצוטרכי החשמל של הרכב תגרום לאי אספקת חשמל ולפגיעה במערכות השונות. בחרו נכון את המצבר המדוייק עבור כל צורכי החשמל של הרכב שלכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!